Assa's Image Magick creaties..
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Bedankt lieve allemaal,voor de mooie creaties.

nog niet perfect er zit een foutje in mijn testwerkje,ik zal maar niet zeggen hoe lang ik al aan het zoeken ben voor de oplossing van het probleempje,
sorry ik ga de boel nu afsluiten,ben kapot

nog niet perfect er zit een foutje in mijn testwerkje,ik zal maar niet zeggen hoe lang ik al aan het zoeken ben voor de oplossing van het probleempje,
sorry ik ga de boel nu afsluiten,ben kapot
Groetjes van assa
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goeie namiddag Maatjes en bezoekers 

Groetjes.. Assa
ps:zonder foutje,deze nacht viel mijne euro
Cleopa,neske,Bo'ke,mersiekes
het was een uitdaging voor zoiets te maken,daar hou ik wel van,
julie moeten maar geen mooie werkjes maken,dan moet ik de aap niet uithangen,al doe ik niet liever,bedankt voor al het moois

Groetjes.. Assa
Cleopa,neske,Bo'ke,mersiekes
julie moeten maar geen mooie werkjes maken,dan moet ik de aap niet uithangen,al doe ik niet liever,bedankt voor al het moois
Groetjes van assa
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goeie avond Assa,
hallo, alles OK ? ik ben de laatste dagen wat stilgevallen met het posten van afb. ben een beetje aan het oefenen met GIMP - niet zo eenvoudig (zeker niet in het begin) maar 't zal wel komen zeker !
groetjes van eva

hallo, alles OK ? ik ben de laatste dagen wat stilgevallen met het posten van afb. ben een beetje aan het oefenen met GIMP - niet zo eenvoudig (zeker niet in het begin) maar 't zal wel komen zeker !
groetjes van eva

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Assa --
Wat ik eerst doe in zo'n geval is goed kijken waar de maker zijn afbeelding start (bij deze border is de linkse kan NIET het begin van de afbeelding , eveneens het einde is niet juist) Dus knip ik begin en eind weg ,(Om zeker te zijn doe ik dan met Transform een Roll , dan pas kan je een oordeel vellen) Indien nodig verbeteren , de uitleg om je border de juiste lengte te geven om rond je afbeelding te plaatsen vind je hier
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 8&start=26
Nu heb ik dat nog eens herlezen , ik versta dat natuurlijk (het zou een goede mop zijn als ik het niet verstond) Maar hoe komt het over bij iemand die mijn gedachten niet kent ? Dus nogmaals is het niet te begrijpen laat dan iets weten . Al is het desnoods privé , dan weet ik dat er bij de uitleg iets mis is

Die border werd geplaatst door Norman12 , ik veronderstel toch dat Norman het hier plaatst om bewerkt te wordenAssa schreef:Goeie namiddag Cleopa
Groetjes.. Assa
bedankt hé,ik hoop dat ik die border zo mocht gebruiken zonder te vragen
Wat ik eerst doe in zo'n geval is goed kijken waar de maker zijn afbeelding start (bij deze border is de linkse kan NIET het begin van de afbeelding , eveneens het einde is niet juist) Dus knip ik begin en eind weg ,(Om zeker te zijn doe ik dan met Transform een Roll , dan pas kan je een oordeel vellen) Indien nodig verbeteren , de uitleg om je border de juiste lengte te geven om rond je afbeelding te plaatsen vind je hier
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 8&start=26
Nu heb ik dat nog eens herlezen , ik versta dat natuurlijk (het zou een goede mop zijn als ik het niet verstond) Maar hoe komt het over bij iemand die mijn gedachten niet kent ? Dus nogmaals is het niet te begrijpen laat dan iets weten . Al is het desnoods privé , dan weet ik dat er bij de uitleg iets mis is

-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
beste maatje ,
ik wens je een een gezellige avond , en voor straks een goede nacht
groetjes
jeloca

ik wens je een een gezellige avond , en voor straks een goede nacht
groetjes
jeloca
-
beste maatje , gefeleciteerd met je nieuwe topic
ben wat laat , maar beter dat dan niet he
maak nog maar meer van die
prachtige werkjes , ze zijn een streling voor het oog
groetjes
Jeloca
prachtige werkjes , ze zijn een streling voor het oog
groetjes
Jeloca

-
hallo!
http://forumimages.seniorennet.be/jeloc ... f69a78.gif ik heb een probleempje dit heb ik gemaakt met morph
alles was goed gelukt, ik heb het opgeslagen , nu plaats ik het en het werkt nietmeer
wat heb ik weer mispeuterd :?:kan iemand het mij uitleggen A.U.B
groetjes Jeloca
http://forumimages.seniorennet.be/jeloc ... f69a78.gif ik heb een probleempje dit heb ik gemaakt met morph
groetjes Jeloca