Nieuw hoekje voor Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

goede morgen angelique
wens je hele fijne dag
hopelijk lukt het zonder edje
zal erg stil zijn he meisje
hallo ghyra
wens je fijne dag
met coco gaat weer achteruit
hij gaat weer op de bodem zitten
en dat met plassen is gewoon niet goed
dank je mateke
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

Angel fijne dag.....kijk je ook tv,ff naar de bruid kijken
en hoedjes
fijne dag ......hier komt het zonnetje piepen
riekske wat zielig,sterkte hoor.....groetjesss
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goede avond lieve allemaal,
Riekske, echt heel erg naar wat Coco betreft, sterkte meis.
Ed is weer op de camping (weekend) en kwam lekker vroeg zodat we op de fiets zijn gestapt en naar Nunspeet zijn gaan fietsen (wat boodschapjes gedaan).
Het is een flink eind maar goed te doen en we hadden het weer mee.
Ik heb niet naar de bruiloft gekeken want die zie je de komende dagen nog wel een keer of ?????? (veel).
Iets ergs nu, ik moet het even kwijt, sorry.
Jullie kunnen er niets mee, dat snap ik maar het feit dat ik het kan opschrijven is voldoende hoop ik.
Ik wilde (na een maand van stilte) mijn moeder bellen en vragen hoe het met haar ging en deed dit dan ook na overlegt te hebben met Ed.
Toen ze opnam en haar naam zei antwoorde ik, "goedenavond, met uw dochter" en gelijk kuchte ze en haar stem werd hard.
Ze begon meteen hele gemene dingen te zeggen zoals "jij bent hier in huis geweest toen ik niet thuis was en heb mijn gouden ketting gestolen".
Ik zei dat ik nog nooit in haar huis was geweest als ze niet thuis was maar dat hielp niet en ze begon me voor dief uit te maken.
Ed heeft een paar jaar (een jaar of 7) van mij een gouden ketting voor zijn verjaardag gehad en nu gaan we die ketting maar naar haar opsturen want ze bleef keihard beweren dat ik haar bestolen had en ze een gouden ketting kwijt was.
Toen ik haar vertelde dat het niet waar was maar dat als ze er zo mee zat dat ze een gouden ketting kwijt was ze die van Ed wel kon krijgen ging ze akkoord maar toch was ik een gemene dief (aldus mijn moeder).
Ik kreeg zo'n afkeer (had ik toch al om alle dingen die ze me steeds aan deed) van haar maar ik bleef kalm en beleefd tegen haar praten.
Toen begon ze over een gouden ketting die mijn zus na het overlijden van haar man (mijn zus wilde de trouwring van haar man aan een ketting hangen en leende de ketting van mijn moeder "dat zegt mijn moeder") van haar geleend had en nooit had terug gegeven "En nu is ze dood dus kan ik het niet meer vragen" (zei mijn moeder).
Alles was zo gemeen, zo hard en onrechtvaardig maar wat moet je?
Ik zei haar dat ik daar niets mee kon en ik geen moeite zou gaan doen bij de kinderen van mijn zus een gouden ketting los te krijgen, dat ze dat zelf maar moest doen (om de ketting vragen) en dat zou ze doen.
Ik zei dat ik blij was dat het goed met haar ging (uit beleefdheid en voor mijn eigen gemoedsrust) en wenste haar nog een heel goed leven toe.
Zij wenste mij ook nog een goed leven toe en toen (na een beleefde groet van mijn kant) heb ik opgehangen.
Ik weet niet of ik nu fout zit maar ik wilde eigenlijk (na al die gemene dingen die ik mijn hele leven naar mijn hoofd heb gekregen ondanks mijn goede dingen die ik voor hen deed) al niet meer met haar omgaan omdat ze steeds gemener en gemener werd ..... mijn vader is er niet meer om haar een halt toe te roepen (dit deed hij altijd wel) dus kan ze haar gang nu gaan en doet dit ook.
Ze is mijn hele leven al niet zo'n fijne vrouw geweest maar mijn vader hield haar altijd wel tegen wanneer ze te ver wilde gaan.
Toch heeft hij het niet tegen kunnen houden dat ze ook mijn broer en zus op dezelfde manier kwijt geraakt zijn ..... alleen door mijn moeders hebzucht en vreemde karakter.
