Katana's hoekje nr 3
-
Fazal
Hoewel de prins zich inzet voor het milieu, beschikt hij ook over een reeks krachtige sportwagens. Door de jaren heen stonden op zijn oprit een Ferrari F355, een Mercedes E55 AMG, een Subaru Impreza Turbo, twee Porsche Cayennes en een Porsche 911.
Daarmee zou hij volgens James Lohest, zijn milieuraadgever bij het ter ziele gegane KINT, al eens 140 kilometer per uur gereden hebben op de pechstrook, om de files te vermijden. Een pechdag waarschijnlijk...
Daarmee zou hij volgens James Lohest, zijn milieuraadgever bij het ter ziele gegane KINT, al eens 140 kilometer per uur gereden hebben op de pechstrook, om de files te vermijden. Een pechdag waarschijnlijk...
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Als Laurent kan bewijzen dat hij zuiver saksenbloed (het mag ook cobourgbloed zijn, haha) in zijn aderen heeft dan mag ie zijn dotatie houden
Indien niet dan is hij prins af.
newaar?
Indien niet dan is hij prins af.
newaar?
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Inderdaad heel goed voor het milieu.Fazal schreef:Hoewel de prins zich inzet voor het milieu, beschikt hij ook over een reeks krachtige sportwagens. Door de jaren heen stonden op zijn oprit een Ferrari F355, een Mercedes E55 AMG, een Subaru Impreza Turbo, twee Porsche Cayennes en een Porsche 911.
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Hbvl.be ; Schoonzoon opent vuur op familie.
Aan de Koerselsebaan in Heusden-Zolder
heeft een ex-schoonzoon zaterdagochtend het vuur geopend bij een familiebezoek.De jonge dader wilde de vrouw bezoeken van wie hij anderhalve maand geleden gescheiden was.
Maar voor de deur kwam het al tot een hevige schermutseling.
De dader trok een pistool , en opende het vuur op zijn ex-schoonmoeder.
Twee broers van zijn ex-vrouw kregen een kogel in het been.
De dader zelf sloeg op de vlucht .
Hij werd echter achterhaald door familieleden van de slachtoffers, en in elkaar geslagen.
Een van de commentaren van de lezers.
Als het echte Belgen waren stonden de namen,beroep ,indien mogelijk zelfs foto's op de site.
Maar blijkbaar mogen wij , echte Belgen, niet weten wat er allemaal gebeurt in deze rode provincie waar deze rood gevoede krant ook nog de scepter zwaait.
Ook nog gelezen ; geen nationaliteit vermeld .Ze zullen wel Belgen zijn met minstens ' een dubbel of driedubbel paspoort .Begrijpen jullie dat nog ?
Ik niet ! Welke Vlaming bezit nog een vuurwapen ?
Mening van katana ' straffen toebak in Limburg '
[/u]
Aan de Koerselsebaan in Heusden-Zolder
heeft een ex-schoonzoon zaterdagochtend het vuur geopend bij een familiebezoek.De jonge dader wilde de vrouw bezoeken van wie hij anderhalve maand geleden gescheiden was.
Maar voor de deur kwam het al tot een hevige schermutseling.
De dader trok een pistool , en opende het vuur op zijn ex-schoonmoeder.
Twee broers van zijn ex-vrouw kregen een kogel in het been.
De dader zelf sloeg op de vlucht .
Hij werd echter achterhaald door familieleden van de slachtoffers, en in elkaar geslagen.
Een van de commentaren van de lezers.
Als het echte Belgen waren stonden de namen,beroep ,indien mogelijk zelfs foto's op de site.
Maar blijkbaar mogen wij , echte Belgen, niet weten wat er allemaal gebeurt in deze rode provincie waar deze rood gevoede krant ook nog de scepter zwaait.
Ook nog gelezen ; geen nationaliteit vermeld .Ze zullen wel Belgen zijn met minstens ' een dubbel of driedubbel paspoort .Begrijpen jullie dat nog ?
Ik niet ! Welke Vlaming bezit nog een vuurwapen ?
Mening van katana ' straffen toebak in Limburg '
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
De Zevende Dag vandaag .
Zien de parlementairen de fratsen van Prins Laurent voor de laatste keer door de vingers ?
Debatteren Francois-Xavier De Donnéa (MR) ,Herman De Croo (Open VLD) ,Renaat Landuyt (sp.a), Nathalie Muyle (CD&V),en Theo Francken(N-VA).
Waar blijft de vertegenwoordiger van Het Vlaams Belang ?
Zien de parlementairen de fratsen van Prins Laurent voor de laatste keer door de vingers ?
Debatteren Francois-Xavier De Donnéa (MR) ,Herman De Croo (Open VLD) ,Renaat Landuyt (sp.a), Nathalie Muyle (CD&V),en Theo Francken(N-VA).
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
In mijn stamcafé: debat over alles en nog wat, maar met serieuze mensen en niet met politiekers.katana schreef:De Zevende Dag vandaag .
-
De Ronde : zeer goed voor sterke coureurs, katana maalt nu 8 km af op zijn nieuwe home-trainer van den Aldi Rambler
Zal het aantal kilometers geleidelijk opdrijven Aken en Keulen zijn ook niet op één gag opgebouwd
Zal het aantal kilometers geleidelijk opdrijven Aken en Keulen zijn ook niet op één gag opgebouwd
-
Oef , de jaarlijkse bieenkomst van de 'halfeeuwers' legermakkers in de Prins Albert Club, karmelietenstraat ,20, 1000 Brussel , is weer achter de rug.
Het aantal deelnemers was 22, waarvan 13 mannen - oudstrijdmakkers.
Er waren weer een aantal verontschuldigt en zelfs twee overleden .
Wij naderen de tachtigersgrens , dus niet devident dat wij opdagen , katana met Lady was présent ...
Het tafelen gebeurde onder het waakzaam oog van de Koning Abert (foto aan de muur)
Het aantal deelnemers was 22, waarvan 13 mannen - oudstrijdmakkers.
Er waren weer een aantal verontschuldigt en zelfs twee overleden .
Wij naderen de tachtigersgrens , dus niet devident dat wij opdagen , katana met Lady was présent ...
Het tafelen gebeurde onder het waakzaam oog van de Koning Abert (foto aan de muur)
-
Meent ge dat nu echt Katana?katana schreef:Het bezoek van Koning Albert werd een succes in Maaseik , hij werd daar ontvangen met de meeste eerbied enzv..
Proficiat Maaseik , lang leve Koning Albert en zijn Paola
Ik zie ze liever zo rap mogelijk buiten, die profiteurs.
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Katana Is al heel lang een vurige aanhanger van de Coburgs.Choerrel schreef:Meent ge dat nu echt Katana?Ik zie ze liever zo rap mogelijk buiten, die profiteurs.katana schreef:Het bezoek van Koning Albert werd een succes in Maaseik , hij werd daar ontvangen met de meeste eerbied enzv..Proficiat Maaseik , lang leve Koning Albert en zijn Paola
Wie bewaakt de bewakers.
-
Choerrel schreef:Meent ge dat nu echt Katana?katana schreef:Het bezoek van Koning Albert werd een succes in Maaseik , hij werd daar ontvangen met de meeste eerbied enzv..
Proficiat Maaseik , lang leve Koning Albert en zijn Paola
Ik zie ze liever zo rap mogelijk buiten, die profiteurs.
Profiteurs , hoe profiteur , de Koning is zijn dotatie waard
En er zitten wel andere profiteurs in dit land , o.a.d. diknek Jean Luc Dehaene CD&V met zijn dikke bonussen van 800.000 en meer , verdient meer dan onze Koning
-
Clausewitz schreef:Katana Is al heel lang een vurige aanhanger van de Coburgs.Choerrel schreef:Meent ge dat nu echt Katana?Ik zie ze liever zo rap mogelijk buiten, die profiteurs.katana schreef:Het bezoek van Koning Albert werd een succes in Maaseik , hij werd daar ontvangen met de meeste eerbied enzv..Proficiat Maaseik , lang leve Koning Albert en zijn Paola
Miljaarde de Koning is weer niet binnen geweest in Leopoldsburg voor den borrel bij katana
-
Als hij zich hier laat zien zal hij vlugger buiten dan binnen zijn met bovendien nog een flinke stamp onder zijn sjokkedijzen.katana schreef:Clausewitz schreef:Katana Is al heel lang een vurige aanhanger van de Coburgs.Choerrel schreef:Meent ge dat nu echt Katana?Ik zie ze liever zo rap mogelijk buiten, die profiteurs.katana schreef:Het bezoek van Koning Albert werd een succes in Maaseik , hij werd daar ontvangen met de meeste eerbied enzv..Proficiat Maaseik , lang leve Koning Albert en zijn Paola
Miljaarde de Koning is weer niet binnen geweest in Leopoldsburg voor den borrel bij katana