De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

redtail

01 apr 2011, 18:39

Vanavond een feestje " waar is da feestje,hier is da feestje"
als ik er op tijd uit geraak ben ik er bij :oops:
RT :wink:

Benson

02 apr 2011, 02:22

Benson & Fatima zullen er ook zijn als we uit ons bed geraken, juist thuisgekomen van den biljart.
Laatst gewijzigd door Benson op 04 apr 2011, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail

02 apr 2011, 18:53

FF ietsjes vroeger de autostrade op gegaan , had afspraak thuis om 18u.
En nog juist gehaald ook :D
Prachtige rit,prachtig weer,toffe bende ...het was weer dik in orde,bedankt manne :wink:
Morgen in huis wat doen,het verhaal van die kerk en het midden van iets :?: :roll:
Enfin,tot hier toe kan het WE al ni meer kapot,
dada,

Benson

03 apr 2011, 12:37

Hey de mannen

zoals redtail reeds vermelde was het gisteren weer een prachtige rit door zeeland , ineen gestoken door onzen buldog en de weergoden waren ons wel zeer gunstig gezind want de zon scheen overdadig.

http://www.youtube.com/watch?v=tnB-dnJV ... re=related

Hier en daar een paar fotokes genomen waar ik jullie mee wil van laten genieten.

Het valt wel zeer sterk op dat er op de meeste weer natjes en droogjes worden geconsumeerd .

Lang geleden dat we nog eens samenkwamen aan de Cor dus daar dan ook nog een paar keer getrokken :roll: :?:

AfbeeldingAfbeelding

Eerste stop voor de uitgedroogde levers.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

En da hebt ge natuurlijk met zo'n grote kerels als de Ronny die moet zich speciaal bukken of zijne kop raakt er ni mee op.

Afbeelding

Zetten ze daar verdorie ne paal in 't midden van mijn lens .

Afbeelding

Dat die allemaal ni vetter worden begrijp ik ni want da zat daar overal constant te eten en drinken :twisted: :!:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Van daar verder naar den uitkijktoren waar je een prachtig uitzicht hebt over de wijde omgeving .

Ik was den enigste die er van genoot want die andere senioren geraakten de trappen ni op . Donderde er trouwens zelf bijna af van 't verschieten want de fadre , waar we daar met afgesproken waren , passeerde er juist toen ik totaal zonder adem de laatste treden deed en hij onverwacht volop begon te toeteren :evil:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Als ge nu goed rechts boven op de volgende foto kijkt zie je de fadre er komen aangevlogen.Gaf al direckt den buldog op zijnen donder omdat hij verkeerde richting aanwijzingen had doorgegeven om ons te vinden , hij had den toren naar rechts verbouwd terwijl hij links stond .

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

En weer de weg op om te genieten van de vele mooie zichten en waters waar we passeerden en ja van al da water te zien moesten we natuurlijk terug een terrasje gaan doen .

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

En ja motorrijders zijn echte bourgondiers want aan het Sas Van Goes nog een laatste stop en zo te zien heeft onze fadre sinds de zeven heerlijkheden een cremmeke leren eten zonder smossen , maar ja als ge da ding volledig in uwe grote mond propt kunt ge ni vol hangen hé :wink:

En op de andere foto zie je ze al volop denken en hun hersens pijnigen waar de volgende rit zou naar toe gaan .

AfbeeldingAfbeelding

De afwezigen hadden tegenslag want het was weer de moeite waard om mee te rijden, hopelijk kunnen ze er de volgende x bij zijn .
Laatst gewijzigd door Benson op 04 apr 2011, 18:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

den buldog

03 apr 2011, 12:58

goeie middag motards
zoals de Redtail en den Benson al zegden het was gisteren nen geweldige dag. ni te warm ni te koud onze Fadre had zelfs gene kou want hij heeft e kremke gegeten. en den Benson heeft wer en knappe reportage gemaakt
maar ja we kennen hem het is altijd af. bedankt daarvoor en ook bedankt aan de rest ver ne schone dag.
tot later den buldog :twisted: :lol:

Benson

03 apr 2011, 17:37

Hey maten ,

Onze volgende rit is samen met de mc friends nu zondag 10 april , als ..... het weer het toelaat .

http://www.youtube.com/watch?v=fJRyWDwG ... re=related

Wie mee wil , gaat ofwel ineens tegen 9u naar daar en voor diegene die nog niet juist weten waar het is zal ik rond 8u40 op het rond punt te Wommelgem aan het groentekraam staan ( vertrek 8u55 )

En vergeet ni om uw tank helemaal te vullen .

Gaan al mee :

Benson & Fatima
Desperado & wife
PPG
Odul
Redtail

Wie nog :?:

Beste Friends,

Van harte welkom om dit jaar met ons weer enkele fijne ritten op de motor te beleven.
Onze 1st rit brengt ons doorheen de parel van Provincie Antwerpen.

Wanneer : Zondag 10 april
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 30 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem

Ritverantwoordelijke: Mon & Mia
Cuypers – Mertens
Gsm: 0498/460139 – 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be

Tijdens de middagstop is er een warme maaltijd voorzien met keuze uit:

- Friet met stoofvlees
- Friet met goulash
- Friet met vidé
- Lasagne
- Spaghetti
voor +/- 10 €

Gelieve voor de start in te schrijven voor de maaltijd en af te rekenen bij Mia & Mon.