Ik hoop alleen maar dat ik hier mee kan verder leven en mezelf niet alsnog ga veroordelen (ben ik nogal snel toe geneigd helaas).
Nu, dat was het weer en ik hoop (geloof er niet in) dat het hiermee echt afgelopen is.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne avond en voor hen die koningingen dag vieren (ik wel dus) een hele fijne dag morgen.
Tot morgen en voor straks een hele goede nacht.
Riekske, echt heel erg naar wat Coco betreft, sterkte meis.
Ed is weer op de camping (weekend) en kwam lekker vroeg zodat we op de fiets zijn gestapt en naar Nunspeet zijn gaan fietsen (wat boodschapjes gedaan).
Het is een flink eind maar goed te doen en we hadden het weer mee.
Ik heb niet naar de bruiloft gekeken want die zie je de komende dagen nog wel een keer of ?????? (veel).
Iets ergs nu, ik moet het even kwijt, sorry.
Jullie kunnen er niets mee, dat snap ik maar het feit dat ik het kan opschrijven is voldoende hoop ik.
Ik wilde (na een maand van stilte) mijn moeder bellen en vragen hoe het met haar ging en deed dit dan ook na overlegt te hebben met Ed.
Toen ze opnam en haar naam zei antwoorde ik, "goedenavond, met uw dochter" en gelijk kuchte ze en haar stem werd hard.
Ze begon meteen hele gemene dingen te zeggen zoals "jij bent hier in huis geweest toen ik niet thuis was en heb mijn gouden ketting gestolen".
Ik zei dat ik nog nooit in haar huis was geweest als ze niet thuis was maar dat hielp niet en ze begon me voor dief uit te maken.
Ed heeft een paar jaar (een jaar of 7) van mij een gouden ketting voor zijn verjaardag gehad en nu gaan we die ketting maar naar haar opsturen want ze bleef keihard beweren dat ik haar bestolen had en ze een gouden ketting kwijt was.
Toen ik haar vertelde dat het niet waar was maar dat als ze er zo mee zat dat ze een gouden ketting kwijt was ze die van Ed wel kon krijgen ging ze akkoord maar toch was ik een gemene dief (aldus mijn moeder).
Ik kreeg zo'n afkeer (had ik toch al om alle dingen die ze me steeds aan deed) van haar maar ik bleef kalm en beleefd tegen haar praten.
Toen begon ze over een gouden ketting die mijn zus na het overlijden van haar man (mijn zus wilde de trouwring van haar man aan een ketting hangen en leende de ketting van mijn moeder "dat zegt mijn moeder") van haar geleend had en nooit had terug gegeven "En nu is ze dood dus kan ik het niet meer vragen" (zei mijn moeder).
Alles was zo gemeen, zo hard en onrechtvaardig maar wat moet je?
Ik zei haar dat ik daar niets mee kon en ik geen moeite zou gaan doen bij de kinderen van mijn zus een gouden ketting los te krijgen, dat ze dat zelf maar moest doen (om de ketting vragen) en dat zou ze doen.
Ik zei dat ik blij was dat het goed met haar ging (uit beleefdheid en voor mijn eigen gemoedsrust) en wenste haar nog een heel goed leven toe.
Zij wenste mij ook nog een goed leven toe en toen (na een beleefde groet van mijn kant) heb ik opgehangen.
Ik weet niet of ik nu fout zit maar ik wilde eigenlijk (na al die gemene dingen die ik mijn hele leven naar mijn hoofd heb gekregen ondanks mijn goede dingen die ik voor hen deed) al niet meer met haar omgaan omdat ze steeds gemener en gemener werd ..... mijn vader is er niet meer om haar een halt toe te roepen (dit deed hij altijd wel) dus kan ze haar gang nu gaan en doet dit ook.
Ze is mijn hele leven al niet zo'n fijne vrouw geweest maar mijn vader hield haar altijd wel tegen wanneer ze te ver wilde gaan.
Toch heeft hij het niet tegen kunnen houden dat ze ook mijn broer en zus op dezelfde manier kwijt geraakt zijn ..... alleen door mijn moeders hebzucht en vreemde karakter.
