Frames in html code
-
Ronny3797 - Lid geworden op: 30 dec 2010, 14:11
Hallo allen, ik ben bezig een homepage op te zetten, wat me dankzij de geboden cursus voor 50-plussers aardig lukt, doch ik wens de homepage te voorzien van verticale frames, wat zijn de diverse html codes voor het maken van frames.
bedankt vanuit kreta, Ronny
bedankt vanuit kreta, Ronny
Ik woon op Kreta,belg,ben 55jaar jong,ben al 32jaar gehuwd,heb 2dochters en vijf kleinkinderen,hou v/d natuur en PSP-en.
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste Rony3797,
Wil je alleen gebruik maken van vertikale frames of een combinatie van horizontale én vertikale frames ?
Uitleg en codes over frames vind je op de volgende sites
- OnzePlaats.Be (alleen vertikale en/of alleen horizontale frames)
- webmasterstart.nl (horizontale en vertikale gecombineerd)
Heb je meer specifieke vragen en/of meer hulp nodig, dan hoor ik het wel van je.
mvg,
Coderunner
Wil je alleen gebruik maken van vertikale frames of een combinatie van horizontale én vertikale frames ?
Uitleg en codes over frames vind je op de volgende sites
- OnzePlaats.Be (alleen vertikale en/of alleen horizontale frames)
- webmasterstart.nl (horizontale en vertikale gecombineerd)
Heb je meer specifieke vragen en/of meer hulp nodig, dan hoor ik het wel van je.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
Ronny3797 - Lid geworden op: 30 dec 2010, 14:11
Hallo Coderunner, bedankt voor het antwoord ivm frames. Ga er gebruik van maken, doch eerst eens oefenen.Groeten van
Ronny
Ronny
Ik woon op Kreta,belg,ben 55jaar jong,ben al 32jaar gehuwd,heb 2dochters en vijf kleinkinderen,hou v/d natuur en PSP-en.
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste Ronny,
Okay bedankt voor je reaktie en succes met je frames.
mvg,
Coderunner
Okay bedankt voor je reaktie en succes met je frames.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.