We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.

Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia
Laatst gewijzigd door Benson op 07 apr 2011, 01:38, 6 keer totaal gewijzigd.

BIKERCAT

03 apr 2011, 19:10

Hallo Benson : hoe zou het komen dat we vanaf pagina 61 grote pagina's krijgen ? ge moet van links naar rechts scrollen om ze volledig te kunnen lezen,niet dat mij dat zoveel stoort maar het was gemakkelijker zoals het vroeger was.Heb het eens gevraagd op het seniorennet en het schijnt iets met de instelling te maken hebben. mvg mazo. :lol: :lol:

Benson

03 apr 2011, 19:49

Hey Mazo

als je de crtl toets in blijft drukken en terwijl scrolt kan je de paginas groter of kleiner maken , de laatste instelling die je gebruikt zal de volgende keer als je uw browser opstart voor seniorennet of iets anders hetzelfde openen .

http://www.youtube.com/watch?v=Z4a8QtvO ... ature=fvwp
Laatst gewijzigd door Benson op 04 apr 2011, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.

PPG

04 apr 2011, 07:46

Benson schreef:Hey maten ,

Onze volgende rit is samen met de mc friends nu zondag 10 april , als ..... het weer het toelaat .

Wie mee wil , gaat ofwel ineens tegen 9u naar daar en voor diegene die nog niet juist weten waar het is zal ik rond 8u40 op het rond punt te Wommelgem aan het groentekraam staan ( vertrek 8u55 )

En vergeet ni om uw tank helemaal te vullen .

Gaan al mee :

Benson & Fatima
Desperado & wife
PPG

Wie nog :?:

Beste Friends,

Van harte welkom om dit jaar met ons weer enkele fijne ritten op de motor te beleven.
Onze 1st rit brengt ons doorheen de parel van Provincie Antwerpen.

Wanneer : Zondag 10 april
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 30 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem

Ritverantwoordelijke: Mon & Mia
Cuypers – Mertens
Gsm: 0498/460139 – 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be

Tijdens de middagstop is er een warme maaltijd voorzien met keuze uit:

- Friet met stoofvlees
- Friet met goulash
- Friet met vidé
- Lasagne
- Spaghetti
voor +/- 10 €

Gelieve voor de start in te schrijven voor de maaltijd en af te rekenen bij Mia & Mon.

We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.

Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia
Als het weer het toelaat

TOF RITJE ZATERDAG , TOF WEERTJE EN TOFFE ........VANALLES

PPG 8) 8) 8)

odul

04 apr 2011, 11:30

hallo
spijtig genoeg ritje moeten missen maar ja soms ook andere verplichtingen
he.Zondag zoek ik er toch bij te zijn als de weergoden ook een beetje
willen meewerken.Allemaal een fijne week nog en tot zondag.
Groeten
Ludo :P

Benson

04 apr 2011, 18:09

Heb je er bij gezet Odul hopelijk heeft de Fadre nog wa goed weer in zijn valies zitten :P

http://www.youtube.com/watch?v=ljg6-xwYkes
Laatst gewijzigd door Benson op 05 apr 2011, 00:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Fadre

04 apr 2011, 19:16

Ik zal mijn valies nog eens openen maar in 't vervolg "Fadre "op deze manier schrijven,hé benson. :wink:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

redtail

04 apr 2011, 19:31

mazo schreef:Hallo Benson : hoe zou het komen dat we vanaf pagina 61 grote pagina's krijgen ? ge moet van links naar rechts scrollen om ze volledig te kunnen lezen,niet dat mij dat zoveel stoort maar het was gemakkelijker zoals het vroeger was.Heb het eens gevraagd op het seniorennet en het schijnt iets met de instelling te maken hebben. mvg mazo. :lol: :lol:
Benson,
dat scrollen verkleint de tekst en ietsjes het beeld maar je moet nog wel altijd het beeld een halve meter naarlinks sleuren wil je alles kunnen lezen.Ik vind dat ook niet aangenaam zoals Mazo stelt!
Zal op een andere manier moeten opgelost worden denk ik?
Mss via de webmaster!

redtail

04 apr 2011, 19:32

Wat Zondag rit betreft,
hangt ook vh weer af!
RT

Benson

05 apr 2011, 01:09

redtail schreef: Benson,
dat scrollen verkleint de tekst en ietsjes het beeld maar je moet nog wel altijd het beeld een halve meter naar links sleuren wil je alles kunnen lezen.Ik vind dat ook niet aangenaam zoals Mazo stelt!
Zal op een andere manier moeten opgelost worden denk ik?
Mss via de webmaster!
Eigenaardig want bij mij komt het er nog altijd even groot als vroeger op en ik kan dan via crtl en scrollen , het redelijk klein of over mijn volledig scherm laten komen .

Ligt er misschien aan met welke browser je werkt ik heb google chrome .

Of aan de instelling van je browser.

Heb het nu eens geopend met firefox en dat opent ook nog op normale grote.

Dus denk ik eerder dat het aan de instelling ligt van jullie pc .

Als je naar configuratiescherm gaat en dan beeldschermresolutie instellen opent moet die volledig naar rechts op hoog staan 1680 bij 945 pixels , dit hangt wel ook af van welk beeldscherm je hebt.