Heeeeeeeeeeeeeeeeelp nr 4
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Franny Ik wens je een zonnig en gezellig Pasen
Jeloca
Jeloca

-
franny - Lid geworden op: 03 jun 2007, 21:34
Dank je allen voor de mooie berichtjes!!!! we zijn buiten aan het genieten (enfin ik ga aanstonds terug),hoop dat jullie het ook kunnen!!!
Neske ik heb er een kadertje rond gekregen en dan heb ik er mijn naam ook maar bijgezet!!! mocht toch hé!!

Allé,nu nog wat genieten buiten ,want morgen is het een drukke dag ,de KL.Kinderen komen natuurlijk paaseieren rapen!! Daaaaaaaaag!!!!
Neske ik heb er een kadertje rond gekregen en dan heb ik er mijn naam ook maar bijgezet!!! mocht toch hé!!

Allé,nu nog wat genieten buiten ,want morgen is het een drukke dag ,de KL.Kinderen komen natuurlijk paaseieren rapen!! Daaaaaaaaag!!!!
Een fijn jaar voor iedereen!!!!
-
Voila, dat is weer vlot verlopen !! het paaseiren rapen bedoel ik!! de KL.Kinderen waren super blij! Het weer was goed en wat wil je dan nog meer!!! ik rust wat van de drukte ,dat hebben we wel verdient hé!!! nog een fijn namiddag en hopelijk tot nog eens!!

-
Goeden avond Franny
wat heeft dat buitje goed gedaan voor de tuin
eigelijk niet genoeg zegt mijn man ,maar we nemen het maar zoals het komt
ik wens je nog een gezellige avond en voor straks slaapwel
Groetjes
Jeloca
Nog een probeersel van mij

wat heeft dat buitje goed gedaan voor de tuin
ik wens je nog een gezellige avond en voor straks slaapwel
Groetjes
Jeloca

Nog een probeersel van mij
-
Hallo Maatje ,
hier ben ik dan ,efkes weggeweest ,men familie banden wat aangehaald ,en wat bezoekjes gebracht,en genoten van het mooie weer!
weet je we wonen nogal ver van mekaar vandaan en dan zie je mekaar niet zo vaak,spijtig maar het is zoals het is

lachen is de kortste afstand tussen mensen

hier ben ik dan ,efkes weggeweest ,men familie banden wat aangehaald ,en wat bezoekjes gebracht,en genoten van het mooie weer!
weet je we wonen nogal ver van mekaar vandaan en dan zie je mekaar niet zo vaak,spijtig maar het is zoals het is

lachen is de kortste afstand tussen mensen -
Goede avond iedereen!!! heb ook wat bezig geweest met de famillie zodanig dat het er niet van kwam om te antwoorden op jullie mooie werkjes!!! Neske en jeloca,petros en bo'ke en cleopa bedankt voor jullie mooie werkjes heb ze allemaal opgeslagen,wel met jullie naam erbij zodat iedereen weet dat de werkjes van jullie komen (stuur ze meestal mee met een mailtje als ik antwoord) Bedankt en tot nog eens!!
Weet niet wanneer ,want morgen heb ik de KL.Kinderen en in het W-End ook.... dus afwachten hé, maar als ze buiten kunnen spelen kom ik nog wel eens kijken!!!

Weet niet wanneer ,want morgen heb ik de KL.Kinderen en in het W-End ook.... dus afwachten hé, maar als ze buiten kunnen spelen kom ik nog wel eens kijken!!!