Nieuw hoekje voor Angel4

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

RIEKSKE

26 jun 2011, 19:17

Afbeelding
kom je fijne avond wensen angelique
lekker weertje he nu ,je zal het wel volhouden op de camping
heerlijk genieten meis
doeiiiiii knuffie riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

ghyra

26 jun 2011, 20:49

Afbeelding

hallo Angel,hier de zon ook vanmiddag doorgekomen :wink:
nu lekker warm.....dat doet een mens goed hè?? :wink:
geniet maar fijn in de natuur......
geniet ook eerst maar heerlijk van de zomer......
fijne avond..voor laterrrrr..
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen......
tot morgen.....doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

RIEKSKE

27 jun 2011, 08:34

]Afbeelding[/url]

goede morgen angelique
kom je zonnige dag wensen van maar 32 graden
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii knuffie riekske
en hele dikke traan

falcon1

27 jun 2011, 10:47

Lieve Angel en Ed,

ondanks alles voel je je blijkbaar toch niet goed meer in je huisje... Nare herinneringen blijven je achtervolgen zo te horen. Een huis mag nog zo mooi zijn als het wil als je je niet "thuis" voelt heb je er ook weinig aan.
Ik had vroeger ook een mooi huis met een prachtige achter en voortuin. Maar ook door omstandigheden heb ik het enkele jaren geleden verkocht. En eerlijk gezegd, ik heb er nu geen spijt meer van.
Het is heel raar, precies dat er ergens een knopje is om gezet en besef ik nu pas hoe betrekkelijk sommige dingen in je leven kunnen zijn...
Of je het nu wil of niet... het leven gaat verder...

Ed heeft het precies ook behoorlijk druk... Ik hoop dat hij ook af en toe de nodige rust neemt... want het laatste jaar heeft hij toch ook heel wat meegemaakt hé!

Enfin, geniet nu maar van het mooie weer op de camping, het zal jullie deugd doen...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Angel4

27 jun 2011, 13:06

Hallo lieve allemaal,

Nou is het echt niet leuk meer.
We raken nu onze caravan ook kwijt.
Er staat hier een koppel op de camping (een gescheiden echtpaar die ieder een aparte wagen hebben) die het op onze caravan voorzien hebben.
In de periode dat we hier niet waren hebben ze er voor gezorgd dat de beheerder dingen over ons te horen heeft gekregen die hem kwaad hebben gemaakt en HET IS NIET EENS WAAR!!!
We kennen die lui niet eens, weten alleen dat het makelaars zijn en in het begin vertelde ze ons (toen we als buren kennis maakte) dat ze alles deden wat God verboden had.
En mevrouw zit iedere zondag voorin in de kerk en predikt dat ze zo'n goed christen is.
Ze liegen omdat een beheerder wanneer je overlast bezorgd of niet aan de regels houdt je er zo af kan zetten en dat heeft de beheerder vanmorgen tegen mij gezegd.
"Als ik nog één keer iets over jullie hoor gaan jullie er af" zei hij.
Nou ....... speelt de duivel nu met ons of hoe zit het????
Is ons nu echt geen normaal of rust gegund of .............

Sorry hoor maar ik kan nu echt niet rustig zijn ..... voel me zo ellendig en verdrietig.

Om ze voor te zijn hebben we de caravan als de donder te koop gezet in de hoop niet alles kwijt te raken.

Nogmaals sorry hoor, ik moet dit gewoon kwijt.

Fijne dag nog allemaal en tot later.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4

RIEKSKE

27 jun 2011, 15:13

jeetje angelique
wat is er gaande op de camping?????
wat zijn dat voor rare mensen
ik snap er geen moer van ,jullie hebben niemand iets misdaan
wat dat is snap ik ff helemaal niet
hebben jullie nu de caravan te koop staan maar meisje toch dit kan ik niet geloven hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat doen die jullie aan ??????????
liefs riekske
en hele dikke traan

