Katana's hoekje nr 3
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Choerrel schreef:Als hij zich hier laat zien zal hij vlugger buiten dan binnen zijn met bovendien nog een flinke stamp onder zijn sjokkedijzen.katana schreef:Clausewitz schreef:Katana Is al heel lang een vurige aanhanger van de Coburgs.Choerrel schreef:Meent ge dat nu echt Katana?Ik zie ze liever zo rap mogelijk buiten, die profiteurs.katana schreef:Het bezoek van Koning Albert werd een succes in Maaseik , hij werd daar ontvangen met de meeste eerbied enzv..Proficiat Maaseik , lang leve Koning Albert en zijn Paola
Miljaarde de Koning is weer niet binnen geweest in Leopoldsburg voor den borrel bij katana
Meende geda beste Choerrel
Is dat ook de mening van uw kroegkameraden de zondag om 11 uur op de grote markt van Diest
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Even goede vrienden Choerrel .Choerrel schreef:Ik meen dat. Wat mijn kroegkameraden ervan denken weet ik niet. We hebben het daarover nog niet gehad. Ik denk wel dat ze ongeveer hetzelfde als ik denken.
Bij de volgende verkiezing zal katana nog steeds voor Het Vlaams Belang stemmen , maar als er een referendum komt over de splitsing van België en over het behoud van het Koningshuis , zal katana pro stemmen voor het behoud
PS katana heeft respect voor ieders mening al is het soms ....
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Katana: 
Met uw zuurverdiende centjes gaat hij nog een grotere boot kopen in Italië. Zijn zonen kopen helicopters en Ferrari's terwijl gij met uw heel klein pensioentje moet rondkomen.En hij komt u,nog niet bezoeken als hij vlakbij isProfiteurs , hoe profiteur , de Koning is zijn dotatie waard
Wie bewaakt de bewakers.
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
En hij zegt: "Oewaarde Landkenoot" in plaats van "Beste Katana".Clausewitz schreef:Katana:Met uw zuurverdiende centjes gaat hij nog een grotere boot kopen in Italië. Zijn zonen kopen helicopters en Ferrari's terwijl gij met uw heel klein pensioentje moet rondkomen.En hij komt u,nog niet bezoeken als hij vlakbij isProfiteurs , hoe profiteur , de Koning is zijn dotatie waard
-
In zijn ouden dag gun ik dawel , onze Koning Abert da mag van mij, zijn zonen is een andere generatieClausewitz schreef:Katana:Met uw zuurverdiende centjes gaat hij nog een grotere boot kopen in Italië. Zijn zonen kopen helicopters en Ferrari's terwijl gij met uw heel klein pensioentje moet rondkomen.En hij komt u,nog niet bezoeken als hij vlakbij isProfiteurs , hoe profiteur , de Koning is zijn dotatie waard
Beste Clausewitz , in het verleden toen ik Sire Albert uitnodigde op den borrel bij mij , heb ik een zeer mooie brief teruggekregen van t' paleis ( kon toen niet) ,dat volstond voor mij ...
-
Das Paleis dialect beste Choerrel , persoonlijk vind ik , dat de Sire , behoorlijk Nederlands spreekt , versta hem beter dan Di Rupo , nazaat van BerlusconiChoerrel schreef:En hij zegt: "Oewaarde Landkenoot" in plaats van "Beste Katana".Clausewitz schreef:Katana:Met uw zuurverdiende centjes gaat hij nog een grotere boot kopen in Italië. Zijn zonen kopen helicopters en Ferrari's terwijl gij met uw heel klein pensioentje moet rondkomen.En hij komt u,nog niet bezoeken als hij vlakbij isProfiteurs , hoe profiteur , de Koning is zijn dotatie waard
-
Jammer dat zijn maîtresse niet in je buurt woonde, want dan was hij zeker gekomen om een alibi te hebben. Zijn illustere voorgangers deden dat ook zo.Beste Clausewitz , in het verleden toen ik Sire Albert uitnodigde op den borrel bij mij , heb ik een zeer mooie brief teruggekregen van t' paleis ( kon toen niet) ,dat volstond voor mij ...
Wie bewaakt de bewakers.
-
Mijn grasperk is opnieuw vakkundig hersteld en bezaaid , laat het nu maar eens regenen den dinsdag en de woensdag.
Heb gekozen om geen kunstgrasmat neer te leggen , katana doet nog graag het gras af op zijn basketsloefkens
Heb gekozen om geen kunstgrasmat neer te leggen , katana doet nog graag het gras af op zijn basketsloefkens
-
Ik wed dat je in het nederlands hebt geschreven.katana schreef:In zijn ouden dag gun ik dawel , onze Koning Abert da mag van mij, zijn zonen is een andere generatie :)Beste Clausewitz , in het verleden toen ik Sire Albert uitnodigde op den borrel bij mij , heb ik een zeer mooie brief teruggekregen van t' paleis ( kon toen niet) ,dat volstond voor mij ...Clausewitz schreef:Katana:Met uw zuurverdiende centjes gaat hij nog een grotere boot kopen in Italië. Zijn zonen kopen helicopters en Ferrari's terwijl gij met uw heel klein pensioentje moet rondkomen.En hij komt u,nog niet bezoeken als hij vlakbij isProfiteurs , hoe profiteur , de Koning is zijn dotatie waard
Wie bewaakt de bewakers.
