PETROS
-
Gast

Wat maken jullie prachtige plaatjes !!!
Petros,ik hoop dat je hondje beter is !!
Ik ben een grote dierenvriend,heb zelf geen hondjes meer
Welterusten
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goeie middag Petros,
alles OK met iedereen, profiteer ervan vandaag, morgen zou het niet meer zo mooi zijn , heeft de weerman gezegd !

alles OK met iedereen, profiteer ervan vandaag, morgen zou het niet meer zo mooi zijn , heeft de weerman gezegd !

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
dag Petros,
ik kom je een leuke avond en een gezellig weekend wensen, en voor straks slaap lekker.

ik kom je een leuke avond en een gezellig weekend wensen, en voor straks slaap lekker.

eva
eva
-
Janina - Lid geworden op: 29 mar 2009, 23:32
Petros, bedankt voor de tip!
Verder wens ik jou een goed weekend en hoop op een toch nog wat zonnige zondag zodat de kinderen zich buiten kunnen uitleven.

Verder wens ik jou een goed weekend en hoop op een toch nog wat zonnige zondag zodat de kinderen zich buiten kunnen uitleven.
.....en daarom, voor we elkander weer vergeten,
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
laten we zacht zijn voor elkander, kind. (A.R. Holst)
-
mottemieke - Lid geworden op: 09 apr 2008, 15:13
NOG EEN GEZELLIGE AVOND PETROS EN EEN FIJN WEEKEND

MET TRANEN IN JE OGEN HEB JE EEN REGENBOOG IN JE HART
-
Petros,
eva-sammeke hier.
ik zag in de topic van cleopa, je bericht over de "Online-image-editor" , ik direkt gaan kijken, wow, daar kun je wel wat mee aanvangen precies, zoals dat transparant maken, goe gevonden van u hoor !
daar ga ik morgen eens mee experimenteren.
Bedankt voor de tip, was eigenlijk bestemd voor Cleopa, maar zoiets kan ik toch niet laten voorbijgaan zonder te proberen. Hoe zou je zelf zijn.
groetjes en slaap lekker.
eva-sammeke
eva-sammeke hier.
ik zag in de topic van cleopa, je bericht over de "Online-image-editor" , ik direkt gaan kijken, wow, daar kun je wel wat mee aanvangen precies, zoals dat transparant maken, goe gevonden van u hoor !
daar ga ik morgen eens mee experimenteren.
Bedankt voor de tip, was eigenlijk bestemd voor Cleopa, maar zoiets kan ik toch niet laten voorbijgaan zonder te proberen. Hoe zou je zelf zijn.
groetjes en slaap lekker.
eva-sammeke
eva
eva
-
Petros,
eva-sammeke nog eens,
als je nog van die trukkendozen hebt, ik ben altijd geïnteresseerd hoor !
op de duur probeer je precies altijd dezelfde dingen en zoiets zet je dan toch aan om eens wat meer te experimenteren, alvast bedankt en groetjes.
eva-sammeke nog eens,
als je nog van die trukkendozen hebt, ik ben altijd geïnteresseerd hoor !
op de duur probeer je precies altijd dezelfde dingen en zoiets zet je dan toch aan om eens wat meer te experimenteren, alvast bedankt en groetjes.
eva
eva
-
goede middag oefenmaatjes allemaal,
't is toch nog goed geworden buiten, ttz hier in antwerpen toch.
nog een heerlijk weekend en tot ziens
eva-sammeke

't is toch nog goed geworden buiten, ttz hier in antwerpen toch.
nog een heerlijk weekend en tot ziens
eva-sammeke

eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
petros -- Goed gezien hoor , 't was bij mij alweer een beetje weg geebt .
Probeer nog eens een keer wat je wou doen ? Deze is weer normaal van kleur , er was misschien bij IMs een foutje binnen geslopen

Als je wil mag je dat berichtje in de topic "Hier niet oefenen – testen des te meer." plaatsen . Want ik ben van plan van eens de 900 bereikt daar het voornaamste uit te halen en in een nieuwe (volgende) topic te plaatsen . Ik dacht van zo een soort poll vraag te stellen en iedereen die wil zijn keus kan maken wat hij/zij voornaam vind om het nog één (twee of drie) keer bij te houden . Allé het is maar een idee dat aan't broeden is

Probeer nog eens een keer wat je wou doen ? Deze is weer normaal van kleur , er was misschien bij IMs een foutje binnen geslopen

Als je wil mag je dat berichtje in de topic "Hier niet oefenen – testen des te meer." plaatsen . Want ik ben van plan van eens de 900 bereikt daar het voornaamste uit te halen en in een nieuwe (volgende) topic te plaatsen . Ik dacht van zo een soort poll vraag te stellen en iedereen die wil zijn keus kan maken wat hij/zij voornaam vind om het nog één (twee of drie) keer bij te houden . Allé het is maar een idee dat aan't broeden is