Katana's hoekje nr 3
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Woont die op de Allerheiligenberg Katana?katana schreef:Choerrel schreef:Katana zegt:Ik vrees dat het voor Diest ook het geval zal zijn.In LEOPOLDSBURG zijn het Limburgers van internationaal gehalte , de voertaal zal daar in de toekomst Turks zijn
In alle geval in DIest hebben zij een zeer goede oogarts Dr Ulrich Schuumer, die mijn ogen heeft geopereerd![]()
Beveel hem aan aan alle senioren![]()
![]()
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Choerrel schreef:Woont die op de Allerheiligenberg Katana?katana schreef:Choerrel schreef:Katana zegt:Ik vrees dat het voor Diest ook het geval zal zijn.In LEOPOLDSBURG zijn het Limburgers van internationaal gehalte , de voertaal zal daar in de toekomst Turks zijn
In alle geval in DIest hebben zij een zeer goede oogarts Dr Ulrich Schuumer, die mijn ogen heeft geopereerd![]()
![]()
Waar Ulrich woont , weet ik nie , maar dat hij ergens in een sjieke villa woont is zeker
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Voilà sè ; het tweede oog is ook ge-opereerd , zie er al goed mee , de draadjes zijn er uit , na 10 dagen moet alles in orde zijn
Blij te horen dat alles oké is Katana. Nu kan je het vrouwelijk schoon weer aanschouwen met volle teugen. Wel opletten dat Lady niet jaloers wordt.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:Het Vlaams Belang blijft het magazine versturen , al heb ik geen lidkaart meer , wil terug vrij zijn in mijn laatste dagen![]()
Niemand zal mijn pensioen verhogen hi hi
Katana, ik kreeg dat ook allemaal in mijn brievenbus ondanks dat ik zeker geen lid ben ervan. Heb dat een mail gestuurd naar het volgende adres, en dit naar aanleiding van die uitspraken dat sommigen gedaan hadden betreffende de dodelijke ziekte waar marie Rose nu mee vecht:
Vlaams Belang - Nationaal secretariaat
Madouplein 8 bus 9
1210 Brussel
Tel. 02/219.60.09
Fax 02/219.50.47
info@vlaamsbelang.org
En heb hen gezegd dat ik die brol van een parij die er zulke leden op na houdt niet meer wil hebben. Heb sedert december niets meer gekregen.
-
katana schreef:Zie en hoor zopas op één vrt nieuws, dat de gemiddelde leeftijd van de Vlaamse man 78 jaar is ...
Ziet er niet goed uit voor katana als 78 jarige
Voel mij wel goed heden en zie nog graag vrouwelijk schoon
Dat is een teken van gezondheid en je kent het spreekwoord toch : Onkruid vergaat niet.
-
Wat de moppen betreft er zou beter Antwerpen gezet worden dan Limburg, maar dat zal niet passen denk ik want die lopen allemaal rond met maat 85 van kol in hun hemden.. En wat het gezegde van " de " limburg betreft ; dat wordt enkel gezegd op de plaatsen waar het IQ op een super laag pitje staat, dus hier bij ons wordt dat niet gebruikt.

-
Wout - Lid geworden op: 06 jul 2004, 18:06
De Kongo......de limburg.....de......niks meer!
Alleen de Limburg en de Kongo. Wij zijn bijna uniek en helemaal uniek als het op de huidskleur en zo aankomt. Toch ook iets om fier op te zijn.
Waar in de wereld zegt men nog: "Ik fiets naar 't Kamp"?
't Kamp: mijn home zegt Katana. En hij is daar ook fier op; en terecht natuurlijk.
Alleen de Limburg en de Kongo. Wij zijn bijna uniek en helemaal uniek als het op de huidskleur en zo aankomt. Toch ook iets om fier op te zijn.
't Kamp: mijn home zegt Katana. En hij is daar ook fier op; en terecht natuurlijk.
Het denken mag zich nooit onderwerpen!
-
Ge maakt mij gelukkig beste WouterWout schreef:De Kongo......de limburg.....de......niks meer!
-
Bedankt beste Mathieu ,Mathieu schreef:katana schreef:Zie en hoor zopas op één vrt nieuws, dat de gemiddelde leeftijd van de Vlaamse man 78 jaar is ...
Ziet er niet goed uit voor katana als 78 jarige
Voel mij wel goed heden en zie nog graag vrouwelijk schoon
Dat is een teken van gezondheid en je kent het spreekwoord toch : Onkruid vergaat niet.![]()
Het gaat goed met mij , ben aan 't onderhandelen om een octrooi Merkennaam te verkopen met een Limburger , het zit goed , wacht nog af wat de anderen van andere contreiên te bieden hebben
PS Heb last met dat deelteken op de e , moet zijn .. , hoe doen we dat weer
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Bij ons zeggen ze nochtans ook "de Vlaanders."Wout schreef:De Kongo......de limburg.....de......niks meer!
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Gast
Dr. Ulrich Schummer Delphine Alenuslaan 20 3290 Diest +32(13)-32.14.50 ...Choerrel schreef:Woont die op de Allerheiligenberg Katana?katana schreef:Choerrel schreef:Katana zegt:Ik vrees dat het voor Diest ook het geval zal zijn.In LEOPOLDSBURG zijn het Limburgers van internationaal gehalte , de voertaal zal daar in de toekomst Turks zijn
![]()