Ik hoop alleen maar dat ik hier mee kan verder leven en mezelf niet alsnog ga veroordelen (ben ik nogal snel toe geneigd helaas).
Nu, dat was het weer en ik hoop (geloof er niet in) dat het hiermee echt afgelopen is.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne avond en voor hen die koningingen dag vieren (ik wel dus) een hele fijne dag morgen.
Tot morgen en voor straks een hele goede nacht.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-

hallo angel,,,,,pfffff......wat erg voor je weer,maar nu weet je ,
ze veranderd niet,om zo hard tegen je te doen.
meid zet er een streep onder ,het is niet anders.....
en zou je wel de ketting opsturen,die je aan ed gegeven hebt,
geloof niet dat ik dat zou doen.......
heeft ze toch haar zin.......maar meid geniet morgen
op koninginne dag.......hier onweert het nu.....
ben op de camping.........fijne dag morgen.......
voor later...een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen....
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-
lieve angelique
een vraagje !!!!!!!!!!!hoe hou jij dit vol
zet er een dikke streep achter ,en laat je niet voor dief uitmaken
ik zou die ketting echt niet opsturen
lieverd laat je niet gtelkens weer zo veel pijn doen met deze harde woorden
ga er niet meer heen
je maakt jezelf kapot en ed mee
dit is niet normaal en niet vol te houden
zo kan jij geen normaal leven meer hebben
bel haar niet meer
ze zal jou steeds pijn blijven doen
het is haar aardje
die nooit zal veranderen
lieverd ik zit met een traan omdat jou moeder jou zo erg pijn doet
met deze vreselijke woorden
stop ermee lieverd
geloof mij maar
jou moeder is jou liefde niet waard
ik weet heus wel waarover ik praat
ik was 19jaar niet meer thuis geweest
en deed mij erg pijn omdat ik van nederland naar duitsland verhuist was
en ik zoveel heimwee hat naar mijn moeder
gind ik terug in nederland wonen
en ik zag mijn moeder nooit
alleen naar mijn zussen en broers daar weet ze de weg nog steeds
ik ben mijn moeder opgaan zoeken na al die jaren
zij was zo erg blij
maar is nu al na al die jaren nog niet bij mij geweest
ik wel bij haar om de tijd was er pas
en ik heb dan rust in mijn hartje
maar zij is nooit een echte moeder voor mij geweest
maar ik hou van haar
en ik denk dat het bij jou net zo is
ik voel het lieverd
het doet zo erg pijn
maar met zulke harde uitspraken
nee meisje stop ermee
jij bent geen dief of leugenaar
denk aan je eigen leven
knuffie riekske
het doet mij erg pijn
een vraagje !!!!!!!!!!!hoe hou jij dit vol
zet er een dikke streep achter ,en laat je niet voor dief uitmaken
ik zou die ketting echt niet opsturen
lieverd laat je niet gtelkens weer zo veel pijn doen met deze harde woorden
ga er niet meer heen
je maakt jezelf kapot en ed mee
dit is niet normaal en niet vol te houden
zo kan jij geen normaal leven meer hebben
bel haar niet meer
ze zal jou steeds pijn blijven doen
het is haar aardje
die nooit zal veranderen
lieverd ik zit met een traan omdat jou moeder jou zo erg pijn doet
met deze vreselijke woorden
stop ermee lieverd
geloof mij maar
jou moeder is jou liefde niet waard
ik weet heus wel waarover ik praat
ik was 19jaar niet meer thuis geweest
en deed mij erg pijn omdat ik van nederland naar duitsland verhuist was
en ik zoveel heimwee hat naar mijn moeder
gind ik terug in nederland wonen
en ik zag mijn moeder nooit
alleen naar mijn zussen en broers daar weet ze de weg nog steeds
ik ben mijn moeder opgaan zoeken na al die jaren
zij was zo erg blij
maar is nu al na al die jaren nog niet bij mij geweest
ik wel bij haar om de tijd was er pas
en ik heb dan rust in mijn hartje
maar zij is nooit een echte moeder voor mij geweest
maar ik hou van haar
en ik denk dat het bij jou net zo is
ik voel het lieverd
het doet zo erg pijn
maar met zulke harde uitspraken
nee meisje stop ermee
jij bent geen dief of leugenaar
denk aan je eigen leven
knuffie riekske
het doet mij erg pijn
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-

hoi angel hopelijk een leuke dag gehad.......
was heerlijk zonnig......
fijne avond...later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen...
tot morgen .....doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :wink:
groetjes GHYRA
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
ik ben zelf blij dat Arie terug thuis is... Ik kan me wel voorstellen hoe jullei je voelen dat ze terug is!!!! Een katje is echt wel een raar wezentje hoor!
