Mijn Papsje....
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

Angel fijne avond......later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.....
hebben jullie het leuk gehad???
heerlijk weertje???
tot morgen .....doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Hallo lieve allemaal,
We zijn nog niet zolang terug, hebben echt mooi weer gehad maar hebben ieder (niet zo prettig omdat het toch heel anders is) op een bank geslapen (we hebben 2 x een driezitsbank) die ook heerlijk liggen omdat ons bed vochtig was geworden doordat we daar niet stookte en de caravan zolang niet bewoond was geweest voor wij hem kochten.
De vorige keer voelde ik al dat het dekbed en de kussens vochtig waren maar hebben we er toch in geslapen .... je voelt het de volgende dag de hele dag door ..... net alsof je steeds nat bent dus vandaag ben ik flink aan het luchten gegaan (met dit mooie weer kon het, de keren hiervoor niet) en ook alle doorgangen (deuropeningen) open gelaten zodat ook de kachel zo z'n steentje bij kon dragen.
Het begint nu buiten ook op te schieten, het garaamte zit al op het onderstel en is al voorzien van een beschermlaag (tegen regen/vocht).
Morgen ga ik niet mee want ook hier moet het een en ander gebeuren en daar kan ik nu niet meer helpen, allemaal zwaar (mannen) werk.
Ze verwachten een goed (weersverwachting) voorjaar en ik hoop maar dat ze gelijk hebben ...... ons eerste jaar op de camping en ik denk dat de meeste mensen er wel naar verlangen ..... een lekkere dosis vitamine D (zon).
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, jullie zijn echt lief.
Wens iedereen een hele goede nacht toe, slaap lekker.
We zijn nog niet zolang terug, hebben echt mooi weer gehad maar hebben ieder (niet zo prettig omdat het toch heel anders is) op een bank geslapen (we hebben 2 x een driezitsbank) die ook heerlijk liggen omdat ons bed vochtig was geworden doordat we daar niet stookte en de caravan zolang niet bewoond was geweest voor wij hem kochten.
De vorige keer voelde ik al dat het dekbed en de kussens vochtig waren maar hebben we er toch in geslapen .... je voelt het de volgende dag de hele dag door ..... net alsof je steeds nat bent dus vandaag ben ik flink aan het luchten gegaan (met dit mooie weer kon het, de keren hiervoor niet) en ook alle doorgangen (deuropeningen) open gelaten zodat ook de kachel zo z'n steentje bij kon dragen.
Het begint nu buiten ook op te schieten, het garaamte zit al op het onderstel en is al voorzien van een beschermlaag (tegen regen/vocht).
Morgen ga ik niet mee want ook hier moet het een en ander gebeuren en daar kan ik nu niet meer helpen, allemaal zwaar (mannen) werk.
Ze verwachten een goed (weersverwachting) voorjaar en ik hoop maar dat ze gelijk hebben ...... ons eerste jaar op de camping en ik denk dat de meeste mensen er wel naar verlangen ..... een lekkere dosis vitamine D (zon).
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, jullie zijn echt lief.
Wens iedereen een hele goede nacht toe, slaap lekker.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Fijn dat jullie volop van deze 2 dagen genoten hebben....wij waren ook 2 dagen buiten te vinden.
En een beetje tegenslag met een vochtige martras....komt wel weer goed.
Maar of de lente er echt al aankomt....ik keek net op meteoonline.nl voor de 14-daagse weersverwachting...volgende week zou het hier bij ons weer flink kouder worden met 's nachts vorst en overdag amper 3 of 4°.
En met Ed alles terug in orde blijkbaar..hij is terug bezig met het zwaardere werk!
En nu verder uitkijken en dromen op talloos mooie dagen!!
Liefs, Reline
En een beetje tegenslag met een vochtige martras....komt wel weer goed.
Maar of de lente er echt al aankomt....ik keek net op meteoonline.nl voor de 14-daagse weersverwachting...volgende week zou het hier bij ons weer flink kouder worden met 's nachts vorst en overdag amper 3 of 4°.
En met Ed alles terug in orde blijkbaar..hij is terug bezig met het zwaardere werk!
En nu verder uitkijken en dromen op talloos mooie dagen!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

goede morgen angelique
kom je fijne donderdag wensen
jeetje wat erg jammer he van jullie matras
maar dat komt wel goed
en ja pas op er komt vorst weer
dus niks lente in aantocht ff geduld
wens je fijne dag mateke
knuffie
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel.......ja is vochtig in caravan,
deuren openlaten......en een raam ook als je weggaat.
scheelt een stuk.....maar weet niet of het bij jullie kan.....
heb de matrassen nu ook rechtop staan....
en als ik daar straks heen ga,heb ik een elec.deken
en zet die van te voren aan,lig je lekker warm
en niet zo klammig
zomaar wat tips
fijn dat jullie opschieten.......
fijne dag....doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Hey Angele en Ed,
ook al eens een "nachtje" gaan uitproberen in je nieuwe stekje?
