De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey motards
vandaag toerke gedaan met motoke . ik heb hem wa veranderd in nen Bobber , is nu helemaal men goesting wel wa werk aan gehad maar het resultaat is voor mij ok . hier volgen wa fotokes
nog groetjes den buldog

ikke helemaal he die leste
vandaag toerke gedaan met motoke . ik heb hem wa veranderd in nen Bobber , is nu helemaal men goesting wel wa werk aan gehad maar het resultaat is voor mij ok . hier volgen wa fotokes
nog groetjes den buldog
ikke helemaal he die leste
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Knap gedaan Buldog en uwe foto staat er ook op
maar zoals redtail reeds vermeld het zal ni mogen regenen want dan gaat ge ne slijkdog zijn 
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
hey motards
ik denk dak maar alleen ne goei weer rijer gaan werre. keb al genoeg in de regen gereden en ik heb men voorspatbord nog liggen , mischien dak het ook aanpas . naar het werk gaan ik bekan niet meer met de moto alleen alst schoon weer is want ik moet toch maar 10 dagen/per maand meer werken en de rest pak ik het buske .
bedankt manne ver de goei reacties een van de weekends is een toerke he
groetjes

BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
ik denk dak maar alleen ne goei weer rijer gaan werre. keb al genoeg in de regen gereden en ik heb men voorspatbord nog liggen , mischien dak het ook aanpas . naar het werk gaan ik bekan niet meer met de moto alleen alst schoon weer is want ik moet toch maar 10 dagen/per maand meer werken en de rest pak ik het buske .
bedankt manne ver de goei reacties een van de weekends is een toerke he
groetjes
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
De groetjes vanuit Antalya.Tot hiertoe elk dag zon gehad en breng het mee naarhuis binnen 12 dagen dat er eens wat gereden kan worden want 't is hier maar stillekes op het forum.
En zijn er nog liefhebbers voor ons jaarlijks etentje?
Groetjes Fadre
En zijn er nog liefhebbers voor ons jaarlijks etentje?
Groetjes Fadre
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Hallo bikers,
ja het wordt stilaan tijd dat het weer wat beter wordt nietwaar want we hebben ons deel nu wel gehad denk ik.
@ Fadre
Breng maar wat droog- en zonnig weer mee van ginder want we kunnen het hier goed gebruiken, vooral den buldog denk ik. Voor het etentje moet ik natuurlijk passen, de rede daarvoor heb ik vroeger reeds aangehaald, maar naar het ritje vanuit Tremelo zie ik wel uit.
@ Desperado
Proficiat met uw nieuwe GS, wat moto betreft heeft die hoogpoter samen met de vroegere VFR van Honda altijd mijn voorkeur genoten, spijtig zijn mijn benen wat kort.
@ Buldog
Ook proficiat. Wreed machien! Hij doet mij wat denken aan die ‘road 66’ rijders met hoge- sturen en voetsteunen. Het ontbreekt hem nog enkel aan een hoge rugsteun en een lange voorvork. Veel plezier ermee, ik wens je veel droog weer.
Groetjes aan ieder.
ja het wordt stilaan tijd dat het weer wat beter wordt nietwaar want we hebben ons deel nu wel gehad denk ik.
@ Fadre
Breng maar wat droog- en zonnig weer mee van ginder want we kunnen het hier goed gebruiken, vooral den buldog denk ik. Voor het etentje moet ik natuurlijk passen, de rede daarvoor heb ik vroeger reeds aangehaald, maar naar het ritje vanuit Tremelo zie ik wel uit.
@ Desperado
Proficiat met uw nieuwe GS, wat moto betreft heeft die hoogpoter samen met de vroegere VFR van Honda altijd mijn voorkeur genoten, spijtig zijn mijn benen wat kort.
@ Buldog
Ook proficiat. Wreed machien! Hij doet mij wat denken aan die ‘road 66’ rijders met hoge- sturen en voetsteunen. Het ontbreekt hem nog enkel aan een hoge rugsteun en een lange voorvork. Veel plezier ermee, ik wens je veel droog weer.
Groetjes aan ieder.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Gratis SCREENING
Na een sabbatjaar in 2010 zullen de GRATIS SCREENINGEN terug plaatsvinden in 2011.
De eerste data voor de screeningen in Antwerpen zijn reeds gekend:
Zondag 13 maart
Zondag 3 april
Zaterdag 30 april
Zondag 22 mei
Zaterdag 11 juni
Zondag 10 juli
Meer info en inschrijven kan op onze site: www.stameducation.be
Ik heb mij reeds ingeschreven op 13/3
Gr RT
Na een sabbatjaar in 2010 zullen de GRATIS SCREENINGEN terug plaatsvinden in 2011.
De eerste data voor de screeningen in Antwerpen zijn reeds gekend:
Zondag 13 maart
Zondag 3 april
Zaterdag 30 april
Zondag 22 mei
Zaterdag 11 juni
Zondag 10 juli
Meer info en inschrijven kan op onze site: www.stameducation.be
Ik heb mij reeds ingeschreven op 13/3
Gr RT
-
hey makkers
motoke deels gedemonteerd om een waterlekske op te sporen en natuurlijk ook te repareren .
Ineens nazicht gedaan of alle andere tubekes nog goed vast stonden en grote kuis gedaan , daar ben ik bijna 3 dagen mé bezig geweest nu blinkt hij weer als ne spiegel,voor zo lang het duurd .
Vandaag toerke gedaan , maar zonder handvatverwarming valt da ni mee , vingerkes bijna bevrozen , maar voor de rest weer tof en ontspannend om te doen .
Hopelijk vlug wa warmer en droog zodat we weer samen kunnen gaan toeren , we zullen maar hopen da de Fadré woord houd en de zon ginder meepikt in zijn valies

motoke deels gedemonteerd om een waterlekske op te sporen en natuurlijk ook te repareren .
Ineens nazicht gedaan of alle andere tubekes nog goed vast stonden en grote kuis gedaan , daar ben ik bijna 3 dagen mé bezig geweest nu blinkt hij weer als ne spiegel,voor zo lang het duurd .
Vandaag toerke gedaan , maar zonder handvatverwarming valt da ni mee , vingerkes bijna bevrozen , maar voor de rest weer tof en ontspannend om te doen .
Hopelijk vlug wa warmer en droog zodat we weer samen kunnen gaan toeren , we zullen maar hopen da de Fadré woord houd en de zon ginder meepikt in zijn valies
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Benson ,
Ken je iets van Guzzi ook , ik heb er geen waterdarmkes aan staan , maar hij blinkt nog ni , als ge nog nen dag of 3 ni wet wa ge moet doen ????
Ge moet geen gereedschap of vodden meebrengen , ik heb alles staan
Gr
PPG

Ken je iets van Guzzi ook , ik heb er geen waterdarmkes aan staan , maar hij blinkt nog ni , als ge nog nen dag of 3 ni wet wa ge moet doen ????
Ge moet geen gereedschap of vodden meebrengen , ik heb alles staan
Gr
PPG
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
-
hihihi goe geprobeerd PPG betaald da goe