PETROS
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goede morgen,
het begint al flink op te warmen, nu gaat het nog maar na de middag blijf ik toch liever uit de zon, daarom heb ik al mijn boodschappen gedaan en een toerke gedaan met sammeke. voor hem is het straks ook te warm.
juist iemand gezien die nu nog naar zee vertrok, voor één dag, niets voor mij, dan zit je langer in de auto dan op het strand of zo.
zo groetjes van eva en pootje van sammeke

het begint al flink op te warmen, nu gaat het nog maar na de middag blijf ik toch liever uit de zon, daarom heb ik al mijn boodschappen gedaan en een toerke gedaan met sammeke. voor hem is het straks ook te warm.
juist iemand gezien die nu nog naar zee vertrok, voor één dag, niets voor mij, dan zit je langer in de auto dan op het strand of zo.
zo groetjes van eva en pootje van sammeke

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
goede avond iedereen,
't is al veel te warm geweest, voor mij toch. 't is maar te hopen dat we vannacht een beetje kunnen slapen, want op de duur zit de warmte ook binnen. een mens moet toch altijd klagen ! aiaiai
sammeke heeft er precies ook een beetje last van, anders altijd zo levendig, nu heeft hij al de hele middag bijna in de badkamer gelegen.
zo dat was het voor vandaag
met jullie alles OK ?
groetjes van mij en een heel flauw pootje van sammeke (slaapt half)

't is al veel te warm geweest, voor mij toch. 't is maar te hopen dat we vannacht een beetje kunnen slapen, want op de duur zit de warmte ook binnen. een mens moet toch altijd klagen ! aiaiai
sammeke heeft er precies ook een beetje last van, anders altijd zo levendig, nu heeft hij al de hele middag bijna in de badkamer gelegen.
zo dat was het voor vandaag
met jullie alles OK ?
groetjes van mij en een heel flauw pootje van sammeke (slaapt half)

eva
eva
-
goede avond maatje,
alles OK - het heeft hier vanmorgen misschien 2 uurtjes geregend, dat is toch ook niet de moeite. ik had verwacht dat het de ganse dag zou gieten. maar ja dat kan nog komen.
groetjes

alles OK - het heeft hier vanmorgen misschien 2 uurtjes geregend, dat is toch ook niet de moeite. ik had verwacht dat het de ganse dag zou gieten. maar ja dat kan nog komen.
groetjes

eva
eva
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Hey petros
eigenzinnig "stuk astrakan"jou lieveling is een leuk hondje,en de deugnieterij moet men erbij nemen hé,vriendschap maakt veel goed.
en bedankt hé,jou werkje is ook knap
Groetjes en een gezellige avond.. assa
eigenzinnig "stuk astrakan"jou lieveling is een leuk hondje,en de deugnieterij moet men erbij nemen hé,vriendschap maakt veel goed.
en bedankt hé,jou werkje is ook knap
Groetjes en een gezellige avond.. assa
Groetjes van assa
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Goede avond Maatje,
Ben wat bekomen van het weekendje Parijs , het was er heerlijk weer , eigelijk een beetje te warm
nu besef ik pas dat ik echt ouder word
vlug moe en wat trager in alles
gelukkig met de kleinkinderen erbij valt het niet zo op
Groetjes
Jeloca
alltijd volk je vraagt je soms af waar komen ze vandaan

Ben wat bekomen van het weekendje Parijs , het was er heerlijk weer , eigelijk een beetje te warm
Groetjes
Jeloca
alltijd volk je vraagt je soms af waar komen ze vandaan -
goeie morgen,
het was hier vanmorgen een beetje aan het regenen, maar nu komt het zonnetje weer piepen !

het was hier vanmorgen een beetje aan het regenen, maar nu komt het zonnetje weer piepen !

eva
eva
-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Een fijne maandag maatje !
Ik kon gisteren niemand bezoeken, het was al laat en kreeg bericht dat er teveel volk op sennet zat, dus heb is maar afgesloten.
Heb het de laatste dagen al druk gehad, dus wat minder bezoekjes en dan ook het mooie weder hé.
Nog de groetjes
Yna
Wees blij en geniet.