Nieuw hoekje voor Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
hier enkele foto,s angel....die hier boven is de schuur
daar kook ik
en hier loop ik met de dogs elke dag.....de linkse dog is van mij broer
die loopt altijd gezellig mee
ik sta op klein canada,afferden...limburg..
kleincanada.nl
kun je ff kijken.....
fijne avond.....doeiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

goede avond angelique
hier ben ik weer na een fijne vakantie wel erg kort
maar een droomvakantie met mijn ventje
hopelijk gaat het met jou
ik heb ff gelezen dat je nog op zoek bent naar een stekkie
zal wel lukken lieverd
ik wens je fijne avond
knuffie riekske
wij keken vanuit de kamer hierop
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
sorry dat ik nu even reageer op Ghyra en Riekske, hopelijk vind je het niet erg.
Ghyra, erg mooi op de camping bij jou. Het verwonderde mij dat ik op een foto 3 dogs zag, maar eentje is blijkbaar van je broer. Maar waarom zijn het allemaal Duitse schepers? Heeft dat een bedoeling?
Riekske, fijn dat je terug bent. Hopelijk heb je genoten van je vakantie in Spanje, maar dat denk ik wel.... Je zal waarschijnlijk je Luisje terug gezien hebben... en dat is wel fijn voor jou! Hopelijk ook alles goed met Gerhard!!!!!
Angel en Ed, hopelijk hebben jullie ook een fijne dag gehad... Je moet maar weten... je leeft maar één keer en je bepaalt zelf (in bepaalde mate) wat je er mee doet. Maar ik vind dat je nu bepaalde beslissingen hebt gemaakt waar je moet voor gaan! Niet overhaast, maar op een manier dat je kan genieten en het gevoel hebt dat je nu wel echt alles zelf in handen gaat nemen, samen met Ed!
Ik wens jullie nog héél veel deugddoende momenten samen... genietend van de klein dingen van het leven!!!
Liefs,
Veertje & Falcon
sorry dat ik nu even reageer op Ghyra en Riekske, hopelijk vind je het niet erg.
Ghyra, erg mooi op de camping bij jou. Het verwonderde mij dat ik op een foto 3 dogs zag, maar eentje is blijkbaar van je broer. Maar waarom zijn het allemaal Duitse schepers? Heeft dat een bedoeling?
Riekske, fijn dat je terug bent. Hopelijk heb je genoten van je vakantie in Spanje, maar dat denk ik wel.... Je zal waarschijnlijk je Luisje terug gezien hebben... en dat is wel fijn voor jou! Hopelijk ook alles goed met Gerhard!!!!!
Angel en Ed, hopelijk hebben jullie ook een fijne dag gehad... Je moet maar weten... je leeft maar één keer en je bepaalt zelf (in bepaalde mate) wat je er mee doet. Maar ik vind dat je nu bepaalde beslissingen hebt gemaakt waar je moet voor gaan! Niet overhaast, maar op een manier dat je kan genieten en het gevoel hebt dat je nu wel echt alles zelf in handen gaat nemen, samen met Ed!
Ik wens jullie nog héél veel deugddoende momenten samen... genietend van de klein dingen van het leven!!!
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

hallo angel......hier regent het nu......
was wel ff nodig......maar nu al genoeg
hopelijk alles ok daar/////
groetjesssssssssssssss
falcon is puur toeval,omdat mijn vriendin,d.herders fokte.
en de mijne ging toen dood,en kreeg van haar een puppy.
dat is ghyra,rechtse......bono de zwarte kreeg ik van haar
toen mijn man stierf,ook als puppy,heb je wat anders aan je hoofd zei ze toen
mijn broer kocht er een bij kennissen,vroeger had mijn vader
ook altijd herders......we zijn er mee opgegroeid....
groetjes GHYRA
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
hopelijk toch een leuke dag gehad vandaag.
Wanneer heb je je pc? Dan kan je je wat beter bezig houden als het weer wat tegen zit....
Ed zal het nu ook wel even extra druk hebben denk ik.
Maar toch... doe het rustig aan...
Ghyra, fijn dat je dat allemaal vertelt... je dogs moeten dan toch een héél speciale betekenis hebben voor jou!
Angel en Ed, we wensen jullie beiden nog een fijne avond... en vooral een rustige nacht... (lukt dat een beetje?)
Liefs,
Veertje & Falcon
hopelijk toch een leuke dag gehad vandaag.
Wanneer heb je je pc? Dan kan je je wat beter bezig houden als het weer wat tegen zit....
Ed zal het nu ook wel even extra druk hebben denk ik.
Maar toch... doe het rustig aan...
Ghyra, fijn dat je dat allemaal vertelt... je dogs moeten dan toch een héél speciale betekenis hebben voor jou!
Angel en Ed, we wensen jullie beiden nog een fijne avond... en vooral een rustige nacht... (lukt dat een beetje?)
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