Wat je moeder betreft moet ik mij neerleggen met wat Ghyra en Riekske schreven... Als je moeder je van diefstal beschuldigd en daarvoor in ruil een ketting van Ed vraagt die voor jullie ook wel een emotionele waarde zal hebben, dan is hier wel serieus iets mis aan het lopen. Je moeder wil je wel echt pijn doen! Beseft ze wel wat ze jullie aan doet?
Ik ken je moeder niet en kan alleen op jou verhalen verder gaan, maar er is wel iets mis met haar...
Je mag dit niet meer blijven aanvaarden... het zal nog van kwaad naar erger gaan! En dan sta je terug bij af...
Maar net als Riekske zegt... de loyaliteit naar jullie moeder toe blijft... dat is onvoorwaardelijk, maar je mag er je leven niet door laten kapot maken. Ik weet dat het verschrikkelijk erg is, maar je moet in het leven keuzes maken en die kunnen soms hartverscheurend zijn... Je hebt dan ook alles gedaan wat in je mogelijkheden lag... maar laat je niet vertrappelen...
Ik hoop dat jullie toch nog kunnen genieten o de camping en dat julllie er, ondanks alles, toch de nodige rust vinden...
Hopelijk hebben jullie toch een rustige nacht gehad...
Liefs,
Veertje & Falcon
ik ben zelf blij dat Arie terug thuis is... Ik kan me wel voorstellen hoe jullei je voelen dat ze terug is!!!! Een katje is echt wel een raar wezentje hoor!
Wat je moeder betreft moet ik mij neerleggen met wat Ghyra en Riekske schreven... Als je moeder je van diefstal beschuldigd en daarvoor in ruil een ketting van Ed vraagt die voor jullie ook wel een emotionele waarde zal hebben, dan is hier wel serieus iets mis aan het lopen. Je moeder wil je wel echt pijn doen! Beseft ze wel wat ze jullie aan doet?
Ik ken je moeder niet en kan alleen op jou verhalen verder gaan, maar er is wel iets mis met haar...
Je mag dit niet meer blijven aanvaarden... het zal nog van kwaad naar erger gaan! En dan sta je terug bij af...
Maar net als Riekske zegt... de loyaliteit naar jullie moeder toe blijft... dat is onvoorwaardelijk, maar je mag er je leven niet door laten kapot maken. Ik weet dat het verschrikkelijk erg is, maar je moet in het leven keuzes maken en die kunnen soms hartverscheurend zijn... Je hebt dan ook alles gedaan wat in je mogelijkheden lag... maar laat je niet vertrappelen...
Ik hoop dat jullie toch nog kunnen genieten o de camping en dat julllie er, ondanks alles, toch de nodige rust vinden...
Hopelijk hebben jullie toch een rustige nacht gehad...
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Fijn dat jullie weer aanwezig zijn Falcon en Veertje, ik hoop dat het moment van "rustig samen leven" niet ver meer is want hoe dan ook, jullie doen enorm goed voor andere maar je hebt zelf ook een leven.
Riekske, ik denk dat wij meer op elkaar lijken dan we weten.
Het is volgens mij niet zo dat ik zoveel voor mijn ouders heb gedaan enz. omdat ik zoveel van ze hield maar ik denk eerder dat het een gevoel van plicht is ..... dat is je als kind al aangepraat (door mijn moeder hoofdzakelijk).
Ghyra, ik denk er nu eigenlijk net zo over, die ketting heeft voor ons totaal geen waarde maar het is toch wel onbeschoft dat Ed z'n ketting af moet gaan doen voor haar grillen.
Mijn moeder heeft altijd een heel grillig karakter gehad, ze wil haar zin in alles en ze is heel gek op geld.
Wie niet zou je zeggen.
