Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemiddag lieve allemaal,
Goed nieuws!!!!
Afgelopen nacht om kwart over 2 werden we wakker door het dringende miauwen van een kat en die kat was Arie!!!!!!!
Hij is de helft lichter van wat hij was, heeft gegeten en gedronken alsof hij inderdaad 9 dagen in te halen had en hij is erg verzwakt (hij is een spierkat en doordat hij waarschijnlijk geen voer kon vinden is dat van zijn spieren afgegaan).
Hij is bij ons op bed komen liggen, Ed viel weer lekker in slaap maar bij mij lukte het niet vanwege de blijde opwinding.
We zijn weer compleet!
Sjaantje (het zwarte katje) merkt er niets van want die heeft nog niet zoveel met Arie maar Sientje was zo gelukkig dat ze (en dat is niets voor Sientje) tegen Arie aangekropen is en maar knorren.
Momenteel ligt Arie bij te komen op bed en dit zal de aankomende dagen nog wel zo blijven want hij is heel erg moe en vermagerd maar we zijn echt blij dat hij er weer is en gaan hem weer tot in de treure verwennen (doen we toch altijd al hoor
)
Gisteren ben ik nog op de fiets gestapt, naar de overkant van de spoorbaan en snelweg (A28) gereden en ben diep het bos ingereden, geroepen en gefloten maar tja, je weet niet hoe een koe een haas vangt (of Arie daar geweest is) en het maakt ook niet meer uit nu.
Wel ben ik moe, geestelijk.
Ik wil vandaag nog naar het graf wat ik heel toevallig tegenkwam hier vlak bij, het is een graf (groot houten kruis met een plaat en foto) van een piloot die in 1944 hier neergeschoten is en op het spoor neergestort (overleden) is gaan en ik wil wat bloemen uit het wild bij hem neerleggen omdat ik dat zo voel.
Dank jullie wel allemaal voor (weer) jullie meeleven en ik wens iedereen een hele fijne dag toe.
Liefs,
Angelique
Goed nieuws!!!!
Afgelopen nacht om kwart over 2 werden we wakker door het dringende miauwen van een kat en die kat was Arie!!!!!!!
Hij is de helft lichter van wat hij was, heeft gegeten en gedronken alsof hij inderdaad 9 dagen in te halen had en hij is erg verzwakt (hij is een spierkat en doordat hij waarschijnlijk geen voer kon vinden is dat van zijn spieren afgegaan).
Hij is bij ons op bed komen liggen, Ed viel weer lekker in slaap maar bij mij lukte het niet vanwege de blijde opwinding.
We zijn weer compleet!
Sjaantje (het zwarte katje) merkt er niets van want die heeft nog niet zoveel met Arie maar Sientje was zo gelukkig dat ze (en dat is niets voor Sientje) tegen Arie aangekropen is en maar knorren.
Momenteel ligt Arie bij te komen op bed en dit zal de aankomende dagen nog wel zo blijven want hij is heel erg moe en vermagerd maar we zijn echt blij dat hij er weer is en gaan hem weer tot in de treure verwennen (doen we toch altijd al hoor
Gisteren ben ik nog op de fiets gestapt, naar de overkant van de spoorbaan en snelweg (A28) gereden en ben diep het bos ingereden, geroepen en gefloten maar tja, je weet niet hoe een koe een haas vangt (of Arie daar geweest is) en het maakt ook niet meer uit nu.
Wel ben ik moe, geestelijk.
Ik wil vandaag nog naar het graf wat ik heel toevallig tegenkwam hier vlak bij, het is een graf (groot houten kruis met een plaat en foto) van een piloot die in 1944 hier neergeschoten is en op het spoor neergestort (overleden) is gaan en ik wil wat bloemen uit het wild bij hem neerleggen omdat ik dat zo voel.
Dank jullie wel allemaal voor (weer) jullie meeleven en ik wens iedereen een hele fijne dag toe.
Liefs,
Angelique
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo angel...wat een fijn bericht,
gelukkig hij is terecht.....nu veel slapen en eten
komen meestal wel terug,maar je geduld word
heel erg op de proef gesteld
fijne middag......
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-

goede morgen angel........wens jullie een fijne dag
is hier iets frisser........maar zonnig.....
arie weer wat bekomen van zijn avontuur
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
-

fijne avond angel........later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen......
bij jullie ook wat geregend????maar word weekend
weer mooi......tot morgen...doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemiddag lieve allemaal,
Sinds gisteren ben ik hier alleen en ik moet bekennen dat dit heel vreemd is.
Ed is thuis gaan werken, wordt hij niet afgeleid.
Dit was mijn eerste nacht alleen in de caravan en ik heb weinig geslapen maar hoop dat het wel zal wennen en het dan beter gaat.
Ach ja, alles went tenslotte.
Vanmorgen eerst een bakkie koffie genomen, even tv gekeken en toen mezelf gaan wassen en aankleden en op de fiets gesprongen.
Toen zag ik ook dag het geregend had vannacht, goed voor de natuur.
Hoe zal het worden met koninginnendag ..... moet ik zo´n 9 km fietsen naar Nunspeet maar ik ga dat wel doen.
Niets meer van mijn moeder vernomen, het zal zo wel goed zijn denk ik.
Wens iedereen nog een hele fijne dag toe, ik ga zo nog even fietsen of wandelen en dan zal ik wel honger hebben en ik heb vanmorgen al nasi gemaakt dus zal dat lekker smaken.
Ik hoop tot later.
Sinds gisteren ben ik hier alleen en ik moet bekennen dat dit heel vreemd is.
Ed is thuis gaan werken, wordt hij niet afgeleid.
Dit was mijn eerste nacht alleen in de caravan en ik heb weinig geslapen maar hoop dat het wel zal wennen en het dan beter gaat.
Ach ja, alles went tenslotte.
Vanmorgen eerst een bakkie koffie genomen, even tv gekeken en toen mezelf gaan wassen en aankleden en op de fiets gesprongen.
Toen zag ik ook dag het geregend had vannacht, goed voor de natuur.
Hoe zal het worden met koninginnendag ..... moet ik zo´n 9 km fietsen naar Nunspeet maar ik ga dat wel doen.
Niets meer van mijn moeder vernomen, het zal zo wel goed zijn denk ik.
Wens iedereen nog een hele fijne dag toe, ik ga zo nog even fietsen of wandelen en dan zal ik wel honger hebben en ik heb vanmorgen al nasi gemaakt dus zal dat lekker smaken.
Ik hoop tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-

hallo angel...ja is ff vreemd hè,maar het went wel hoor
vind het ook zalig,lekker fietsen ,wandelen....
ff ergens koffie drinken.....
ja het is lekker opgefrist,maar nog niet veel gevallen.....
fijne tijd hoor........doeiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-

fijne avond angel.....later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.......
tot morgen..doeiiiiiiiiii...knuffieeeeeeeeeeeee
riekske met jou alles goed??en coco???
gaat het beter nu hij naar buiten kan???
groetjessss.....knuffieeee
groetjes GHYRA