Angel4

27 jun 2011, 15:57

Ik snap er ook echt niets meer van Riekske.
Wij waren er niet eens.
Wel heeft de beheerder een keer tegen mensen gezegd dat hij denkt dat die twee proberen alle caravans hier op te kopen en verkopen, daar was hij althans bang van omdat het makelaars zijn die twee engerds.
En ik denk dat het nog waarheid begint te worden ook want anders ga je toch geen rare dingen over (eigenlijk) vreemde verkondigen?
Werkelijk, Ed is er ook ziek van en is inmiddels al deze richting op aan het rijden.
Ja, we zullen moeten verkopen en (hopenlijk) zo snel mogelijk.
Wel zijn we het eens dat zo'n rare beheerder die zomaar tegen je zegt dat hij bij het volgende wat hij over je hoort je er af zal trappen niet te vertrouwen is en je zo van de camping af kan gooien want die macht hebben ze en dan ben je alles kwijt .....
Nee, dan liever verkopen voordat er weer wat gebeurd als wij er weer niet zijn.
We hebben er potverdorie al ons geld in gestoken en meer dan dat.
De erfenis van mijn vader plus twee en half duizend van onszelf.
En ik zag het al voor me dat jullie misschien ooit hier een keertje zouden komen en dat leek me heel erg leuk.
Ook had ik al plannen om er een paar weken per jaar mensen in te laten die arm zijn en niet met vakantie konden.
We zouden dan geen huur of zo vragen, alleen hun eigen meterstanden (gas, water en elektra) zouden ze dan betalen .... hun verblijf zouden ze dan van ons krijgen.
Nou, vergeet het allemaal maar.
:(

.
Groetjes,
Angel4

RIEKSKE

27 jun 2011, 17:20

lieve angelique
ik heb het zo erg met jullie te doen
al jullie geld erin gestoken
mijn god lieverd dit kan toch alles niet waar zijn :cry:

wat zijn dat voor mensen hebben die eerst gewacht tot jullie het klaar hebben ????????
iets klopt er toch niet

en nu te koop wat erg voor jullie waar ed al zijn energie ingestoken heeft
wat zegt ed nu ?????

ik kom straks weer ff luisteren ik moet er nu vandoor
lieverd ik wens je zoveel sterkte
knuf riekske
en hele dikke traan

ghyra

27 jun 2011, 19:11

hallo angel,wat ik nu lees kan ik ff niet volgen.....
ze kunnen jullie er niet zomaar afzetten hoor,
je hebt ook nog zoiets als contract!!!!
en wat hebben ze gehoord????bewijzen.....
zou niet meteen verkopen hoor.....win eerst maar ff goed informatie in.....
caravan is jullie eigendom,en je staat op huurgrond.....
je betaalt,en moet wel heelerg zijn met overlast,of weet ik veel
voor hij zulke stappen kan ondernemen.
en wat die andere mensen betreft,lekker laten kletsen.
en ff rustig met de beheerder praten.....
wens je sterkte ,dit kan toch niet waar zijn.....
iets voor de rijdende rechter,zou ik doen als ik jullie was.....
is niet te bevatten........ :evil:
groetjes GHYRA

ghyra

27 jun 2011, 20:33

Afbeelding

fijne avond......en hopelijk voor later....slaap ze....
:wink:
groetjes GHYRA

falcon1

27 jun 2011, 21:53

Lieve Angel en Ed,

ik kan mijn ogen niet geloven!!!! Dit kan toch niet waar zijn????
Net zoals Riekske zegt, hier klopt iets niet. En dat is het enige wat ik uit jou verhaal kan opmaken. Zoals ik het hier nu lees spelen je buren en de domeineigenaar onder één hoedje! En waarom zou de waarde van je huisje verminderen? Trouwens als je het verkoopt zal voor je buren en de beheerder het probleem niet opgelost zijn.
Kan je bij de beheerder nier achterhalen waarom hij zo reageerde? Of kan je niet gaan praten bij je buren en om uitleg vragen?

Indien je toch problemen zou krijgen zou net als Ghyra zegt ergens om raad gaan vragen!

Ik hoop dat het allemaal zo'n vaart niet gaat lopen, maar ik begrijp ook wel dat het een domper zet op je rustige leven daar...
Maar deze dingen gebeuren overal hoor... ook hier op het domein. Ik ben voorzitter van onze blok en zit in de raad van bestuur van het domein en regelmatig krijg ik met zulke dingen te maken. Je maakt hier de raarste dingen mee!!!! Niet altijd gemakkelijk om op te lossen. Maar iemand dwingen om te weg te blijven kan niet. Natuurlijk kunnen ze wel wegpesten, maar daar proberen we een stokje voor te steken. Een goed gesprek brengt meestal wel een oplossing.

Probeer toch wat rustig te blijven en helder te denken over de toekomst, anders kom je inderdaad in die spiraal, maar dat mag je niet toelaten!!!!
Veel sterkte!