Nee, niet op die manier, niet ten koste van mensenlevens.
Ik wil geen kontakt meer met mijn moeder en nee, net als bij jou Riekske is mijn moeder nooit een moeder geweest en dat zelfde geldt voor mijn vader weet ik nu, hij heeft dingen gedaan (slaapkamer muren geverfd herrinner ik mezelf) en misschien meer van die kleine dingentjes waar ik niets meer van af weet maar daar is dan ook alles mee gezegd.
En zoals jij zegt Riekske geldt niet voor mij, ik hou niet van mijn moeder, het is dwang geweest, al die jaren en het is ook mijn eigen schuld, ik liet haar maar doen.
Ja Falcon en Veertje, mijn moeder heeft mij m'n hele leven pijn gedaan en je zag haar dan genieten als ze door had dat ik er verdrietig van werd.
Waarom???
Geen idee.
Nogmaals, ze had een enorme hekel aan haar moeder en aan haar zussen en omdat ik op haar moeder lijk (donker lang haar en bruine ogen ..... mijn broer en zus hadden dat niet) heeft ze het ook nooit nagelaten om steeds weer in herhaling te vallen en tegen mij te zeggen dat ik precies haar moeder leek en dat ze haar moeder haatte dus mij ook.
Dit kwam steeds weer aan als een dolksteek in m'n hart maar ook dan bleef ik haar het voordeel van de twijfel geven en dacht dat het misschien wel bij/aan mij lag en ik echt slecht was.
Nu is dat anders, ik weet dat ik niet echt slecht ben.
Misschien wel in haar belevenis maar ik vind niet langer dat ze het recht heeft mij steeds pijn te doen.
Vooral nu ze na al die ellende en verdriet Ed en mij van dieven beschuldigd en dat alleen maar om een stom goud kettinkje is de druppel gevallen en de emmer blijft maar overstromen, het is genoeg zo.
Nu gaat ze mijn neef en nicht (de kinderen van mijn overleden zus) lastig vallen, ook om een goud kettinkje (daar weet ik het fijne niet van) maar ook bij hun zal ze van de koude kermis terug komen want ze heeft hen nooit als haar kleinkinderen willen accepteren en je begrijpt wel dat deze mensen inmiddels niet zo'n hoge pet (en al helemaal geen gevoel) voor mijn moeder hebben.
Ik stop er nu even mee, ben blij dat jullie me antwoorden want toch wil ik het laatste restje schuldgevoel niet bij me dragen en de antwoorden van jullie zorgen er voor dat ik me inderdaad vrijer begin te voelen, thx daarvoor.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en een lieve knuffel.
Fijn dat jullie weer aanwezig zijn Falcon en Veertje, ik hoop dat het moment van "rustig samen leven" niet ver meer is want hoe dan ook, jullie doen enorm goed voor andere maar je hebt zelf ook een leven.
Riekske, ik denk dat wij meer op elkaar lijken dan we weten.
Het is volgens mij niet zo dat ik zoveel voor mijn ouders heb gedaan enz. omdat ik zoveel van ze hield maar ik denk eerder dat het een gevoel van plicht is ..... dat is je als kind al aangepraat (door mijn moeder hoofdzakelijk).
Ghyra, ik denk er nu eigenlijk net zo over, die ketting heeft voor ons totaal geen waarde maar het is toch wel onbeschoft dat Ed z'n ketting af moet gaan doen voor haar grillen.
Mijn moeder heeft altijd een heel grillig karakter gehad, ze wil haar zin in alles en ze is heel gek op geld.
Wie niet zou je zeggen.
Nee, niet op die manier, niet ten koste van mensenlevens.
Ik wil geen kontakt meer met mijn moeder en nee, net als bij jou Riekske is mijn moeder nooit een moeder geweest en dat zelfde geldt voor mijn vader weet ik nu, hij heeft dingen gedaan (slaapkamer muren geverfd herrinner ik mezelf) en misschien meer van die kleine dingentjes waar ik niets meer van af weet maar daar is dan ook alles mee gezegd.
En zoals jij zegt Riekske geldt niet voor mij, ik hou niet van mijn moeder, het is dwang geweest, al die jaren en het is ook mijn eigen schuld, ik liet haar maar doen.
