wie kan foto in prentkaart verwerken?
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
frankje, als je driemaal klikt op het adres dan is het blauw en zit het opgeslagen in de muis.
Open IMS en haal je afbeelding binnen
1. Output > Format = gif > output
Je ziet een nieuw venster.
Links klikken op je afbeelding. Je ziet weer een nieuw venster.
Rechts klikken op je afbeelding > eigenschappen aanklikken > kopieer het url-adres (gebruik de trippel-klik).
Klik OK.
Sluit dit venster.
Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd
groetjes
neske
Open IMS en haal je afbeelding binnen
1. Output > Format = gif > output
Je ziet een nieuw venster.
Links klikken op je afbeelding. Je ziet weer een nieuw venster.
Rechts klikken op je afbeelding > eigenschappen aanklikken > kopieer het url-adres (gebruik de trippel-klik).
Klik OK.
Sluit dit venster.
Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd
groetjes
neske
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
frankje, gebruik de trippelklik
dat is gewoon met je muis 3x klikken op het url adres, dan wordt dat blauw
(zoals ik heb aangeduid op de printscreen)
dat url adres zit dan in je muis opgeslagen.
Dan sluit je IMs en open terug IMs en ga op het lege url adres staan en plak dat adres in dat lege vak.
Cleopa is er niet en we missen egel om het uit te leggen hè
dat is gewoon met je muis 3x klikken op het url adres, dan wordt dat blauw
(zoals ik heb aangeduid op de printscreen)
dat url adres zit dan in je muis opgeslagen.
Dan sluit je IMs en open terug IMs en ga op het lege url adres staan en plak dat adres in dat lege vak.
Cleopa is er niet en we missen egel om het uit te leggen hè
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
frankje --
Hier ben ik niet hellemaal zeker van hoor wat ik nu vertel want zo slim ben ik niet op pc gebied
Gebruik de trippel klik :
Toen ik dat in't begin deed wist ik niet dat het enkel bij Internet Explorer ging , dus dat werkt niet als je met Fire Fowx werkt
Waarom ? Het gaat sneller dan blauwmaken en slepen
Maar het voornaamste is : Soms heb je (dikwijls in IMs) een adres dat heel lang is langer dan het vakje waar het instaat en dan heb je soms niet het heel adres doordat je al eens een foutje kan maken . Dat lange adres wordt ook maar een uur bijgehouden , bij IMs weten ze aan het adres welke bewerkingen je allemaal gedaan hebt . Maar eens je het gewoon bent begin je dat altijd te doen ook bij korte adressen . Een voorbeeld . Als je nu een tekst moet kopiëren waar nergens een nieuwe regel gebruikt word dan kan je met de tripelklik die hele tekst met drie klikjes selekteren (al is het een boek bij wijze van spreken)
Ik zie toch dat neske je goed heeft kunnen helpen vermits je het begrepen hebt

Hier ben ik niet hellemaal zeker van hoor wat ik nu vertel want zo slim ben ik niet op pc gebied
Gebruik de trippel klik :
Toen ik dat in't begin deed wist ik niet dat het enkel bij Internet Explorer ging , dus dat werkt niet als je met Fire Fowx werkt
Waarom ? Het gaat sneller dan blauwmaken en slepen
Maar het voornaamste is : Soms heb je (dikwijls in IMs) een adres dat heel lang is langer dan het vakje waar het instaat en dan heb je soms niet het heel adres doordat je al eens een foutje kan maken . Dat lange adres wordt ook maar een uur bijgehouden , bij IMs weten ze aan het adres welke bewerkingen je allemaal gedaan hebt . Maar eens je het gewoon bent begin je dat altijd te doen ook bij korte adressen . Een voorbeeld . Als je nu een tekst moet kopiëren waar nergens een nieuwe regel gebruikt word dan kan je met de tripelklik die hele tekst met drie klikjes selekteren (al is het een boek bij wijze van spreken)
Ik zie toch dat neske je goed heeft kunnen helpen vermits je het begrepen hebt

-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47

frankje,
nog een rustige zondag kom ik jou wensen ... en foutjes horen erbij hé,dat is allemaal niet erg; je doet dat goed !
groetjes
bo'ke
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.