Katana's hoekje nr 3
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
En of het, met alle miserie die er is, zo slecht is hier durf ik werkelijk niet zeggen. Ik, ken er een hele hoop die vol vertrouwen verhuisden naar Spanje, Portugal, Thailand, en noem maar op..... Maar die kwamen na, varierend van 6 maanden tot 20 jaar, terug gezien ze tot de slotsom gekomen waren dat ze nergens beter konden zijn dan hier eens ze iets aan de had kregen of ernstig ziek werden.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:Nog enkele maanden en het fietseizoen komt er weer aan![]()
Zal mij zeker genoegen doen , te fietsen in gezelschap van leuke senioren ,en dan even af te stappen , om te genieten van een deugdelijk drankje , ergens in 't bronsgroen Limburg tussen de vogeltjes en de viooltjes en ander schoon van de natuur
Maar dan moet je wel een mooi terras uitkiezen in het groen en niet langs die stinkende wegen waar meer vrachtwagens dan auto's rijden.
-
Choerrel schreef:Het is mogelijk dat er in Molenstede geen Turken wonen (alhoewel ik daaraan twijfel), maar in Diest des te meer. Hier palmen ze hele wijken in. De miserie is begonnen met een CD&V burgemeester, bijgenaamd Papaturk. Voor hem was een Turk meer waard dan een Diestenaar en daar hebben ze van geprofiteerd.katana schreef:Vraag aan kameraad Choerrel ; laatstleden was ik in gesprek met senioren van Molenstede en die verklaarde mij dat er daar geen Turken woonden![]()
![]()
Dus in de omstreken van Diest is het aangenaam om te wonen en te vertoeven of slaat katana de bal mis![]()
Choerrel : volgens de documentatie van internet zouden er 22845 mensen wonen in Diest waarvan 781 vreemdelingen. Dat zijn er toch niet veel of wel? ik dacht dat er een pak méér zouden wonen daar. Zijn dan wel de statestieken van 2007, zijn er dan misschien zoveel bij gekomen de laatste vier jaar?
-
Goede morgen allemaal, hopelijk allemaal fris en monter omp de nieuwe week aan te vangen.
ps : Choerrel dat ligt ook een beetje aan het beleid van de gemeente : In Eisden op de cité durft nog elkeen gelijk welk uur van de dag en de nacht opstraat rond te lopen e; daar wonen bijna niets als buitenlanders. Maar wie ben ik om te durven stellen dat het een falen van het bestuur is.
ps : Choerrel dat ligt ook een beetje aan het beleid van de gemeente : In Eisden op de cité durft nog elkeen gelijk welk uur van de dag en de nacht opstraat rond te lopen e; daar wonen bijna niets als buitenlanders. Maar wie ben ik om te durven stellen dat het een falen van het bestuur is.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
deredactie.be Oostenrijkse zanger Peter Alexander gestorven
In Oostenrijk is schlagerzanger en acteur Peter Alexander op 84-jarige leeftijd gestorven.Hij was heel populair in de jaren 50 en 60 in de Duitstalige landen als Duitsland ,Zwitserland en zijn eigen land Oostenrijk .
Het ga je goed Peter , rust in vrede in Wenen , naast je vrouw in Wenen ...
In mijn periode 1952-1954 in militaire dienst in Duitsland , hoorde je niets anders dan Duitse schlagers , was wel mooi , maar ten slotte werd je het beu , en was er een gevoel naar Vlaamse Schlagers en zelfs af en toe naar Waalse Schlagers
In Oostenrijk is schlagerzanger en acteur Peter Alexander op 84-jarige leeftijd gestorven.Hij was heel populair in de jaren 50 en 60 in de Duitstalige landen als Duitsland ,Zwitserland en zijn eigen land Oostenrijk .
Het ga je goed Peter , rust in vrede in Wenen , naast je vrouw in Wenen ...