Ja Falcon en Veertje, mijn moeder heeft mij m'n hele leven pijn gedaan en je zag haar dan genieten als ze door had dat ik er verdrietig van werd.
Waarom???
Geen idee.
Nogmaals, ze had een enorme hekel aan haar moeder en aan haar zussen en omdat ik op haar moeder lijk (donker lang haar en bruine ogen ..... mijn broer en zus hadden dat niet) heeft ze het ook nooit nagelaten om steeds weer in herhaling te vallen en tegen mij te zeggen dat ik precies haar moeder leek en dat ze haar moeder haatte dus mij ook.
Dit kwam steeds weer aan als een dolksteek in m'n hart maar ook dan bleef ik haar het voordeel van de twijfel geven en dacht dat het misschien wel bij/aan mij lag en ik echt slecht was.
Nu is dat anders, ik weet dat ik niet echt slecht ben.
Misschien wel in haar belevenis maar ik vind niet langer dat ze het recht heeft mij steeds pijn te doen.
Vooral nu ze na al die ellende en verdriet Ed en mij van dieven beschuldigd en dat alleen maar om een stom goud kettinkje is de druppel gevallen en de emmer blijft maar overstromen, het is genoeg zo.
Nu gaat ze mijn neef en nicht (de kinderen van mijn overleden zus) lastig vallen, ook om een goud kettinkje (daar weet ik het fijne niet van) maar ook bij hun zal ze van de koude kermis terug komen want ze heeft hen nooit als haar kleinkinderen willen accepteren en je begrijpt wel dat deze mensen inmiddels niet zo'n hoge pet (en al helemaal geen gevoel) voor mijn moeder hebben.
Ik stop er nu even mee, ben blij dat jullie me antwoorden want toch wil ik het laatste restje schuldgevoel niet bij me dragen en de antwoorden van jullie zorgen er voor dat ik me inderdaad vrijer begin te voelen, thx daarvoor.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en een lieve knuffel.
.
Groetjes,
Angel4
-

hallo angel.....schuldgevoel hoef je niet te hebben hoor,
leef je eigen,jullie leven nu........
geniet van de zon.....en alles wat de natuur je geeft,
je dieren......
hoe is het met de avonturier???
zullen nu niet ver meer weglopen hè???
fijne avond..later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.....
tot morgen...doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-
lieve angelique
ik hoop zo zeer dat je er een dikke streep achter zet
meisje leef je leven met ed
die is jou liefde waard
jou moeder niet
he kan ze jou beschuldigen vreselijk mens
hoe jij je zo laat gebruiken wat zo erg pijn doet
lieverd beloof mij
laat alles rusten
bel haar niet meer
dan zul je zien wat zij doet
niks dus
denk eraan het leven is zo kort
ga eens echt genieten van het leven
en hou van mensen die het waard zijn
en waar je liefde van krijgt
ik leg mijn arm om jou heen meisje
en knuffel jou
beloof mij laat je niet meer vernederen
je bent zo een mooie meid
knuffel lieverd
jou riekske
ik hoop zo zeer dat je er een dikke streep achter zet
meisje leef je leven met ed
die is jou liefde waard
jou moeder niet
he kan ze jou beschuldigen vreselijk mens
hoe jij je zo laat gebruiken wat zo erg pijn doet
lieverd beloof mij
laat alles rusten
bel haar niet meer
dan zul je zien wat zij doet
niks dus
denk eraan het leven is zo kort
ga eens echt genieten van het leven
en hou van mensen die het waard zijn
en waar je liefde van krijgt
ik leg mijn arm om jou heen meisje
en knuffel jou
beloof mij laat je niet meer vernederen
je bent zo een mooie meid
knuffel lieverd
jou riekske
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Lieve Angel en Ed,
Ghyra en Riekske hebben gelijk hoor.... jullie moeten nu echt aan jezelf denken! Eindelijk je eigen leven leiden... Je moeder redt zich wel... EN je zal er wel zijn als ze dat écht en écht nodig heeft!
En stilaan begint de zomer zich te ontplooien... geniet daar van met alles wat er bij hoort!!!!
Nog een fijne avond en een héél rustige nacht... Wat er morgen komt, zien we wel weer....
