De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hey bikers
het was gisteren weer een mooie rit met de friends waarvoor dank van de aanwezigen en dat waren er veel.
Alles samen waren we met zo 'n 40tal moto's en plus minus 55 mensen.
Af en toe moesten we door dit grote aantal wel eens even wachten omdat we niet met zen allen door het groene licht geraakte maar voor de rest een leuke rit met de nodige stoplaatsen voor te drinken en te eten en te drinken enz ....
Toen we op de parking van zaal Familia aankwamen stond deze reeds vol met alle soorten motoren en scooters

Ook de wegkapiteins die ons gans de rit veilig door het verkeer loodsten waren er bij .

Het eerste terrasje werd Gasthof De Roskam

Waar een paar van onze mensen een overheerlijke koffie bestelden en ik vraag me eigenlijk af waar PPG van achter zijn brillike zo naar aan 't loeren was , die advokaatjes die er bij waren of de heuveltjes van Erika.

En toen kwam onzen baas er aan , komaan mannen klaar maken om te vertrekken

Rond de middag werd er na vele mooie km weer gestopt om ons maag die begon te protesteren vol te proppen .

Amaai die kunnen zagen over dien dikken buik

Volgens mij was Astrid vroeger blond .... want Filip richt mijn kant uit om een fotoke te maken en zij bedekt haar smoeleke om niet herkend te worden

Na de aankomst nog even napraten over de rit.

Maar we werden plots bijeengeroepen door de huisfotograaf om ne groepsfoto te maken met zijn groot kanon.

En ik mé mijn klein camerake kreeg ze er ook allemaal op .

Friends nog bedankt voor de goed verzorgde rit .
Ik heb de foto 's eerst verkleind voor ik ze plaatste , hopelijk moeten jullie nu niet zoveel scrollen om de tekst te kunnen lezen.
Laat me iets weten of het zo beter is
het was gisteren weer een mooie rit met de friends waarvoor dank van de aanwezigen en dat waren er veel.
Alles samen waren we met zo 'n 40tal moto's en plus minus 55 mensen.
Af en toe moesten we door dit grote aantal wel eens even wachten omdat we niet met zen allen door het groene licht geraakte maar voor de rest een leuke rit met de nodige stoplaatsen voor te drinken en te eten en te drinken enz ....
Toen we op de parking van zaal Familia aankwamen stond deze reeds vol met alle soorten motoren en scooters

Ook de wegkapiteins die ons gans de rit veilig door het verkeer loodsten waren er bij .

Het eerste terrasje werd Gasthof De Roskam

Waar een paar van onze mensen een overheerlijke koffie bestelden en ik vraag me eigenlijk af waar PPG van achter zijn brillike zo naar aan 't loeren was , die advokaatjes die er bij waren of de heuveltjes van Erika.

En toen kwam onzen baas er aan , komaan mannen klaar maken om te vertrekken

Rond de middag werd er na vele mooie km weer gestopt om ons maag die begon te protesteren vol te proppen .

Amaai die kunnen zagen over dien dikken buik

Volgens mij was Astrid vroeger blond .... want Filip richt mijn kant uit om een fotoke te maken en zij bedekt haar smoeleke om niet herkend te worden

Na de aankomst nog even napraten over de rit.

Maar we werden plots bijeengeroepen door de huisfotograaf om ne groepsfoto te maken met zijn groot kanon.

En ik mé mijn klein camerake kreeg ze er ook allemaal op .

Friends nog bedankt voor de goed verzorgde rit .
Ik heb de foto 's eerst verkleind voor ik ze plaatste , hopelijk moeten jullie nu niet zoveel scrollen om de tekst te kunnen lezen.
Laat me iets weten of het zo beter is
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo
zondag was de perfekte dag om een toerke te rijden, perfect weer en een stel
vrienden die een tocht hadden uitgestippeld door de antwerpse kempen,het
was een mooie rit,bedankt Friends en ook Benson,de vliegende reporter voor het verslag zodat we altijd eens kunnen terugkijken tijdens een regenachtige dag.
Groetjes
Ludo
zondag was de perfekte dag om een toerke te rijden, perfect weer en een stel
vrienden die een tocht hadden uitgestippeld door de antwerpse kempen,het
was een mooie rit,bedankt Friends en ook Benson,de vliegende reporter voor het verslag zodat we altijd eens kunnen terugkijken tijdens een regenachtige dag.
Groetjes
Ludo
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft
-
Awel PPG da zou ik ook willen kunnen maar kan nog nog ni te goe rechtdoor rijden dus zeker zoiets ni ,misschien als ik eens goe zat ben dan draait mijne kop ook alle kanten uit 
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Gisteren mijn achterwiel gedemonteerd en een nieuwe band laten opzetten.kostprijs €99 en dat valt mee.Als er iemand een ritje wil doen de komende dagen laat maar iets weten. 
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Zondag nog een mooie rit gedaan met de MC van GM , maar ja daar mag je alleen met meerijden als ge daar gewerkt hebt , dus geen uitnodiging gepl om mee te rijden .
We waren afgesproken op een parking te Wetteren en van daar ging de rit tot in Doornik en terug naar Wetteren .
Ook enkele fotokes gemaakt.

Waren met een 20 tal moto's en weer een fijne dag gehad.
Spijtig genoeg voor mij tegengevallen want toen ik in Wetteren aankwam was mijne motor aan 't rammelen als een oude koffiemolen , geriskeerd van mee te rijden en verder niks gebeurd.
Vandaag naar moto 's Thomas geweest , het zou den uitlaat kunnen zijn die inwendig gebroken is maar in het ergste geval is het iets in de motor en dan zal die open moeten .
Mag hem pas volgende dinsdag binnen brengen voor nazicht en er niet meer met rijden voor als het in de motor zit dus kan voorlopig niet meerijden

We waren afgesproken op een parking te Wetteren en van daar ging de rit tot in Doornik en terug naar Wetteren .
Ook enkele fotokes gemaakt.

Waren met een 20 tal moto's en weer een fijne dag gehad.
Spijtig genoeg voor mij tegengevallen want toen ik in Wetteren aankwam was mijne motor aan 't rammelen als een oude koffiemolen , geriskeerd van mee te rijden en verder niks gebeurd.
Vandaag naar moto 's Thomas geweest , het zou den uitlaat kunnen zijn die inwendig gebroken is maar in het ergste geval is het iets in de motor en dan zal die open moeten .
Mag hem pas volgende dinsdag binnen brengen voor nazicht en er niet meer met rijden voor als het in de motor zit dus kan voorlopig niet meerijden
Laatst gewijzigd door Benson op 19 apr 2011, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
HIHIHI ja PPG goei mop is da risico ni wa groot 
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Het geluid of uw gehoor?mazo schreef:Hoi Benson :als het den uitlaat is die inwendig gebroken is nieks van aantrekken,ik rij zo al twee jaar rond en het geluid minderd wel met de tijd. mvg Mazo.![]()
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Ja maar ik vrees dat het den uitlaat niet is , den deler dacht dat het die zou kunnen zijn in het beste geval .
Volgens mij komt het geluid uit de motor zelf , daar hoor je het ergste en is bovendien constant hetzelfde .
En als ik op de uitlaten slaag met men vuist hoor je niks .
Volgens mij komt het geluid uit de motor zelf , daar hoor je het ergste en is bovendien constant hetzelfde .
En als ik op de uitlaten slaag met men vuist hoor je niks .
Laatst gewijzigd door Benson op 20 apr 2011, 07:47, 3 keer totaal gewijzigd.