Katana's hoekje nr 3

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Volhouden zolang als het nog kan

Stop er mee
5
18%
Merci katana
5
18%
Volhouden zolang als het nog kan
18
64%

Totaal aantal stemmen: 28

katana

29 mar 2011, 12:00

HLN.BE Eddy Wally kan weer stappen

Eddy Wally kan opnieuw stappen en zijn evenwicht bewaren na de hersenbloeding die hem trof.at laat zijn maneger Hugo Colpaert maandagavond weten .Wally kan ook recht zitten, zijn hoofd recht houden en zelf eten.

"Ook werd beweging vastgesteld in zijn linkerschouder tot evolutie in de beweegbaarheid van zijn linkerarm en hand" Eerder werd gemeld dat de zanger volledig verlamd zou blijven aan de linkerkant van zijn lichaam

"Gelet op zijn intensieve revalidatie , is bezoek zonder toelating nog steeds uitgesloten. Dagelijks krijgt hij wel bezoek van zijn echtgenote Mariëtte en zijn dochter Marina.

Begin maart werd Eddy Wally in het ziekenhuis opgenomen met een hersenbloedingdie hij kreeg na een restaurantbezoek in Brussel

Wens Eddy Wally een voorspoedig herstel toe.
Katana is even oud en had een herseninfarct , ookmet gedeeltelijke verlamming langs de rechterkant.
Herstel verloopt zeer goed , dus Eddy voor jouw hetzelfde ..
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

air

29 mar 2011, 12:52

Mijn beterschapswens krijg je ook Katana. Doe zo voort, zal ik maar zeggen, en hou er de moed in.
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

Mathieu

29 mar 2011, 14:55

Bob benny is ook van ons heen gegaan.

http://www.youtube.com/watch?v=ErQvjmme_L0
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu

29 mar 2011, 14:59

Choerrel schreef:Heb zojuist Kathleen Cools bezig gehoord op de radio. Ze heeft menselijke trekken, maar ge moet ze toch gaan zoeken. Die vrouw spreekt mij helemaal niet aan.

Mij zegt die helemaal niets.

Mathieu

29 mar 2011, 15:00

katana schreef:Mijne hometrainer "Ramber" van den Aldi 199 euro werkt prima , is al getest ...
Ze moeten mij al intomen , want katana wil de forcing en das nie goed naar't schijnt :)

De computer krijgt al kuren , een gepiep daarvoren , katana stelt alles goed in , maar toch , moet kunnen , dat ding moet en zal functioneren , zoals het hoort !!! :lol:

Katana Piepen doet die altijd en hij piept ook nog eens als er tien minuten op getraind werd. Dan begint die gewoon te tellen, is juist hoe je hem instelt. En het is inderdaad juist : op gelijk welke fiets mag je niets forceren, nooit goed.
Laatst gewijzigd door Mathieu op 29 mar 2011, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Mathieu

29 mar 2011, 15:02

katana schreef:Mijne hometrainer "Ramber" van den Aldi 199 euro werkt prima , is al getest ...
Ze moeten mij al intomen , want katana wil de forcing en das nie goed naar't schijnt :)

De computer krijgt al kuren , een gepiep daarvoren , katana stelt alles goed in , maar toch , moet kunnen , dat ding moet en zal functioneren , zoals het hoort !!! :lol:

Met een pulletje aan en een licht jasje is het wel veel beter om buiten te fietsen en dat ga ik seffens doen voor ....... km, geen enkele verplichting en de zonneterrasjes wenken al.

Mathieu

29 mar 2011, 15:06

En hier is dan Bob Benny, in 1961 als deelnemer aan eurovision

http://www.youtube.com/watch?v=d6ym42fBS50

katana

30 mar 2011, 10:16

Wat is er nu weer aan de hand met Prins Laurent :?: :)

Koning Albert en de voorlopige regering hadden hem afgeraden naar Congo te reizen , maar hij moest en zou gaan ..

Als de Prins toch niet wil luisteren , best zijn dotatie gevoelig inperken en dan kan hij privé doen , wat hij wil :!: 8)

Choerrel

30 mar 2011, 10:38

Waarom heeft prins Lolbroek nog een dotatie nodig? Dat hij gaat werken zoals iedereen.

katana

30 mar 2011, 10:58

Choerrel schreef:Waarom heeft prins Lolbroek nog een dotatie nodig? Dat hij gaat werken zoals iedereen.

Stel voor dat prins Lolbroek , werk zoekt zoals iedereen , misschien wel chauffeur( natuurlijk de limiet van de snelheid in 't oog houden ) van zijn vader Koning Albert , een eerbaar beroep :lol:

katana

31 mar 2011, 17:57

Zopas in Villa Politica hebben ze de vloer uitgeveegd betreft het bezoek aan Congo van prins laurent ( schrijf nu zonder hoofdletters,,dat prinsje met zijn riante toelage van netto 26.000 euro per maand, is passé voor mij.
Het antwoord van Leterme is niet volledig uitgezonden , bij gebrek aan tijd 'schandalig) , kookprogrammas gaan voor :twisted:

Choerrel

31 mar 2011, 18:10

katana schreef:Zopas in Villa Politica hebben ze de vloer uitgeveegd betreft het bezoek aan Congo van prins laurent ( schrijf nu zonder hoofdletters,,dat prinsje met zijn riante toelage van netto 26.000 euro per maand, is passé voor mij.
Het antwoord van Leterme is niet volledig uitgezonden , bij gebrek aan tijd 'schandalig) , kookprogrammas gaan voor :twisted:
Op http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 110331_080 vindt ge de uitleg.

Clausewitz

31 mar 2011, 20:00

Terwijl Laurent zich bekommert met de redding van het Congolese regenwoud dat ten prooi valt aan de ontbossing,koopt zijn pa een nog groter yacht dat nog meer brandstof verslindt .Comprenne qui pourra.
Wie bewaakt de bewakers.

katana

01 apr 2011, 10:47

Ja maar .....

Gehoord op videonieuws van seniorennet Pol Vandendriessche 8)

En wat al de prins zijn dotatie afgenomen wordt , dan gaan we wat beleven , dan is hij libero en kan hij overal wat gaan verkondigen , als men maar betaald ( en tegen betaling kan heel veel) en als zoon van een koning , kan men hem den titel van prins niet meer afnemen..
En Leterme zegt , nog een keer dan ...
Wat dan :?: :lol:

Clausewitz

01 apr 2011, 12:07

En wat al de prins zijn dotatie afgenomen wordt , dan gaan we wat beleven
Prins Karel (5 jaar Regent) weigerde ooit zijn dotatie en Fabiolo zette de bloemekes buiten in Marbella. Van de prins geen kwaad is een oud spreekwoord. :wink:
Wie bewaakt de bewakers.