Liefs,
Veertje & Falcon
Ghyra en Riekske hebben gelijk hoor.... jullie moeten nu echt aan jezelf denken! Eindelijk je eigen leven leiden... Je moeder redt zich wel... EN je zal er wel zijn als ze dat écht en écht nodig heeft!
En stilaan begint de zomer zich te ontplooien... geniet daar van met alles wat er bij hoort!!!!
Nog een fijne avond en een héél rustige nacht... Wat er morgen komt, zien we wel weer....
Liefs,
Veertje & Falcon
-

goede morgen angelique
ik kom je fijne dag wensen zonder zorgen
laat de wind ff door je bolleke gaan en alle rot gedachten weg blazen
maak een nieuw begin lieverd
ik hoop het zo erg voor jou
knuffie riekske
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Goedemorgen lieve allemaal,
De katten waren heel vervelend vannacht maar ja, als je eraan terug denkt dat ze zoek waren neem je dat voor lief
Nee hoor Riekske, ik ga mijn moeder niet meer bellen en het liefst Falcon en Veertje is het gewoon voorbij nu.
Na een leven lang vernederingen is het nu wel genoeg en kan ik niets meer doen.
Ed is inderdaad véél belangrijker en we gaan er dan ook voor .... samen.
Hopen dat we nog een paar jaar met en van elkaar mogen genieten.
Riekske, die knuffel moet je toch eens in het echt komen geven hoor en niet steeds alleen maar beloven
.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en tot later en wederom hartelijk dank want zonder jullie advies zou ik het niet meer weten ... thx.
De katten waren heel vervelend vannacht maar ja, als je eraan terug denkt dat ze zoek waren neem je dat voor lief
Nee hoor Riekske, ik ga mijn moeder niet meer bellen en het liefst Falcon en Veertje is het gewoon voorbij nu.
Na een leven lang vernederingen is het nu wel genoeg en kan ik niets meer doen.
Ed is inderdaad véél belangrijker en we gaan er dan ook voor .... samen.
Hopen dat we nog een paar jaar met en van elkaar mogen genieten.
Riekske, die knuffel moet je toch eens in het echt komen geven hoor en niet steeds alleen maar beloven
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en tot later en wederom hartelijk dank want zonder jullie advies zou ik het niet meer weten ... thx.
.
Groetjes,
Angel4
-
lieverd ik ben blij dat je het alles inziet
en die knuffel kom ik zeer zeker wel eens overbrengen mateke
ik ben zo erg blij dat je het nu inziet dat je moeder jou alleen maar kapot maakt
je bent niet meer haar kleine meisje
maar een volwassen vrouw
die al deze vernederingen niet meer toe laat
laat het niet toe angelique
en voel je vooral niet schuldig
geloof mij lieverd
knuf riekske
en die knuffel kom ik zeer zeker wel eens overbrengen mateke
ik ben zo erg blij dat je het nu inziet dat je moeder jou alleen maar kapot maakt
je bent niet meer haar kleine meisje
maar een volwassen vrouw
die al deze vernederingen niet meer toe laat
laat het niet toe angelique
en voel je vooral niet schuldig
geloof mij lieverd
knuf riekske

en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Lieve Angele en ed,
hopelijk hebben jullie vandaag een fijne dag gehad...
Hier waren de katten ook heel aktief deze nacht... Niet dat ze wakker gehouden hebben, maar deze morgen was het hier een slagveld! Vandaag heb ik ze de ganse dag niet gehoord... Uitrusten om deze nacht een nieuw feestje te bouwen?
En wat je nu moet doen... dingen waar jullie je goed bij voelen... Hoogtijd om van jullie leven te genieten... ik hoop dat het eindelijk gaat lukken!
Nog een fijne avond en een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Falcon
hopelijk hebben jullie vandaag een fijne dag gehad...
Hier waren de katten ook heel aktief deze nacht... Niet dat ze wakker gehouden hebben, maar deze morgen was het hier een slagveld! Vandaag heb ik ze de ganse dag niet gehoord... Uitrusten om deze nacht een nieuw feestje te bouwen?
En wat je nu moet doen... dingen waar jullie je goed bij voelen... Hoogtijd om van jullie leven te genieten... ik hoop dat het eindelijk gaat lukken!
Nog een fijne avond en een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Falcon