In mijn periode 1952-1954 in militaire dienst in Duitsland , hoorde je niets anders dan Duitse schlagers , was wel mooi , maar ten slotte werd je het beu , en was er een gevoel naar Vlaamse Schlagers en zelfs af en toe naar Waalse Schlagers
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Beste Mathieu,Mathieu schreef:Goede morgen allemaal, hopelijk allemaal fris en monter omp de nieuwe week aan te vangen.
Choerrel ziet het anders , de oude Stad Diest , was een blauwe en oranjestad ,en niet klein Itanbul in wording
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Diestanbulkatana schreef:Beste Mathieu,Mathieu schreef:Goede morgen allemaal, hopelijk allemaal fris en monter omp de nieuwe week aan te vangen.
Choerrel ziet het anders , de oude Stad Diest , was een blauwe en oranjestad ,en niet klein Itanbul in wording
-
De prijzen voor de mazoutverwarming , kennen nu ongekende hoogtes .De speculanten hebben hun buit binnen , ze vrezen voor de toevoer van het midden oosten
De immigratie daar en tegen , schiet ook de hoogte in , profiteer van Belgium , daar is the place to be , daar krijgen julliu gratis verwarming , kost en inwoon
PS Zal spaargeld moeten aanspreken en als er ooit iemand van ons twee ,Lady of katana naar het bejaardentehuis moet , zal dat maar alleen kunnen , als ons huis ( enige verworven eigendom verkopen , merci Belgische staat
De immigratie daar en tegen , schiet ook de hoogte in , profiteer van Belgium , daar is the place to be , daar krijgen julliu gratis verwarming , kost en inwoon
PS Zal spaargeld moeten aanspreken en als er ooit iemand van ons twee ,Lady of katana naar het bejaardentehuis moet , zal dat maar alleen kunnen , als ons huis ( enige verworven eigendom verkopen , merci Belgische staat
-
Hbvl.be Turtelboom verdeelt jodiumtabletten
Minister van Binnenlandse Zaken Annemie Turtelboom open VLD) heeft 1,7 miljoen doosjes jodiumtabletten binnengekregen .Die worden nu verdeeld onder de 1.241 apotheken die gelegen zijn rond kerncentrales en nucleaire sites , zoals Doel en Mol.
Rond half maart zullen zij beschikbaar zijn ..
Jodiumtabletten zijn nuttig om besmetting met kernenergie tegen te gaan ..
Kan er iemand zeggen waar die tabletten nog goed voor zijn
Misschien even raad van Telloorlekker
Minister van Binnenlandse Zaken Annemie Turtelboom open VLD) heeft 1,7 miljoen doosjes jodiumtabletten binnengekregen .Die worden nu verdeeld onder de 1.241 apotheken die gelegen zijn rond kerncentrales en nucleaire sites , zoals Doel en Mol.
Rond half maart zullen zij beschikbaar zijn ..
Jodiumtabletten zijn nuttig om besmetting met kernenergie tegen te gaan ..
Kan er iemand zeggen waar die tabletten nog goed voor zijn
Misschien even raad van Telloorlekker
-
De Ronde ; fictiereeks gebracht op zondag 13 februari ..
Een grote ontgoocheling , de eerste aflevering , een wirwar , een warboel om het geheel te omkaderen en zeker voor de senioren , te ergeren .
Als het dat is , hoeft het voor mij niet verder ,Lady was woest omdat ik als old-senior verder keek , ze ging haar gazet lezen , en keerde zich tegen mij ...
Wat moet katana doen , wil wel de volgende afleveringen zien
Im naar .....
Een grote ontgoocheling , de eerste aflevering , een wirwar , een warboel om het geheel te omkaderen en zeker voor de senioren , te ergeren .
Als het dat is , hoeft het voor mij niet verder ,Lady was woest omdat ik als old-senior verder keek , ze ging haar gazet lezen , en keerde zich tegen mij ...
Wat moet katana doen , wil wel de volgende afleveringen zien
Im naar .....
-
Choerrel schreef:Diestanbulkatana schreef:Beste Mathieu,Mathieu schreef:Goede morgen allemaal, hopelijk allemaal fris en monter omp de nieuwe week aan te vangen.
Dat is ook een mooie naam.