Katana's hoekje nr 3
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Bron De Standaard.
Indianen boos om codenaam.
Het hoofd van de parlementaire diensten van de commissie voor indianenzaken van de Amerikaanse Senaat heeft bezwaar gemaakt tegen de codenaam 'Geronimo' voor Osama bin Laden.
Volgens Loretta Tuell was het verkeerd om de naam van de Apache-leider Gerinimo , te verbinden met Osama bin Laden, de grootste staatsvijand van de VS.
Indianen boos om codenaam.
Het hoofd van de parlementaire diensten van de commissie voor indianenzaken van de Amerikaanse Senaat heeft bezwaar gemaakt tegen de codenaam 'Geronimo' voor Osama bin Laden.
Volgens Loretta Tuell was het verkeerd om de naam van de Apache-leider Gerinimo , te verbinden met Osama bin Laden, de grootste staatsvijand van de VS.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Waar houden die zich feitelijk mee bezig. In de indianenfilmen van mijn jeugd was die naam al heel dikwijls gebruikt. Dus die Geronimo moet al lang naar de eeuwige jachtvelden verhuisd zijn. Dus waarom die commentaar????

En om te bewijzen dat hij zo oud is als de straat hier nog een overbrlijvende foto van hem :

En om te bewijzen dat hij zo oud is als de straat hier nog een overbrlijvende foto van hem :

Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Mathieu schreef:Waar houden die zich feitelijk mee bezig. In de indianenfilmen van mijn jeugd was die naam al heel dikwijls gebruikt. Dus die Geronimo moet al lang naar de eeuwige jachtvelden verhuisd zijn. Dus waarom die commentaar????![]()
![]()
Geronimo was een wwaardig opperhoofd , verdedigde zijn gebied en zeden tegen de nieuwkomers
-
Genk kegelt Anderlecht uit de titel race ....
Limburgers spellen Brusselaars eens de les, stoer volk de Limburgers
De Leuvenaars en de Diestenaars " 10 maten te klein " , kunnen nog flink wat leer van de Limburgers , ze halen best bakzeil in hun stamkroegen
De Leuvenaars en de Diestenaars " 10 maten te klein " , kunnen nog flink wat leer van de Limburgers , ze halen best bakzeil in hun stamkroegen
-
Jempi
Katana schreef:Genk kegelt Anderlecht uit de titel race ....
Ze hebben het wel moeten leren van een trainer uit Brussel.
Jempi
-
Jempi schreef:Katana schreef:Genk kegelt Anderlecht uit de titel race ....
Jempi
Genk verdient het en diene trainer uit het Brusselse , is er een deel van
-
Het is toch God geklaagd
Mijn gras gezaaid over 5 weken , groeit zeer traag en komt hier en daar met bosjes uit , integendeel het onkruid teelt weelderig

Het is zoals met de vorming van de nieuwe regerig , een knoeiboel ven jewelste
Mijn gras gezaaid over 5 weken , groeit zeer traag en komt hier en daar met bosjes uit , integendeel het onkruid teelt weelderig
-
Als ge het zelf kunt doen 'omfrezen' is dat geld gespaard , ik heb 300 euro betaald , eerst was die kerel , het onkruid komen doden (gespoten) , maar het onkruid was ni doodChoerrel schreef:Ik moet nog eerst mijn tuin omfrezen vooraleer ik nieuwe gazon kan zaaien.
-
Eindelijk malse regen in Limburg ,God zij dank en ook misschien aan Allah , nu dat er zo veel Turken in mijn omgeving wonen en ook wat regen willen als goede huisvaders en huismoeders 
-
Niet akkoord, Molenbeek, waar Franky geboren is, is steeds op zijn eigen geweest tot dat Brussel gewoon een gedeelte van dat grondgebied anexeerde ( dus gewoon genomen heeft) Dus is Franky geen Brusselaar.hihihihihihihihihihJempi schreef:Katana schreef:Genk kegelt Anderlecht uit de titel race ....
Jempi
-
Als er niets meer op staat is omfrezen inderdaad de beste oplossing. Dan kan je het laten doen of ergens een freesmachine gaan huren ( Worms) Indien er nog gras op staat kan je het ook wat dieper ontluchten en dan is de bovengrond toch ook omwoelt en kan je zelf het gras terug inzaaien. Om het dan zeker te zien uitkomen moet je na het zaaien en bemesten plat rollen. ( ook om de vogels minder kasn te geven om met de graszaadjes te gaan lopen ( of vliegen) De bosduiven ( houtduiven) zijn er super verlekkerd op.katana schreef:Als ge het zelf kunt doen 'omfrezen' is dat geld gespaard , ik heb 300 euro betaald , eerst was die kerel , het onkruid komen doden (gespoten) , maar het onkruid was ni doodChoerrel schreef:Ik moet nog eerst mijn tuin omfrezen vooraleer ik nieuwe gazon kan zaaien.
-
katana schreef:Het is toch God geklaagd![]()
Mijn gras gezaaid over 5 weken , groeit zeer traag en komt hier en daar met bosjes uit , integendeel het onkruid teelt weelderig![]()
![]()
![]()
Katana, als het gedaan werd, hebben ze gewoon niet het juiste product gebruikt om het onkruid te verdelgen. Het zelfde heb ik gedaan bij onze tante in Verviers en daar is het wel gelukt. Geen onkruid meer tuisen het gras, zelfs niet op de nieuw ingezaaide stukken. Aanvankelijk op één stuk ervan ook geen gras. Maar dan moest ik horen dat de tante ( 83 jaar jong) er alle dagen een tiental duiven had zien opzitten en dat vond ze toch zo mooi. Met alle gevolgen vandien natuurlijk, terug in gezaaid.
-
katana schreef: Genk kegelt Anderlecht uit de titel race ....![]()
Limburgers spellen Brusselaars eens de les, stoer volk de Limburgers![]()
En straks winnen ze hopelijk van Cl Brugge, en dan hebben ze nog één tegenstander.
-
En Choerrel mag vandaag niet werken, mag en moet zich vandaag goed in de watten laten leggen door de mensen die hem omringen want onze Choerrel is jarig vandaag. Dikke proficiat en nog vele jaren in goede gezondheid.