Liefs,

Veertje & Falcon

Angel4

27 jun 2011, 22:25

Hallo lieve allemaal,

Jawel hoor, een camping eigenaar kan zo van de ene op de andere dag zeggen "ik heb er geen zin meer in, iedereen wegwezen".
Dan moeten die mensen binnen de door hem gestelde eis/datum hun wagen nog van zijn land verwijderen ook en doen ze dat niet dan laat hij het doen en krijgen die arme mensen de rekening gepresenteerd.
Zo'n enorm schrijnend geval was er afgelopen winter op de tv.
Er waren mensen bij die al zo'n 30 jaar op die camping stonden en er een luxe van hadden gemaakt, al hun centjes zaten er in en ze moesten het gewoon met lede ogen aanzien dat het door de eigenaar verwoest werd (door een bedrijf met zo'n grijper en zo).
Als je op een camping staat heb je totaal geen bescherming en zelfs niet als je daar voor verzekerd ben of bij de rijdende rechter.
Dat zou de regering toch wel in moeten voeren want echt, ze doen maar raak.
Nee, praten kan niet meer, die vrouw en haar partner hebben hun zin en wij hebben zo'n vermoeden dat ze de beheerder op de een of andere manier hebben omgekocht want normaal doe je daar niet aan mee toch?!
Wat die beheerder niet weet is dat ze allerlei dingen doen die hem zometeen zwaar zullen benadelen maar ik ga het niet vertellen, dat zit niet in me, ook al heb ik zo'n hekel aan iemand.
Ik hoop werkelijk dat we deze wagen goed kunnen verkopen, in ieder geval ons eigen geld terug zullen krijgen en dan mag ik toch wel hopen dat de hele boel failliet gaat hier want dat is wat Ed en ik zien gebeuren met die twee oplichters.
Nee, als ik nu zou gaan praten heb ik nog meer problemen want dan ben ik ook nog mijn caravan kwijt en dat gok ik er niet op.
Ze moeten maar beter opletten met wie ze in zee gaan.
Ed en ik hebben nu echt geen zin meer dus de caravan blijft nu gewoon te koop staan en morgen ga ik bij funda informeren hoeveel het kost om hem daar te koop te laten plaatsen.
We zien wel.
Ja, het moet ons weer overkomen en wederom begrijpen we het niet, we waren hier alleen maar en wilde alleen maar rust en een beetje geluk saampjes.
Dat wordt dan weer van mijn tuintje thuis genieten en z.s.m. ons huis verkopen als dat akelige gevoel weer de kop op steekt (Lelystad).

Ed komt me zo ophalen (ik ben nog op de camping want moest wachten op 1 kat en die is er nu eindelijk)

Toch fijn dat ik het met jullie kan delen en weet je, ik ben er van overtuigd dat als je zoiets stilzwijgend laat gaan je straks toch goed uit de strijd zal komen ....... ik wil gewoon positief blijven.

Wens jullie allemaal een hele goede avond toe (warm he) en tot later.
Enne .... thx again :oops:

.
Groetjes,
Angel4

falcon1

27 jun 2011, 22:54

Lieve Angel en ed,

het verhaal dat je vertelt over die camping is hier ook ooit gebeurd dacht ik. Inderdaad het zijn allemaal, zogezegd, campingwagens (maar meestal echt omgebouwd tot kleine huisjes). En als de eigenaar van de camping vraagt om ze te verwijderen moet je dat gewoon doen.
Dus ik begrijp je bezorgdheid wel en dat je nu op zeker speelt.... verkopen... Maar ik hoop dat al het werk van Ed en jou aan de campingwagen het misschien wel een meerwaarde kan geven! Trouwens de vakanties zijn in aantocht en dat helpt misschien ook al...

Dus, net zoals je zelf zegt... positief blijven denken.
Gelukkig kan je voorlopig toch terugvallen op je eigen huisje en tracht daar nu maar van te genieten... (alhoewel ik héél goed besef het moeilijk je het nu hebt!)

Liefs,

Veertje & Falcon

RIEKSKE

28 jun 2011, 06:35

lieve angelique
meisje ik kan het niet begrijpen hoe dit zomaar kan
het is wel zo dat je de camping niet kan gebruiken als je woonhuis
maar dat doen jullie toch niet
ik snap hier echt geen ene fuk van
zitten die mensen nu zo erg raar in elkaar ???
ik denk van ja er lopen rare mensen rond
en jullie zijn hier de dupe van geworden

hebben eerst gekeken totdat jullie klaar zijn
denk ik zo
maar nog dan kan ik niet begrijpen dat er zulke mensen rond lopen
ja angelique je kan niemand meer vertrouwen zo zie je maar weer

ik ben het vertrouwen in de mensen ook kwijt lieverd
en dat is erg

ik hoop dat er een oplossing komt voor jullie
ik moet er steeds aandenken
en je hat het zo mooi voor je
ik wens je sterkte lieverd en deel je leed met ons
ik luister naar jou
knuffie riekske :cry:
en hele dikke traan

ghyra

28 jun 2011, 08:36

Afbeelding
goede morgen angel......hoop dat er toch een oplossing
voor jullie is hoor......
toch een fijne dag........
groetjes GHYRA