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Je gebeden worden verhoord, Katana, dinsdag gaat het regenen.
Enfin, in deinze toch.
A ja, ge spreekt ergens over het rooie Limburg. Op 't college in Essen (100 jaar in mei!!!!) leerden we van het Groene Limburg....
De roest zit er toch niet in hé?
Enfin, in deinze toch.
A ja, ge spreekt ergens over het rooie Limburg. Op 't college in Essen (100 jaar in mei!!!!) leerden we van het Groene Limburg....
De roest zit er toch niet in hé?
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Clausewitz schreef:Terwijl Laurent zich bekommert met de redding van het Congolese regenwoud dat ten prooi valt aan de ontbossing,koopt zijn pa een nog groter yacht dat nog meer brandstof verslindt .Comprenne qui pourra.
Van die boot zou hij ondertussen terug afgezien hebben gezien er nog maar een proto type van te zien was. Wat de feitelijke oorzaak is zullen we nooit te weten komen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Fazal schreef:Hoewel de prins zich inzet voor het milieu, beschikt hij ook over een reeks krachtige sportwagens. Door de jaren heen stonden op zijn oprit een Ferrari F355, een Mercedes E55 AMG, een Subaru Impreza Turbo, twee Porsche Cayennes en een Porsche 911.
Daarmee zou hij volgens James Lohest, zijn milieuraadgever bij het ter ziele gegane KINT, al eens 140 kilometer per uur gereden hebben op de pechstrook, om de files te vermijden. Een pechdag waarschijnlijk...
Mag die arme sukkel zich dan niets permiyeren, hoe zou hij dan toch die 26.000 € dotatiue per maand opkrijgen.
-
Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Kijk maar in Beringen : de vriendjes van de burgemeester zijn opgeschreven door de politie en die klootzak van een burgemeester verklaart in de pers dat die pv's nietig verklaard dienen te worden aangezien hij het voor het azeggen heeft waar en wie er op geschrevenw ordt. Enkele dagen later geeft hij een anders kleurige de toestemming om zijn klas tijdens de lesuren in steek te laten om naar zijn gebed te gaan. Begrijpen wie zo iets kan, moeten die het dan allemaal hebben van dergelijke figuren om verkiezingen te winnen.katana schreef:Hbvl.be ; Schoonzoon opent vuur op familie.
Aan de Koerselsebaan in Heusden-Zolder
heeft een ex-schoonzoon zaterdagochtend het vuur geopend bij een familiebezoek.De jonge dader wilde de vrouw bezoeken van wie hij anderhalve maand geleden gescheiden was.
Maar voor de deur kwam het al tot een hevige schermutseling.
De dader trok een pistool , en opende het vuur op zijn ex-schoonmoeder.
Twee broers van zijn ex-vrouw kregen een kogel in het been.
De dader zelf sloeg op de vlucht .
Hij werd echter achterhaald door familieleden van de slachtoffers, en in elkaar geslagen.
Een van de commentaren van de lezers.
Als het echte Belgen waren stonden de namen,beroep ,indien mogelijk zelfs foto's op de site.
Maar blijkbaar mogen wij , echte Belgen, niet weten wat er allemaal gebeurt in deze rode provincie waar deze rood gevoede krant ook nog de scepter zwaait.
Ook nog gelezen ; geen nationaliteit vermeld .Ze zullen wel Belgen zijn met minstens ' een dubbel of driedubbel paspoort .Begrijpen jullie dat nog ?
Ik niet ! Welke Vlaming bezit nog een vuurwapen ?
Mening van katana ' straffen toebak in Limburg '
[/u]
-
katana schreef:Clausewitz schreef:Katana Is al heel lang een vurige aanhanger van de Coburgs.Choerrel schreef:Meent ge dat nu echt Katana?Ik zie ze liever zo rap mogelijk buiten, die profiteurs.katana schreef:Het bezoek van Koning Albert werd een succes in Maaseik , hij werd daar ontvangen met de meeste eerbied enzv..Proficiat Maaseik , lang leve Koning Albert en zijn Paola
Miljaarde de Koning is weer niet binnen geweest in Leopoldsburg voor den borrel bij katana
Dergelijke individuen, die de mensen op het hart drukt dat er moet bespaard worden, zich zelf wel een dotatieverhoging van ik weet niet hoeveel toekent, en zich nog een derde yacht wil kopen, kan je makkelijk missen Katana, en ik nog erger als kiespijn.