hallo Angel...kom je fijne avond wensen..voor later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.......
hopelijk heb je ,je pc ook daar!!!
bij jullie ook geregend???hier nu net droog.....
tot morgen........doeiiiiiiiiiiiiiiiii
falcon ja zijn mijn maatjes hè
groetjes GHYRA
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Nu heb ik eindelijk mijn eigen pc vandaag, als het goed is wordt ie vroeg in de avond geinstalleerd.
Prachtig Ghyra, Falcon en Veertje, jullie vakantiehuisjes en voor vast aan zee wonen moet wel heerlijk zijn.
Riekske, jammer dat als het fijn is weer zo snel voorbij gaat he maar volgens mij is het daar ook enorm mooi he, in Mallorca.
Ik hoop dat jij en Gerhard een hele fijne vakantie hebben gehad.
Hier is het ook regen wat de klok slaat maar ik ben wel blij voor de natuur, als het maar niet te lang duurd want ik hou niet zo van regen
Er wordt alweer beter weer verwacht en die malle Piet Paulesma van SBS6 verwacht deze aankomende zomer een hittegolf
We wachten alles wel gewoon af.
Limburg is ver weg van hier maar ik heb er veel over gehoord, het moet er fantastisch mooi zijn.
De afgelopen dagen voel ik me niet echt lekker, misselijk en mijn bloeddruk laat vaak te wensen over dus moet ik het even in de gaten houden, misschien een verborgen griepje of zenuwen, dat kan ook natuurlijk.
Ik hoop dat het met jullie helemaal goed gaat en Riekske, daar jij steeds pech gehad hebt in je vakanties hoop ik dat dit nu eens een keer niet het geval is geweest en je hebt kunnen genieten, samen met Gerhard.
Ghyra, zit je doordeweeks alleen op de camping of ?????
Ed moet vandaag van alles en nog wat doen dus is de hele dag weg en ik ben dan oprecht heel blij als hij dan weer "thuis" komt s'avonds.
Wens iedereen nog een hele fijne dag toe en tot later.
Nu heb ik eindelijk mijn eigen pc vandaag, als het goed is wordt ie vroeg in de avond geinstalleerd.
Prachtig Ghyra, Falcon en Veertje, jullie vakantiehuisjes en voor vast aan zee wonen moet wel heerlijk zijn.
Riekske, jammer dat als het fijn is weer zo snel voorbij gaat he maar volgens mij is het daar ook enorm mooi he, in Mallorca.
Ik hoop dat jij en Gerhard een hele fijne vakantie hebben gehad.
Hier is het ook regen wat de klok slaat maar ik ben wel blij voor de natuur, als het maar niet te lang duurd want ik hou niet zo van regen
Er wordt alweer beter weer verwacht en die malle Piet Paulesma van SBS6 verwacht deze aankomende zomer een hittegolf
We wachten alles wel gewoon af.
Limburg is ver weg van hier maar ik heb er veel over gehoord, het moet er fantastisch mooi zijn.
De afgelopen dagen voel ik me niet echt lekker, misselijk en mijn bloeddruk laat vaak te wensen over dus moet ik het even in de gaten houden, misschien een verborgen griepje of zenuwen, dat kan ook natuurlijk.
Ik hoop dat het met jullie helemaal goed gaat en Riekske, daar jij steeds pech gehad hebt in je vakanties hoop ik dat dit nu eens een keer niet het geval is geweest en je hebt kunnen genieten, samen met Gerhard.
Ghyra, zit je doordeweeks alleen op de camping of ?????
Ed moet vandaag van alles en nog wat doen dus is de hele dag weg en ik ben dan oprecht heel blij als hij dan weer "thuis" komt s'avonds.
Wens iedereen nog een hele fijne dag toe en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
hallo angelique
fijn dat je pcke vandaag komt he
dan heb je wat te tokkelen
ik dank jullie voor de wensen
en wil jullie zeggen dat wij het dit jaar erg fijn gehad hebben
mooi weer iedere dag strand voor gerhard
goed hotel alles erop en aan
en savonds elke avond feest bij nora onze vriendin de zangeres
en er lag een zanger van de tv in ons hotel
daar zijn wij naar optreden weeste kijken snachts
hij was het waard
angelique ik hoop dat alles goed komt bij jou met jullie huisje
doe niks over haast dan hang je er aan vast
ik wens je sterkte
knuffie riekske
fijn dat je pcke vandaag komt he
dan heb je wat te tokkelen
ik dank jullie voor de wensen
en wil jullie zeggen dat wij het dit jaar erg fijn gehad hebben
mooi weer iedere dag strand voor gerhard
goed hotel alles erop en aan
en savonds elke avond feest bij nora onze vriendin de zangeres
en er lag een zanger van de tv in ons hotel
daar zijn wij naar optreden weeste kijken snachts
hij was het waard
angelique ik hoop dat alles goed komt bij jou met jullie huisje
doe niks over haast dan hang je er aan vast
ik wens je sterkte
knuffie riekske

ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-

hoi Angel.ja het mooie weer komt eraan hoor
nu zit ik alleen de weekends op de camping,
maar 9juli ga ik tot eind augustus.....als het weer goed is
mijn zus komt dan een paar keer ,en broer staat er ook.
soms ben ik ook helemaal alleen hoor,
maar dat ben ik thuis ook......heb altijd wel iets te doen
fijn dat je pc eraan komt.......
riekske lekker genoten samen.......
fijne middag allemaal......vanavond knutselavond
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii...en tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
-

goede morgen angel.....hier is de zon eral,
hopelijk ook bij jou....is beter voor de mens hè....
lekker de zon op je gezicht
fijne dag vandaag........tot laterrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Hier schijnt het zonnetje niet, het is wel droog.
Ik heb daarnet dolma's zitten maken en die beginnen nu te borrelen dus over een paar uur kan ik ervan gaan smullen (hoop ik).
De vorige keer zijn ze mislukt omdat ze allemaal de ruimte hadden gekregen dus opengekookt waren en dan is het einde verhaal.
Nu heb ik ongeveer alles hetzelfde als thuis dus hoop ik op het beste.
Straks ga ik fietsen want met die regen dagen heb ik geen voet buiten gezet (ja, op de verranda en dat is zo lekker, buiten en toch binnen
)
Ik voel me weer helemaal goed Riekske, ik denk dat het zenuwen waren want ik hyperventileer ook alweer 2 weken.
Ik ben ook zo'n piekeraarster, daar zal het wel vandaan komen denk ik.
Lief dat je daaraan dacht, thx.
Het weekend komt het zonnetje er ietsjes aan te pas (we moesten ons er niet te veel van voorstellen zij Helga v. Leur) dus ook weer hopen op een paar droge dagen want de natuur heeft nu weer even drinken gekregen en zo om en om vind ik wel zo eerlijk
Wens iedereen een hele fijne dag en tot later.
O ja, ik zit nu op mijn eigen pc te internetten!
Hier schijnt het zonnetje niet, het is wel droog.
Ik heb daarnet dolma's zitten maken en die beginnen nu te borrelen dus over een paar uur kan ik ervan gaan smullen (hoop ik).
De vorige keer zijn ze mislukt omdat ze allemaal de ruimte hadden gekregen dus opengekookt waren en dan is het einde verhaal.
Nu heb ik ongeveer alles hetzelfde als thuis dus hoop ik op het beste.
Straks ga ik fietsen want met die regen dagen heb ik geen voet buiten gezet (ja, op de verranda en dat is zo lekker, buiten en toch binnen
Ik voel me weer helemaal goed Riekske, ik denk dat het zenuwen waren want ik hyperventileer ook alweer 2 weken.
Ik ben ook zo'n piekeraarster, daar zal het wel vandaan komen denk ik.
Lief dat je daaraan dacht, thx.
Het weekend komt het zonnetje er ietsjes aan te pas (we moesten ons er niet te veel van voorstellen zij Helga v. Leur) dus ook weer hopen op een paar droge dagen want de natuur heeft nu weer even drinken gekregen en zo om en om vind ik wel zo eerlijk
Wens iedereen een hele fijne dag en tot later.
O ja, ik zit nu op mijn eigen pc te internetten!
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4