Mijn Papsje....
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

fijne avond ...later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.......
hopelijk alles goed met jullie,of je pc stuk????
zie je ook niet meer op hyves!!!!
hopelijk tot morgen........doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemiddag lieve allemaal,
Sorry dat ik ff niet kon komen maar ik heb het zo druk en als ik dan naar Sennet wilde (zette ik speciaal de pc voor aan) bleef ik maar witte pagina's krijgen.
Eindelijk kwam ik er nu op.
Met mijn moeder gaat het redelijk, de dokter was er gisteren en ze heeft een lichte hersenschudding en een gekneusde rib.
Wij (Ed en ik) leggen haar in de watte, we zorgen goed voor haar en ik ga vandaag nog een lekkere boterkoek voor haar bakken.
Ze rust veel en dat is goed.
Vandaag hebben we de grote boodschappenlijst gedaan en hebben de dingen gedaan bij haar thuis die gedaan moesten worden zodat ze zich daar geen zorgen om hoeft te maken.
Ik hoop dat ik vanavond weer hier kan komen want ik wordt er een beetje verdrietig van dat er steeds geen verbinding gelegd kan worden.
Wens iedereen nog een hele fijne dag toe.
Sorry dat ik ff niet kon komen maar ik heb het zo druk en als ik dan naar Sennet wilde (zette ik speciaal de pc voor aan) bleef ik maar witte pagina's krijgen.
Eindelijk kwam ik er nu op.
Met mijn moeder gaat het redelijk, de dokter was er gisteren en ze heeft een lichte hersenschudding en een gekneusde rib.
Wij (Ed en ik) leggen haar in de watte, we zorgen goed voor haar en ik ga vandaag nog een lekkere boterkoek voor haar bakken.
Ze rust veel en dat is goed.
Vandaag hebben we de grote boodschappenlijst gedaan en hebben de dingen gedaan bij haar thuis die gedaan moesten worden zodat ze zich daar geen zorgen om hoeft te maken.
Ik hoop dat ik vanavond weer hier kan komen want ik wordt er een beetje verdrietig van dat er steeds geen verbinding gelegd kan worden.
Wens iedereen nog een hele fijne dag toe.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angele en Ed,
fijn dat je nog even iets liet horen. We begrijpen wel dat als je het druk hebt het niet altijd lukt om hier langs te komen.
En dan nog problemen met internet... is hier soms ook...
Maar fijn te horen, ondanks de drukte dat alles goed met jullie is.
Tja, je moeder een hersenschudding, dat was te verwachten, maar een gekneusde rib ik ook heel pijnlijk.
Maar jullie verzorgen haar goed, fijn zo... zal het weer wat drukker maken natuurlijk...
We wensen jullie toch nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Falcon
fijn dat je nog even iets liet horen. We begrijpen wel dat als je het druk hebt het niet altijd lukt om hier langs te komen.
En dan nog problemen met internet... is hier soms ook...
Maar fijn te horen, ondanks de drukte dat alles goed met jullie is.
Tja, je moeder een hersenschudding, dat was te verwachten, maar een gekneusde rib ik ook heel pijnlijk.
Maar jullie verzorgen haar goed, fijn zo... zal het weer wat drukker maken natuurlijk...
We wensen jullie toch nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel fijn dat je er ff was......en je ma wat beter??
dat ze zeker maar goed rust......
fijne middag en avond......
smakelijk voor later.......
groetjes GHYRA
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
we komen jullie een fijne en rustige avond wensen. Hopelijk was jullie dag niet té druk en komen jullie nog aan een beetje ontspanning toe...
Liefs,
Veertje & Falcon
we komen jullie een fijne en rustige avond wensen. Hopelijk was jullie dag niet té druk en komen jullie nog aan een beetje ontspanning toe...
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hallo Angel,
Gelukkig dat het vanmiddag even lukte om op sennet te komen.
Die ongerustheid begon weer de kop op te steken.
Heeft je moeder veel pijn en hinder bij het ademen?
Ze heeft wel een hele goeie engelbewaarder gehad.....zomaar achterover onderuitgaan!!!
Heb je haar verteld over de caravan volgende zomer?
IK ben op wandel wegens zomaar krampen in de rechtervoet.....momenteel is het over en hopelijk blijft het zo.
Ik wens jullie het allerbeste en een vlot herstel voor je moeder.....gelukkig kan ze zich rustig houden!
Liefs, Reline
Gelukkig dat het vanmiddag even lukte om op sennet te komen.
Die ongerustheid begon weer de kop op te steken.
Heeft je moeder veel pijn en hinder bij het ademen?
Ze heeft wel een hele goeie engelbewaarder gehad.....zomaar achterover onderuitgaan!!!
Heb je haar verteld over de caravan volgende zomer?
IK ben op wandel wegens zomaar krampen in de rechtervoet.....momenteel is het over en hopelijk blijft het zo.
Ik wens jullie het allerbeste en een vlot herstel voor je moeder.....gelukkig kan ze zich rustig houden!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!