Katana's hoekje nr 3
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Clausewitz schreef:Jammer dat zijn maîtresse niet in je buurt woonde, want dan was hij zeker gekomen om een alibi te hebben. Zijn illustere voorgangers deden dat ook zo.Beste Clausewitz , in het verleden toen ik Sire Albert uitnodigde op den borrel bij mij , heb ik een zeer mooie brief teruggekregen van t' paleis ( kon toen niet) ,dat volstond voor mij ...
Om dan weeral een kind te verwekken zonder het te erkennen zeker, de dikke paljas dat hij is.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
katana schreef:Mijn grasperk is opnieuw vakkundig hersteld en bezaaid , laat het nu maar eens regenen den dinsdag en de woensdag.
Heb gekozen om geen kunstgrasmat neer te leggen , katana doet nog graag het gras af op zijn basketsloefkens
Hier ook Katana, alleen vrees ik dat het hir een beetje groter is, en ik heb het zelf gedaan.
-
vivaldi schreef:Je gebeden worden verhoord, Katana, dinsdag gaat het regenen.
Enfin, in deinze toch.
A ja, ge spreekt ergens over het rooie Limburg. Op 't college in Essen (100 jaar in mei!!!!) leerden we van het Groene Limburg....
De roest zit er toch niet in hé?
Voor zover ik weet niet, rond Bourg liggen nog een massa bossen, dus daar is de groene long verzekerd. En ikzelf woon in de groene rand van de stad, ben de enige die aan mijn kant van straat woont en de rest is omgetoverd tot eikenbos. Dus ik zit ook op de juiste plaats. En hoe zeggen ze dat zo mooi : Laat de boeren maar dorsen.....
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Mathieu schreef:vivaldi schreef:Je gebeden worden verhoord, Katana, dinsdag gaat het regenen.
Enfin, in deinze toch.
A ja, ge spreekt ergens over het rooie Limburg. Op 't college in Essen (100 jaar in mei!!!!) leerden we van het Groene Limburg....
Voor zover ik weet niet, rond Bourg liggen nog een massa bossen, dus daar is de groene long verzekerd. En ikzelf woon in de groene rand van de stad, ben de enige die aan mijn kant van straat woont en de rest is omgetoverd tot eikenbos. Dus ik zit ook op de juiste plaats. En hoe zeggen ze dat zo mooi : Laat de boeren maar dorsen.....
Het nieux gras is al meer dan tien dagen gezaaied en er piept nog steeds niets , zal meer sproeien , want het is droge grond in Bourg
Het is allemaal de schuld van het NVA( Bart Dewever en co) begot , er is ezelerarij in 't spel
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Zeg, Katana, zeg het nu eens:
Is Limburg nu rood of groen want ik moet dringend een nieuw camouflagepak kopen??
't is t'één of 't ander hé!
Is Limburg nu rood of groen want ik moet dringend een nieuw camouflagepak kopen??
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
Windows 10
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Haha, ze zeggen dat de grond te droog is...
Volgens dat ik weet komen de boontjes, aardappelen, ajuinen, engazomaarvoort toch allemaal uit Kenia, Spanje, chili, nieuw-zeeland engazomaarvoort en wat we zelf kweken komt uit de goed bevloeide serres.
Nespa?
Volgens dat ik weet komen de boontjes, aardappelen, ajuinen, engazomaarvoort toch allemaal uit Kenia, Spanje, chili, nieuw-zeeland engazomaarvoort en wat we zelf kweken komt uit de goed bevloeide serres.
Nespa?
ERRARE HUMANUM EST
Windows 10
Windows 10
-
Probleem is wel of we ons druk maken of niet, betalen gaan we moeten blijven doen voor die opfretters van ons belastingsgeld.vivaldi schreef:Matthieu, ge doet aan Majesteitsschennis!!![]()
![]()
-
Dat je gras niet groeit Katana, of dat het veel te droo is in Bourg. Of misschien omdat we nog steeds zonder regering zitten.katana schreef:Mathieu schreef:vivaldi schreef:Je gebeden worden verhoord, Katana, dinsdag gaat het regenen.
Enfin, in deinze toch.
Het nieux gras is al meer dan tien dagen gezaaied en er piept nog steeds niets , zal meer sproeien , want het is droge grond in Bourg
Het is allemaal de schuld van het NVA( Bart Dewever en co) begot , er is ezelerarij in 't spel
-
Vivaldi koop een camouflagepak waar dat er al de kleuren van de regeboog in voorkomen, mooi verdeeld, dan zullen ze je nooit vinden.vivaldi schreef:Zeg, Katana, zeg het nu eens:
-
En vandaag zijn ze hier weer bezig aan de kennedymars, 80 km lopen. Vroeger kon ik dat nog maar heden ten dage zie ik mij dat niet meer doen. Zou dat met de ouderdom te maken hebben?
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Mathieu schreef:En vandaag zijn ze hier weer bezig aan de kennedymars, 80 km lopen. Vroeger kon ik dat nog maar heden ten dage zie ik mij dat niet meer doen. Zou dat met de ouderdom te maken hebben?
Vroeger was alles jonger , dan was da een habbekrats beste Mathieu
Vandaag 20 km gezwoegd op karakter op mijne hometrainer , was al een beetje hel
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Heb het toch niet aan mijn hart laten komen. Gisterennamiddag taxi gespeeld voor de nicht van mijn eega en haar echtgenoot. Moesten naar haar zus gebracht worden en de man zit in een rolstoel. Mochten daar dan ook blijven eten en hebben het ons goed laten smaken zonder te denken aan de calorien.
Laatst gewijzigd door Mathieu op 27 apr 2011, 12:02, 2 keer totaal gewijzigd.