Geloven in de BIJBEL of de theorie van Darwin ?
-
Gast
Blijkbaar heb jij een andere definitie van eindeloos als ik. Maar dat wist Henriette ook al 
-
Gast
een NUmoment bestaat niet. Heb ik ook al duizend keer uitgelegd. Daaraan zie je hoe goed je postings leest. Ik noem dat gebrek aan respect voor diegene die post. Met grootste waarschijnlijkheid groeide er toen al een puist
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
Dit was men waarschijnlijk vergeten?Het staat al van 2009 op het forum
vriendelijk verzoek voortaan deze persoonlijke geschillen onderling te regelen via mail of privé bericht. Dergelijke berichten off topic horen trouwens niet thuis op het forum.Bij een derde verwittiging kan een tijdelijke schorsing volgen.
redpoppy
voor het moderator-team.
vriendelijk verzoek voortaan deze persoonlijke geschillen onderling te regelen via mail of privé bericht. Dergelijke berichten off topic horen trouwens niet thuis op het forum.Bij een derde verwittiging kan een tijdelijke schorsing volgen.
redpoppy
voor het moderator-team.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
martien55 - Lid geworden op: 21 feb 2009, 23:28
Ach, gaan we het nou weer over die boeg gooien?????
Uiterst onbevredigend. Tegen WIE heb je het nou?
Nou ja.
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken. T is maar dat je t weet. Ik merk t wel in mn PB bus als ik het fout heb.
Uiterst onbevredigend. Tegen WIE heb je het nou?
Nou ja.
Ik voel me in ieder geval niet aangesproken. T is maar dat je t weet. Ik merk t wel in mn PB bus als ik het fout heb.
Evolution is a fact of life. Deal with it.
-
Gast
Redpoppy, voor mij is het wel degelijk een persoonlijk geschil geworden met Zondervrees en Martien, zoals je terecht hebt opgemerkt. Vanwaar dat geschil? Gewoon omdat de manier zoals deze 2 heren discutie willen voeren gewoon niet doenbaar is voor de gewone doorsnee mens op dit forum. Mensen testen naar hun kennis door elk geschreven woord te gaan analyseren en dmv geeiste definiëringen en "ophelderingen" en termen en woordjes, daar kan een gewoon mens niet tegenop. Dit forum moet toegankelijk zijn voor elk soort mens en niet enkel voor intellektuelen.
Voor mij is dit geschil met deze nu afgesloten en ik bekijk wel wat er nog komt.
Voor mij is dit geschil met deze nu afgesloten en ik bekijk wel wat er nog komt.
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Graag een herinneringsvraagje aan bluevelvet:
Zondervrees schreef:Maar jij, als mens neem ik aan, weet wél dat er meer is dan dat stoffelijke? Verklaar: vanwaar deze tegenspraak?bluevelvet schreef:[…] Daarom is alles wat de mens te weten kan komen stoffelijk. […]
Ni Dieu, Ni Maître
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Opnieuw on-topic: Graag een herinneringsvraagje aan bluevelvet:
Zondervrees schreef:Maar jij, als mens neem ik aan, weet wél dat er meer is dan dat stoffelijke? Verklaar: vanwaar deze tegenspraak?bluevelvet schreef:[…] Daarom is alles wat de mens te weten kan komen stoffelijk. […]
Ni Dieu, Ni Maître
-
martien55 - Lid geworden op: 21 feb 2009, 23:28
Ohh... voor mij niet hoor. Maar als het echt een "geschil" is, dan moeten we dat niet op een forum laten voortdruppelen.armandine schreef:Redpoppy, voor mij is het wel degelijk een persoonlijk geschil geworden met Zondervrees en Martien, zoals je terecht hebt opgemerkt.
Is dat een bezwaar VOOR JOU?Vanwaar dat geschil? Gewoon omdat de manier zoals deze 2 heren discutie willen voeren gewoon niet doenbaar is voor de gewone doorsnee mens op dit forum.
Er zijn ZAT draadjes op dit forum waar je op welk niveau dan ook kan communiceren.
Ik maakte zelf al het puntdichten en citaten draadje.
Maar als er mensen zij n die bezwaar hebben tegen het niveau, laat DIE dan dat bezwaar naar voren brengen. Dan kunnen we met HUN zien hoe dat te verbeteren.
Ik ben zelf bereid van alles uit te leggen, nog es toe te lichten en te luisteren naar anderen.
Och... valt wel mee.Mensen testen naar hun kennis door elk geschreven woord te gaan analyseren en dmv geeiste definiëringen en "ophelderingen" en termen en woordjes, daar kan een gewoon mens niet tegenop.
Maar misschien niet IEDER draadje.Dit forum moet toegankelijk zijn voor elk soort mens en niet enkel voor intellectuelen.
OK.Voor mij is dit geschil met deze nu afgesloten en ik bekijk wel wat er nog komt.
Evolution is a fact of life. Deal with it.