wie kan foto in prentkaart verwerken?
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goede morgen Frankje,

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
dag Frankje,
't was een mooie dag vandaag - een beetje getuinierd en veel genoten. nog een prettige avond en een goede nacht. Groetjes van Eva

't was een mooie dag vandaag - een beetje getuinierd en veel genoten. nog een prettige avond en een goede nacht. Groetjes van Eva

eva
eva
-
dag Frankje,
't is toch nog mooi geworden vanmiddag. ik heb het terras eens grondig gepoetst en mijn tuinstoelen afgewassen en (nieuwe) kussens opgelegd. Plezant hoor !
groetjes Eva

't is toch nog mooi geworden vanmiddag. ik heb het terras eens grondig gepoetst en mijn tuinstoelen afgewassen en (nieuwe) kussens opgelegd. Plezant hoor !
groetjes Eva

eva
eva
-
goeie avond Frankje,
Heb je ook zo genoten van deze heerlijke dag. Van mij mag het nog een beetje blijven zoals het nu is - gezellig buiten iets eten of drinken - precies in vakantie. Groetjes van Eva

Heb je ook zo genoten van deze heerlijke dag. Van mij mag het nog een beetje blijven zoals het nu is - gezellig buiten iets eten of drinken - precies in vakantie. Groetjes van Eva

eva
eva
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Goeden avond maatje!
Het was een heerlijk weekend en vandaag nog beter ,vind ik
ik heb er een vrije dag bij gekregen
men dochter mag s'maandags thuis werken van het bedrijf en de kinderen begrijpen dat mama moet werken en laten haar werken , ze zijn ook ook al 11-9-en 7jaar! het gaat vooruit.
voormiddag wat gewerkt en namiddag mijn stalen ros genomen en een fietstocht van 30km gedaan ;zalig...
,

Het was een heerlijk weekend en vandaag nog beter ,vind ik
voormiddag wat gewerkt en namiddag mijn stalen ros genomen en een fietstocht van 30km gedaan ;zalig...
,