Katana's hoekje nr 3
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Het leven heeft mij geleerd beste Mathieu , dat vrouwen graag baas zijn in eigen huisMathieu schreef:Ik denk dat ze dat allemaal zeggen Katana, maar ze vergeten, ondanks dat in huis hard gewerkt hebben en nog, dat ze nooit gecommandeerd zijn en steeds hebben kunnen doen zoals zij het wilden. Natuurlijk met alle respect ervoor.
Dat heeft ook zijn voordelen , alles is dan in goede banen en katana profiteert daar van
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Een waarhied gelijk een klok, ik mis Mia nu al één week ( ziekenhuis) en wil dat ze al terug thuis was, maar dat gaat nog ten minste 2 weken duren.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
deredactie.be Zonder baard" tegen de verwarring" .
Kamerlid Gerolf Annemans heeft zijn baard afgeschoren .
Hij wil naar eigen zeggen niet worden geassocieerd met de ludieke actie waarbij mannen worden opgeroepen hun baard te laten groeien tot er een nieuwe regering is ...
Bravo eindelijk iemand met een mening
Kamerlid Gerolf Annemans heeft zijn baard afgeschoren .
Hij wil naar eigen zeggen niet worden geassocieerd met de ludieke actie waarbij mannen worden opgeroepen hun baard te laten groeien tot er een nieuwe regering is ...
Bravo eindelijk iemand met een mening
-
Dat ze die walen toch gewoon buiten smijten en alleen verder gaan hoe moeilijk het ook zal worden dan. Kan niet slechter zijn dan hoe het op dit moment gaat.
-
En we gaan nog een nationaal momument moeten gaan missen. Zojuist gelezen op de officiele website van Juju dat ze er definitef mee moet stoppen. Mijn elleboog is te breekbaar opdat ik mijn passie en beroep op hoog niveau kan blijven uitoefenen. Een even verder zegt ze : na goed nagedacht te hebben en ten gevolge van de adviezen van de artsen is het duidelijk en moet ik aanvaarden dat mijn loopbaan hier definitief stopt.
Kan dus alleen maar zeggen, alhoewel ik geen supporter ben van haar, Juju bedankt wat je voor ons landje gedaan hebt. Je hebt er mede toe bij gedragen dat ons klein landje op wereldvlak erkent werd op tennisvlak.
Kan dus alleen maar zeggen, alhoewel ik geen supporter ben van haar, Juju bedankt wat je voor ons landje gedaan hebt. Je hebt er mede toe bij gedragen dat ons klein landje op wereldvlak erkent werd op tennisvlak.
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Heb als mens alleen maar minachting voor haar, vooral wegens haar houding tegenover haar vader. Voor haar sport was ze een monument.Mathieu schreef:En we gaan nog een nationaal momument moeten gaan missen. Zojuist gelezen op de officiele website van Juju dat ze er definitef mee moet stoppen. Mijn elleboog is te breekbaar opdat ik mijn passie en beroep op hoog niveau kan blijven uitoefenen. Een even verder zegt ze : na goed nagedacht te hebben en ten gevolge van de adviezen van de artsen is het duidelijk en moet ik aanvaarden dat mijn loopbaan hier definitief stopt.
-
Kan ik inkomen Choerrel, maar we weten er het fijne ook niet van en zullen dat nooit weten. maar die plooien zijn nu toch weer glad gestreken meen ik. En inderdaad voor de sport is ze een monument.
-
Gast
Weeral minder inkomsten voor vadertje staat, per 100000 euro ging er 66000 euro naar de Belgische belastingen.
Ik beklaag de belastingontvanger, hoe moet je uitleggen dat Justin op elleboogpensioen is.
Ik beklaag de belastingontvanger, hoe moet je uitleggen dat Justin op elleboogpensioen is.
-
Zie en hoor zopas op één vrt nieuws, dat de gemiddelde leeftijd van de Vlaamse man 78 jaar is ...
Ziet er niet goed uit voor katana als 78 jarige
Voel mij wel goed heden en zie nog graag vrouwelijk schoon
Ziet er niet goed uit voor katana als 78 jarige
Voel mij wel goed heden en zie nog graag vrouwelijk schoon
-
logis schreef:katana
bij mijn hart op nu 10j geleden zei de chirurg "alles is goed verlopen je hebt 10 j bijgekregen", die zijn nu voorbij ben er 70 nu die 8 j zal ik er hopelijk nog kunnen bijdoen
groeten
Beste logis,
Van mij krijg je er nog 10 jaar bij en van Choerrel ook , denk ik , want die is weer goed af , om 11.00 uur op post in zijn stamcafé in Diest ( een plaats waar het goed is , om te vertoeven, naar 't schijnt)
Laatst gewijzigd door katana op 30 jan 2011, 18:25, 2 keer totaal gewijzigd.