Alhoewel het bij ons in het vakantiehuis niet zo vochtig is, maar wel erg koud als we er een tijdje niet geweest zijn, hebben we ook een elektrische deken in bed liggen, net als Ghyra... Doet wonderen!
Ik herinner me nog de eerste nachten dat ik moeilijk kon slapen... allemaal vreemde en onbekende geluiden... vooral uilen!
Maar best leuk hoor!
En Ed blijkbaar ook al wat aan de beterhand... dat is fijn...
Nog even geduld om aan het echte "genieten" te beginnen...
We wensen jullie nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Falcon
ook al eens een "nachtje" gaan uitproberen in je nieuwe stekje?
Alhoewel het bij ons in het vakantiehuis niet zo vochtig is, maar wel erg koud als we er een tijdje niet geweest zijn, hebben we ook een elektrische deken in bed liggen, net als Ghyra... Doet wonderen!
Ik herinner me nog de eerste nachten dat ik moeilijk kon slapen... allemaal vreemde en onbekende geluiden... vooral uilen!
Maar best leuk hoor!
En Ed blijkbaar ook al wat aan de beterhand... dat is fijn...
Nog even geduld om aan het echte "genieten" te beginnen...
We wensen jullie nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Hallo lieve allemaal,
Ed is weer vroeg naar de camping gegaan want vandaag hebben we nog zon en zo'n 8 graden (pl.m.).
Ja Ghyra en Falcon, ik weet het wat het vocht betreft.
Normaal mag het ook alleen maar koud zijn en wat muffig ruiken misschien maar de meubels die uit deze wagen kwamen waren helemaal groen van de schimmel.
De wagen was dan ook al meer dan een jaar (kunnen er ook 2 geweest zijn aldus de beheerder) niet meer bewoond geweest en er was flinke lekkage geweest.
Dit is dan ook de reden van ons vochtprobleempje want Ed heeft er een heel nieuw dak op gemaakt, het lekt niet meer, de oude meubels enz. zijn eruit enz. ..... je kunt alles zien op de foto's .... het is er zo goed als nieuw.
Ook hebben wij er nu sinds een klein weekje elektrische dekens maar tja, die kamer is nog niet helemaal droog want die is het meest getroffen door de lekkage.
Er staat nu dan ook een klein elektrisch kacheltje in plus de dekens staan nu de hele dag op stand 1 zodat het lekker kan drogen/alle restjes vocht eruit kunnen trekken, ook hebben we er van die vochtbakken (weet niet hoe ze heten maar zijn er speciaal voor) geplaatst.
Nou, dat moet toch wel goed komen he
Ben nu met de was bezig (is aardig opgelopen weer) en ga zo verder met het huis.
Morgen mijn moeder helpen met alles (huis, boodschappen enz.).
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
Ed is weer vroeg naar de camping gegaan want vandaag hebben we nog zon en zo'n 8 graden (pl.m.).
Ja Ghyra en Falcon, ik weet het wat het vocht betreft.
Normaal mag het ook alleen maar koud zijn en wat muffig ruiken misschien maar de meubels die uit deze wagen kwamen waren helemaal groen van de schimmel.
De wagen was dan ook al meer dan een jaar (kunnen er ook 2 geweest zijn aldus de beheerder) niet meer bewoond geweest en er was flinke lekkage geweest.
Dit is dan ook de reden van ons vochtprobleempje want Ed heeft er een heel nieuw dak op gemaakt, het lekt niet meer, de oude meubels enz. zijn eruit enz. ..... je kunt alles zien op de foto's .... het is er zo goed als nieuw.
Ook hebben wij er nu sinds een klein weekje elektrische dekens maar tja, die kamer is nog niet helemaal droog want die is het meest getroffen door de lekkage.
Er staat nu dan ook een klein elektrisch kacheltje in plus de dekens staan nu de hele dag op stand 1 zodat het lekker kan drogen/alle restjes vocht eruit kunnen trekken, ook hebben we er van die vochtbakken (weet niet hoe ze heten maar zijn er speciaal voor) geplaatst.
Nou, dat moet toch wel goed komen he
Ben nu met de was bezig (is aardig opgelopen weer) en ga zo verder met het huis.
Morgen mijn moeder helpen met alles (huis, boodschappen enz.).
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4