Wat staat er op de foto

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

06 mar 2011, 20:24

vergeet-mijnietje schreef:trompet :lol:
Nee dat nu ook weer niet vergeet-mijnietje :lol:
Gast

06 mar 2011, 20:26

glasblazer jamaaaaar je hebt je mond nodig amaai,kan vanalles zijn hé :D

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

06 mar 2011, 20:27

vergeet-mijnietje schreef:glasblazer jamaaaaar je hebt je mond nodig amaai,kan vanalles zijn hé :D

Ja hoe moet ik het zeggen,eerst uitduwen dan maar :lol: :lol: :lol:
Gast

06 mar 2011, 21:12

fietspomp :roll: dat is niet met de mond dus neen zekerssss :roll:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

06 mar 2011, 21:23

vergeet-mijnietje schreef:fietspomp :roll: dat is niet met de mond dus neen zekerssss :roll:
Nee nee,je duwt het eerst uit iets en dan breng je het naar je mond :roll: :roll: :lol:

Hugie12
Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Locatie: Leuven

06 mar 2011, 21:26

flikkerlicht politie :roll:
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

06 mar 2011, 21:27

Hugie12 schreef:flikkerlicht politie :roll:
Ook niet Hugie :lol: :wink:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

06 mar 2011, 21:30

Bijna normale grootte :lol: :lol:

Afbeelding
Gast

06 mar 2011, 21:39

zo'n spel voor ademtest :roll: :roll: :roll:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

06 mar 2011, 21:42

vergeet-mijnietje schreef:zo'n spel voor ademtest :roll: :roll: :roll:
ook niet vergeet-mijnietje :lol: :wink:

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

06 mar 2011, 21:46

vergeet-mijnietje schreef:astma dan ?
nee ook niet :lol: :wink:
Gast

06 mar 2011, 21:50

van deze keer mamaai ze ik geef het op :roll: xxxx

kaatje
Lid geworden op: 31 aug 2004, 22:17
Locatie: koekelare

06 mar 2011, 21:52

vergeet-mijnietje schreef:van deze keer mamaai ze ik geef het op :roll: xxxx
Dit is maar eentje van de vele die erin zitten :lol: :wink: