Assa's Image Magick creaties..
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Maatjes en bezoekers, een laatste warme dag,en dan zitten wij volop in het onweer,
dat zal deugd doen
bedankt Neske...

Mersiekes allen
Norman bedankt voor jou bezoekje,met lege handen ben je ook welkom hé,want wat een werk dat zoeken,mersiekes
dat zal deugd doen

Mersiekes allen
Norman bedankt voor jou bezoekje,met lege handen ben je ook welkom hé,want wat een werk dat zoeken,mersiekes
Groetjes van assa
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
hey iedereen,
is er nog iemand die niet is weggesmolten, bij mij scheelt het niet veel.
ik dach vanmorgen, haha het wordt donker dus nu zal het eens flink waaien en regenen, en dan de zalige afkoeling, maar noppes, nada,
't zal voor deze nacht worden zeker. maakt niet uit ofwel slaap ik niet van de warmte ofwel van het onweer. hop hier ga ik weer, zaag, zaag.
airco is dus wel een zegen zeker ?
sammeke ligt al de hele namiddag in de badkamer, en af en toe eens een plaske doe, zelfs zijn eten stond hem niet aan.
nu ben ik weg en wens jullie allemaal een goede nachtrust toe.
groetjes eva-sammeke
is er nog iemand die niet is weggesmolten, bij mij scheelt het niet veel.
ik dach vanmorgen, haha het wordt donker dus nu zal het eens flink waaien en regenen, en dan de zalige afkoeling, maar noppes, nada,
't zal voor deze nacht worden zeker. maakt niet uit ofwel slaap ik niet van de warmte ofwel van het onweer. hop hier ga ik weer, zaag, zaag.
airco is dus wel een zegen zeker ?
sammeke ligt al de hele namiddag in de badkamer, en af en toe eens een plaske doe, zelfs zijn eten stond hem niet aan.
nu ben ik weg en wens jullie allemaal een goede nachtrust toe.
groetjes eva-sammeke

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-

eva
eva
-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Ja maatje, nogal een warmte hé. "Te" is nooit goed hé. Te warm, te koud, maar we moeten het nemen zoals het komt.
Gisteren bijna niets gedaan, te warm en vandaag tot een uur of drie.
Mersiekes voor de bezoekjes en al dat moois.
Nog een fijne rustige avond !
Groetjes
Yna
Momenteel een serieuze donkere lucht, hopelijk onweert het niet te hard.
Nu regent het hard.
Hoe later ik post, hoe slechter het weer, nu dondert het ook al.
Wees blij en geniet.
-
gustilpe - Lid geworden op: 04 okt 2007, 20:52

Assa,
door de komst van onze Afrikanen volgende week zal ik geen tijd meer vinden om op de sen te komen, daarna vertrekken we terug naar Roemenië,
tot ergens in augustus!
Geniet tenvolle van de vakantie!
lieve groeten,
gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!
-
goeie avond,
heb 2 werkjes gemaakt met Photophiltre in combinatie met GIMP, vind het wel leuk - vooral de kadertjes - gemakkelijk om te maken.

heb 2 werkjes gemaakt met Photophiltre in combinatie met GIMP, vind het wel leuk - vooral de kadertjes - gemakkelijk om te maken.

eva
eva
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
nog een aangename avond, Assa
Deze egeltjes zaten maandagavond in onze tuin, er staat een drinkschaal voor de vogeltjes en ik denk dat ze kwamen drinken. Nog gauw een fotootje genomen.
groetjes
neske
Deze egeltjes zaten maandagavond in onze tuin, er staat een drinkschaal voor de vogeltjes en ik denk dat ze kwamen drinken. Nog gauw een fotootje genomen.
groetjes
neske
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf