Nieuw hoekje voor Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
het was toch effe schrikken dat jullie er niet waren en niet minder toen ik je eerste berichtje las!
Ik zou nu vanalles kunnen schrijven maar denk dat ik jullie daar niet ga mee helpen. Maar er is blijkbaar nog veel te verwerken...
Gelukkig dat jullie er toch nog even tussenuit kunnen naar de camping.
Het leven loopt niet altijd over rozen... dat zullen velen hier wel ervaren hebben... En misschien daarom dat jullie ons zo nauw aan het hart liggen.
Maar net zoals hier al gezegd is... het leven stopt niet... of je dat zou willen of niet, en het is aan jezelf om er het beste van de maken (wat natuurlijk niet altijd het leukste is...)
We wensen jullie nog heel veel sterkte, moed en doorzettingsvermogen om alsnog van je leven te genieten...
Liefs,
Veertje & Falcon
het was toch effe schrikken dat jullie er niet waren en niet minder toen ik je eerste berichtje las!
Ik zou nu vanalles kunnen schrijven maar denk dat ik jullie daar niet ga mee helpen. Maar er is blijkbaar nog veel te verwerken...
Gelukkig dat jullie er toch nog even tussenuit kunnen naar de camping.
Het leven loopt niet altijd over rozen... dat zullen velen hier wel ervaren hebben... En misschien daarom dat jullie ons zo nauw aan het hart liggen.
Maar net zoals hier al gezegd is... het leven stopt niet... of je dat zou willen of niet, en het is aan jezelf om er het beste van de maken (wat natuurlijk niet altijd het leukste is...)
We wensen jullie nog heel veel sterkte, moed en doorzettingsvermogen om alsnog van je leven te genieten...
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen allemaal,
Dit is een vreemde dag.
Mijn moeder en ik hebben met elkaar gebroken.
Momenteel voelt het alsof er een hele zware last van m'n schouders/rug is gevallen.
Meer kan ik er even niet over kwijt want het voelt vreemd, vooral in deze tijd, ze is 87 jaar en heeft haar derde kind op deze hoge leeftijd weten weg te jagen want ook mijn broer en zus zijn door haar hatelijke gedrag weggejaagd (eindelijk de waarheid boven tafel).
Ik hoop dat het voor Ed en mij eindelijk vrijheid en eindelijk een leven voor ons samen zal betekenen.
Fijne dag iedereen.
Dit is een vreemde dag.
Mijn moeder en ik hebben met elkaar gebroken.
Momenteel voelt het alsof er een hele zware last van m'n schouders/rug is gevallen.
Meer kan ik er even niet over kwijt want het voelt vreemd, vooral in deze tijd, ze is 87 jaar en heeft haar derde kind op deze hoge leeftijd weten weg te jagen want ook mijn broer en zus zijn door haar hatelijke gedrag weggejaagd (eindelijk de waarheid boven tafel).
Ik hoop dat het voor Ed en mij eindelijk vrijheid en eindelijk een leven voor ons samen zal betekenen.
Fijne dag iedereen.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Lieve Angel en Ed,
alweer een keerpunt in jullie leven...
En niemand heeft eigenlijk te oordelen hoe jullie je leven leiden hoor...
Je moet voor jezelf uitmaken wat het beste is. En soms kunnen dat heel moeilijke en drastische beslissingen zijn. Maar we weten ondertussen ook, al dat jullie je niet op glad ijs begeven.
Je moet zelf beslissen wat goed voor jullie en je relatie is...
Toch willen we je veel sterkte wensen, want dat zul je na die beslissing wel nodig hebben...
Anderzijds nu toch zorgen dat jullie nu wat rust en ontspanning hebben...
We wensen jullie nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Falcon
alweer een keerpunt in jullie leven...
En niemand heeft eigenlijk te oordelen hoe jullie je leven leiden hoor...
Je moet voor jezelf uitmaken wat het beste is. En soms kunnen dat heel moeilijke en drastische beslissingen zijn. Maar we weten ondertussen ook, al dat jullie je niet op glad ijs begeven.
Je moet zelf beslissen wat goed voor jullie en je relatie is...
Toch willen we je veel sterkte wensen, want dat zul je na die beslissing wel nodig hebben...
Anderzijds nu toch zorgen dat jullie nu wat rust en ontspanning hebben...
We wensen jullie nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Ik weet dat dit een hele grote "stap" is.
Het grootste deel van de breuk is dan ook mijn moeder haar beslissing.
Ze heeft mij altijd in haar macht gehad en dit ging de afgelopen jaren ten koste van de relatie tussen mij en Ed.
Ze mag Ed niet, ze mag niemand die met mij wil leven en waarom, dat weten we niet.
Dit keer heb ik uiteindelijk voor Ed gekozen want de laatste maanden dreigde het op een scheiding tusssen Ed en mij uit te lopen.
Ook heeft mij moeder dit met mijn broer zo gedaan toen hij zijn vrouw had gekozen maar ook mijn broer koos (op tijd) voor zijn vrouw en met mijn zus het zelfde.
Veroordeel me maar of wat, ik kan niemand vertellen hoe zwaar het leven met mijn moeder is, ze heeft voor niemand en voor niets respect en hoopt alleen op een plekje in de hemel en dat terwijl ze op aarde ook de hemel had tot het overlijden van mijn vader.
Tekeer gaan tegen mij heeft ze altijd al gedaan en ik moest het steeds weer goed gaan maken.
Nu echter is Ed een deel uit gaan maken van mijn leven, nu alweer 6 jaar zeker en ik moet nu gaan kiezen en ik kies voor Ed.
Jammer dat het nu pas zo is gelopen, ik ben veel vrijheid verloren.
Ik weet dat ik nu heel gemeen (waarschijnlijk klinkt of komt het zo over voor jullie) om zo'n oude vrouw los te laten maar het had mijn en Ed z'n einde kunnen betekenen want wie weet hoe oud mijn moeder nog wordt en lang hielden Ed en ik het niet meer vol.
Het grootste deel van de breuk is dan ook mijn moeder haar beslissing.
Ze heeft mij altijd in haar macht gehad en dit ging de afgelopen jaren ten koste van de relatie tussen mij en Ed.
Ze mag Ed niet, ze mag niemand die met mij wil leven en waarom, dat weten we niet.
Dit keer heb ik uiteindelijk voor Ed gekozen want de laatste maanden dreigde het op een scheiding tusssen Ed en mij uit te lopen.
Ook heeft mij moeder dit met mijn broer zo gedaan toen hij zijn vrouw had gekozen maar ook mijn broer koos (op tijd) voor zijn vrouw en met mijn zus het zelfde.
Veroordeel me maar of wat, ik kan niemand vertellen hoe zwaar het leven met mijn moeder is, ze heeft voor niemand en voor niets respect en hoopt alleen op een plekje in de hemel en dat terwijl ze op aarde ook de hemel had tot het overlijden van mijn vader.
Tekeer gaan tegen mij heeft ze altijd al gedaan en ik moest het steeds weer goed gaan maken.
Nu echter is Ed een deel uit gaan maken van mijn leven, nu alweer 6 jaar zeker en ik moet nu gaan kiezen en ik kies voor Ed.
Jammer dat het nu pas zo is gelopen, ik ben veel vrijheid verloren.
Ik weet dat ik nu heel gemeen (waarschijnlijk klinkt of komt het zo over voor jullie) om zo'n oude vrouw los te laten maar het had mijn en Ed z'n einde kunnen betekenen want wie weet hoe oud mijn moeder nog wordt en lang hielden Ed en ik het niet meer vol.
Laatst gewijzigd door Angel4 op 04 apr 2011, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Ik hoop dat jullie nu naar Harderwijk kunnen om tot rust te komen.....jullie hebben in het weekend ondervonden wat de natuur daar met jullie deed!
Ik wens jullie veel sterkte toe!
Een dikke knuffel, Reline
Ik hoop dat jullie nu naar Harderwijk kunnen om tot rust te komen.....jullie hebben in het weekend ondervonden wat de natuur daar met jullie deed!
Ik wens jullie veel sterkte toe!
Een dikke knuffel, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Het klinkt helemaal niet gemeen omdat je jou moeder nu moet loslaten.
We weten hoe je was voor haar...hoe je het onmogelijke gedaan heht, samen met Ed.
Meer kan je niet realiseren....
Ik moet jullie enorm bewonderen....
Ik moet je bewonderen dat je ondanks je wankele gezondheid er toch steeds probeerde te zijn voor haar.....
Hoe, als jij er effe niet was, Ed het van jou overnam...
En je bent echt sterk geworden.
Daarom...ik hoop dat jullie nu gewoon de tijd kunnen nemen om er voor elkaar te zijn.
Geniet van de kleine dingen!!!
Liefs, Reline
Het klinkt helemaal niet gemeen omdat je jou moeder nu moet loslaten.
We weten hoe je was voor haar...hoe je het onmogelijke gedaan heht, samen met Ed.
Meer kan je niet realiseren....
Ik moet jullie enorm bewonderen....
Ik moet je bewonderen dat je ondanks je wankele gezondheid er toch steeds probeerde te zijn voor haar.....
Hoe, als jij er effe niet was, Ed het van jou overnam...
En je bent echt sterk geworden.
Daarom...ik hoop dat jullie nu gewoon de tijd kunnen nemen om er voor elkaar te zijn.
Geniet van de kleine dingen!!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
-
Lieve Angele en Ed,
wie zijn wij om te oordelen!
Niemand kan écht inschatten wat jullie meemaken...
En ik weet ook al uit het verleden dat je je snel schuldig gaat voelen en dat is nergens voor nodig!
Bovendien moet je je geen zorgen maken over hetgeen anderen van je denken... elk huisje draagt zijn kruisje al zie je dat natuurlijk niet...
Net zoals je dat de laatste maanden reeds gedaan hebt moet je voor jezelf uitmaken wat het beste is voor jullie!
En als je het kan helpen, doe dan gerust je verhaal... we zijn er om te luisteren!
Liefs,
Veertje & Falcon
wie zijn wij om te oordelen!
Niemand kan écht inschatten wat jullie meemaken...
En ik weet ook al uit het verleden dat je je snel schuldig gaat voelen en dat is nergens voor nodig!
Bovendien moet je je geen zorgen maken over hetgeen anderen van je denken... elk huisje draagt zijn kruisje al zie je dat natuurlijk niet...
Net zoals je dat de laatste maanden reeds gedaan hebt moet je voor jezelf uitmaken wat het beste is voor jullie!
En als je het kan helpen, doe dan gerust je verhaal... we zijn er om te luisteren!
Liefs,
Veertje & Falcon
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
lieve angelique
ik kom je veel sterkte wensen
en ga een nieuw leven beginnen samen met ed
jou moeder wil het zo
jij hebt genoeg gedaan en meer kan niet
je moet je niet schuldig voelen lieverd
een hele dikke knuffel van mij
ik denk aan jou liefs riekske
wat een ander ook zegt is niet aan jou angelique
jij weet het beste wat je doet
en zal goede beslissing zijn
ik kom je veel sterkte wensen
en ga een nieuw leven beginnen samen met ed
jou moeder wil het zo
jij hebt genoeg gedaan en meer kan niet
je moet je niet schuldig voelen lieverd
een hele dikke knuffel van mij
ik denk aan jou liefs riekske

wat een ander ook zegt is niet aan jou angelique
jij weet het beste wat je doet
en zal goede beslissing zijn
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel,wens je alle rust toe,
na een bewogen tijd....nu jullie voor elkaar gekozen
hebt ...meid ga ervoor.......
je houd ook van vogels en buitendieren,
ga maar eens kijken naar beleefdelente .nl
en ook naar volgdevos.nl
je ziet daar nesten,en je kunt ze volgen via de webcam zo mooi
fijne rustige avond.....later
een goede nacht (hoop ik)
zonder spoken,
geen pijn en nare dromen........
tot morgen.......
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Ed is de spullen van mijn moeder (had ze om gevraagd) naar haar toe wezen brengen.
Eerst was ze heel kwaad maar Ed heeft haar rustig maar duidelijk verteld dat haar manieren tegenover ons niet acceptable zijn en zeker niet hoe ze tegenover mij doet terwijl ik alles en dan ook alles zonder mokken en morren heb gedaan, mijn hele leven door.
Van respect voor haar eigen dochter wilde ze niets weten, nooit.
Ze hebben nog wat gepraat en Ed heeft haar laten weten dat het beter was zo omdat wij (mijn moeder en ik) elkaar gewoon niet liggen.
Mijn moeder heeft dan weer tegen Ed gezegd dat ze mij niet als eerste zou benaderen, ze gaat mij niet achter na zitten en zal zwijgen tot ik weer bij haar ga en net zoals altijd al is geweest ik mij als de mindere zou laten zien/behandelen.
Jammer voor mijn moeder maar ik ben dat stadium al een hele tijd voorbij, al zeker 2 jaar geleden was ik dat beu.
Het is beter zo, voor mij voelt het alsof er een heel gewicht van me af is gevallen en ik hoop dat het z.g.n. schuldgevoel tegenover mijn moeder nu eens een keer uit zal blijven want waar heb ik schuld aan??
Volgens mij aan niets meer en minder dan schuldig aan altijd trouw en goed zijn geweest voor mijn beide ouders.
Ik denk dat mijn vader (als het zo werkt in die wereld waar hij nu is )het nu wel weet.
Inderdaad wil ik nu eindelijk gaan leven voor ons saampjes en hoop dat dit zal lukken.
Wat mijn moeder betreft ....... ????
Geen idee hoe of wat verder maar haar kennende zal ze niets te kort komen en ze had al plannen om zich verder te laten verzorgen door de mensen van de kerk.
Thx voor het "luisteren" allemaal en leuk die link van die vos .... thx again.
Deze is overigens ook erg leuk: http://www.droonessa.nl/site/page26.aspx
Nu ga ik wat proberen bij te komen ..... verder te gaan met mijn leven.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe.
Eerst was ze heel kwaad maar Ed heeft haar rustig maar duidelijk verteld dat haar manieren tegenover ons niet acceptable zijn en zeker niet hoe ze tegenover mij doet terwijl ik alles en dan ook alles zonder mokken en morren heb gedaan, mijn hele leven door.
Van respect voor haar eigen dochter wilde ze niets weten, nooit.
Ze hebben nog wat gepraat en Ed heeft haar laten weten dat het beter was zo omdat wij (mijn moeder en ik) elkaar gewoon niet liggen.
Mijn moeder heeft dan weer tegen Ed gezegd dat ze mij niet als eerste zou benaderen, ze gaat mij niet achter na zitten en zal zwijgen tot ik weer bij haar ga en net zoals altijd al is geweest ik mij als de mindere zou laten zien/behandelen.
Jammer voor mijn moeder maar ik ben dat stadium al een hele tijd voorbij, al zeker 2 jaar geleden was ik dat beu.
Het is beter zo, voor mij voelt het alsof er een heel gewicht van me af is gevallen en ik hoop dat het z.g.n. schuldgevoel tegenover mijn moeder nu eens een keer uit zal blijven want waar heb ik schuld aan??
Volgens mij aan niets meer en minder dan schuldig aan altijd trouw en goed zijn geweest voor mijn beide ouders.
Ik denk dat mijn vader (als het zo werkt in die wereld waar hij nu is )het nu wel weet.
Inderdaad wil ik nu eindelijk gaan leven voor ons saampjes en hoop dat dit zal lukken.
Geen idee hoe of wat verder maar haar kennende zal ze niets te kort komen en ze had al plannen om zich verder te laten verzorgen door de mensen van de kerk.
Thx voor het "luisteren" allemaal en leuk die link van die vos .... thx again.
Deze is overigens ook erg leuk: http://www.droonessa.nl/site/page26.aspx
Nu ga ik wat proberen bij te komen ..... verder te gaan met mijn leven.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe.
.
Groetjes,
Angel4
-
Lieve Angel en Ed,
Als het niet lukt, lukt het niet... meer als je best kan je niet doen!
Geniet verder van jullie leven en je samen zijn... Dat is het enige waar we heel hard naar uitkijken. Voel je terug gelukkig... misschien iets wat je nooit ondervonden hebt...
We leven echt met jullie mee... hoe het verder ook mag verlopen...
Liefs,
Veertje & Falcon
Jullie moeten je nergens schuldig om voelen! We weten ook dat jullie je uiterste best hebben gedaan!Volgens mij aan niets meer en minder dan schuldig aan altijd trouw en goed zijn geweest voor mijn beide ouders.
Als het niet lukt, lukt het niet... meer als je best kan je niet doen!
Geniet verder van jullie leven en je samen zijn... Dat is het enige waar we heel hard naar uitkijken. Voel je terug gelukkig... misschien iets wat je nooit ondervonden hebt...
We leven echt met jullie mee... hoe het verder ook mag verlopen...
Liefs,
Veertje & Falcon