Wat staat er op de foto

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

22 feb 2011, 23:07

8O t'is wel een moeilijke ze deze keer !!!! kijk morgen nog eens,welterusten

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

23 feb 2011, 00:14

Klaartje schreef:
kaatje schreef:
Klaartje schreef:volgens mij zou het een lamp/licht kunnen zijn :roll:
Het is een lichtje Klaartje,maar van wat? :lol: :wink:
Stoplicht van auto bijvoorbeeld :roll:

Je moet het binnen zoeken klaartje :lol: :wink:

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

23 feb 2011, 00:34

Apparat dat de spanning (volt) stabiliseert voor de TV.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

23 feb 2011, 00:36

pastoor schreef:Apparat dat de spanning (volt) stabiliseert voor de TV.
Nee pastoor,je moey het niet bij de tv zoeken :lol: :wink:

Hugie
Lid geworden op: 24 dec 2010, 22:28

23 feb 2011, 01:12

lichtje op stekkerdoos waar je meerdere stekkers kunt insteken :roll:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

23 feb 2011, 01:15

Hugie schreef:lichtje op stekkerdoos waar je meerdere stekkers kunt insteken :roll:
ook niet Hugie,veel kleiner nog :lol: :wink:
Gast

23 feb 2011, 09:02

:roll: wil je de foto nog eens vooraan plaatsen aub ,ik scrol niet graag :lol:

myleen
Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:25
Locatie: Moorslede

23 feb 2011, 10:09

LICHTJE VAN KOFFIEZET :?:

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

23 feb 2011, 10:59

Niet iedereen heeft zomaar rode lichtjes in huis.

* nespresso koffiemachine
* twee overspanningsbeveilgers
* TV, PC, DVD, CD, Radio
* alle stopkontakten die de lichten aandoen in een ander lokaal/buiten.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

23 feb 2011, 19:40

kaatje schreef:Afbeelding


Foto is uitvergroot!!!!!!!! :lol: :wink:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

23 feb 2011, 19:40

myleen schreef:LICHTJE VAN KOFFIEZET :?:
ook niet Myleen :lol: :wink:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

23 feb 2011, 19:41

pastoor schreef:Niet iedereen heeft zomaar rode lichtjes in huis.

* nespresso koffiemachine
* twee overspanningsbeveilgers
* TV, PC, DVD, CD, Radio
* alle stopkontakten die de lichten aandoen in een ander lokaal/buiten.
ooohhhh maar ze bestaan ook met een blauw lichtje hoor,en misschien nog in andere kleuren ook :lol: :wink:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

23 feb 2011, 20:14

Beetje kleiner gemaakt :lol: :wink:

Afbeelding

myleen
Lid geworden op: 27 nov 2010, 20:25
Locatie: Moorslede

23 feb 2011, 20:16

AFSTANDBEDIENING GARAGE :?:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

23 feb 2011, 20:17

myleen schreef:AFSTANDBEDIENING GARAGE :?:
ook niet Myleen ik denk dat je het nu in je hand houdt :lol: :wink: