Nieuw hoekje voor Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Goeie avond Angel en Ed,
we zijn net terug thuis (aan het zeetje)
Ben benieuwd voor het nieuwe bankstel morgen! Zal zeker wel mooi zijn!
En al een nieuwe bestemming gevonden van het andere....
Praten doen we wel hoor Angel... gelukkig kunnen we beiden goed onze gevoelens uitten... niet alleen tegen elkaar maar tegenover andere mensen... En dat is inderdaad wel heel belangrijk!
Als ik mij niet vergis is Lelystad toch een bekende Nederlandse plaats? Is men daar ook niet de Batavia aan het reconstrueren? Ik dacht daar ooit iets van gelezen te hebben.
We gaan jullie alvast een rustige avond en nacht wensen...
Liefs,
veertje & Falcon
we zijn net terug thuis (aan het zeetje)
Ben benieuwd voor het nieuwe bankstel morgen! Zal zeker wel mooi zijn!
En al een nieuwe bestemming gevonden van het andere....
Praten doen we wel hoor Angel... gelukkig kunnen we beiden goed onze gevoelens uitten... niet alleen tegen elkaar maar tegenover andere mensen... En dat is inderdaad wel heel belangrijk!
Als ik mij niet vergis is Lelystad toch een bekende Nederlandse plaats? Is men daar ook niet de Batavia aan het reconstrueren? Ik dacht daar ooit iets van gelezen te hebben.
We gaan jullie alvast een rustige avond en nacht wensen...
Liefs,
veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel vandaag heerlijk weertje,maar hoe lang???
4daagse feesten beginnen nu morgenmiddag.....
en dinsdag beginnen ze te lopen.....
1ste dag elst,en omstreken,2de dag,van wijchen e,o.
3de dag van groesbeek,de 7heuvelen....
dan de 4de dagmdag van cuijk,mook malden,,,,
dan de via gladiola.......wedren finish.....
als je digitaal hebt,kabel.....kun je op tv gelderland een hoop zien
ook de intocht....of op je pc.....
vierdaagsefeesten.nl
wens je een goede nacht zonder spoken.
geen pijn en nare dromen......
tot morgen...doeiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Vandaag is het zover, wordt een drukke dag.
Fijn dat we mensen hebben gevonden die onze bank graag willen hebben, dat is altijd een fijn gevoel.
Wat ook een fijn gevoel is is dat wij ook onze nieuwe bank binnen krijgen en ik ben zo nieuwsgierig hoe het allemaal zal staan, het wordt een heel andere stijl als we nu hebben.
Voor Arie (onze rode kater) zal heb even afzien worden want die ligt altijd op een teddy (lekker zacht) ochtendjas van mij in een kuiltje op de bank en de nieuwe bank is niet zo zacht als deze dus voorlopig geen kuiltjes.
Arme Arie.
Maar hij zal wel wennen hoop ik.
Zo Ghyra, je hebt het fantastisch uitgelegd wat betreft de vierdaagse.
Ik zag op tv dat het weer niet mee zal zitten maar je weet maar nooit en ik hoop zo voor al die duizende mensen dat het mee zal vallen.
Wat een prestatie zeg die Nijmeegse vierdaagse helemaal uit te lopen ..... pfffffft.
Riekske, alles goed??
Gelukkig maar dat jullie praten Falcon en Veertje want als één van de twee niet praat ben je heel eenzaam en moet je het maar uitzoeken.
Je voelt je dan ook heel erg alleen en krijgt de oplossing meestal niet of heel erg laat en dan heb je de nodige schade al opgelopen.
Ja, Bataviastad is hier vlak bij, voor ons (waar wij wonen) zo'n 10 min. lopen.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er absoluut niets aan vind en Ed met mij ..... ook niet dus.
Het bestaat helemaal uit alleen maar merkkleding, merksieraden, merkschoenen enz. ..... heel commercieel en verder ook helemaal niets.
Allen de buitenkant (als je het nog nooit gezien hebt en je komt er zo aan rijden/lopen) is imposant/apart.
Dat komt dus door het oude schip "Batavia" die ze daarvoor gebruikt hebben maar meer dan een winkelcentrum is het eigenlijk niet.
Hier zal ik de link plakken en als je dan rechts op het plaatje "van de eigenaar" klikt kun je onderaan met de pijltjes langs de foto's zappen.
Bataviastad is al heel lang hier zover ik weet want ik weet niet beter dan het was er al toen ik hier kwam.
Hier de link:
http://maps.google.nl/maps/place?hl=nl& ... 8QnwIoADAA
Nu ga ik werken want om 10 uur kunnen ze de bank al komen brengen.
Laat jullie alles weten ....... tot later.
Vandaag is het zover, wordt een drukke dag.
Fijn dat we mensen hebben gevonden die onze bank graag willen hebben, dat is altijd een fijn gevoel.
Wat ook een fijn gevoel is is dat wij ook onze nieuwe bank binnen krijgen en ik ben zo nieuwsgierig hoe het allemaal zal staan, het wordt een heel andere stijl als we nu hebben.
Voor Arie (onze rode kater) zal heb even afzien worden want die ligt altijd op een teddy (lekker zacht) ochtendjas van mij in een kuiltje op de bank en de nieuwe bank is niet zo zacht als deze dus voorlopig geen kuiltjes.
Arme Arie.
Maar hij zal wel wennen hoop ik.
Zo Ghyra, je hebt het fantastisch uitgelegd wat betreft de vierdaagse.
Ik zag op tv dat het weer niet mee zal zitten maar je weet maar nooit en ik hoop zo voor al die duizende mensen dat het mee zal vallen.
Wat een prestatie zeg die Nijmeegse vierdaagse helemaal uit te lopen ..... pfffffft.
Riekske, alles goed??
Gelukkig maar dat jullie praten Falcon en Veertje want als één van de twee niet praat ben je heel eenzaam en moet je het maar uitzoeken.
Je voelt je dan ook heel erg alleen en krijgt de oplossing meestal niet of heel erg laat en dan heb je de nodige schade al opgelopen.
Ja, Bataviastad is hier vlak bij, voor ons (waar wij wonen) zo'n 10 min. lopen.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er absoluut niets aan vind en Ed met mij ..... ook niet dus.
Het bestaat helemaal uit alleen maar merkkleding, merksieraden, merkschoenen enz. ..... heel commercieel en verder ook helemaal niets.
Allen de buitenkant (als je het nog nooit gezien hebt en je komt er zo aan rijden/lopen) is imposant/apart.
Dat komt dus door het oude schip "Batavia" die ze daarvoor gebruikt hebben maar meer dan een winkelcentrum is het eigenlijk niet.
Hier zal ik de link plakken en als je dan rechts op het plaatje "van de eigenaar" klikt kun je onderaan met de pijltjes langs de foto's zappen.
Bataviastad is al heel lang hier zover ik weet want ik weet niet beter dan het was er al toen ik hier kwam.
Hier de link:
http://maps.google.nl/maps/place?hl=nl& ... 8QnwIoADAA
Nu ga ik werken want om 10 uur kunnen ze de bank al komen brengen.
Laat jullie alles weten ....... tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-

goede morgen angel.....spannend hoor,is altijd gaaf iets nieuws....
weer alles anders......
ja de 4daagse zal niet zo,n goed weer hebben ..heel jammer...
terassen zijn toch zo duur......op sbs6 geven ze ook elke
avond een reportage ervan..weet alleen niet hoe laat....
denk na hart van ned.rond 23.00??
fijne zaterdag,,,,,,,,heerlijk alles anders zetten
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
-
Goeie middag Angel en Ed,
ondertussen het bankstel al geleverd? ik ben benieuwd!
Geniet nog van je nieuwe huisje (of interieur)!
Wat Batavia betreft. Is men daar die boot niet aan het reconstrueren?
Die 4-daagse lijkt wel iets heel speciaal te zijn bij jullie Nederlanders!
Ik ga er toch is iets van opzoeken op internet...
Ik ga hier, in navolging van Ghyra, een antiek houten kastje schilderen. Het houten uitzicht past niet bij het modern van ons appartement.
Verder wensen we jullie nog een fijne dag en geniet van je nieuwe stulpje...
Liefs,
Veertje & Falcon
ondertussen het bankstel al geleverd? ik ben benieuwd!
Geniet nog van je nieuwe huisje (of interieur)!
Wat Batavia betreft. Is men daar die boot niet aan het reconstrueren?
Die 4-daagse lijkt wel iets heel speciaal te zijn bij jullie Nederlanders!
Ik ga er toch is iets van opzoeken op internet...
Ik ga hier, in navolging van Ghyra, een antiek houten kastje schilderen. Het houten uitzicht past niet bij het modern van ons appartement.
Verder wensen we jullie nog een fijne dag en geniet van je nieuwe stulpje...
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Klopt Rudy en Veertje, kijk maar hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Batavia_(schip)
Dat is wel indrukwekkend als je er bij staat en ook vreemd bij het idee dat de mensen die dit moois begonnen zijn er al heel lang niet meer zijn.
Wel goed dat ze het blijven herstellen enz., kunnen de mensen na ons er ook nog heel lang van genieten
De bank is binnen en we zijn nu een beetje aan het inrichten wat nogal vreemd is, ben je gewoon niet meer gewend.
De mensen die onze bank kwamen halen zijn een jong stelletje van nog geen 20 jaar die samen een huisje hebben en het nu aan het inrichten zijn ... leuk hoor en ze waren dolgelukkig met het bankstel.
Ik ga vlug weer helpen (ed loopt te poetsen) met onze half orientaalse woonkamer
We zien wel wat het worden gaat.
Fijne dag en tot later.
Dat is wel indrukwekkend als je er bij staat en ook vreemd bij het idee dat de mensen die dit moois begonnen zijn er al heel lang niet meer zijn.
Wel goed dat ze het blijven herstellen enz., kunnen de mensen na ons er ook nog heel lang van genieten
De bank is binnen en we zijn nu een beetje aan het inrichten wat nogal vreemd is, ben je gewoon niet meer gewend.
De mensen die onze bank kwamen halen zijn een jong stelletje van nog geen 20 jaar die samen een huisje hebben en het nu aan het inrichten zijn ... leuk hoor en ze waren dolgelukkig met het bankstel.
Ik ga vlug weer helpen (ed loopt te poetsen) met onze half orientaalse woonkamer
We zien wel wat het worden gaat.
Fijne dag en tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-

hallo angel.....heb ook iets meegebracht voor je kamer
komt je denk ik wel bekend voor
ben benieuwd naar de foto,s.....
fijne avond...laterrrrrrrrrr
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen........doeiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-

goede morgen angel....een fijne dag!!
kamer mooi geworden.....ga mijn zus halen,,,,
komt ook gezellig hierheen......doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..tot laterrrrrrrrr
groetjes GHYRA
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Dank je wel Ghyra, ik wil die Boedah wel hebben hoor.
Jammer dat je ze zelf niet mag kopen he want dan had ik het allang gedaan.
Fijn je zus bij je vandaag, maak er een gezellig dagje van he
Hai lief Riekske, dank je wel voor die bloemen nog ..... ik vind ze echt prachtig en staan hier ook heel mooi .... fleuren de nog wat kale kamer heel mooi op.
Vandaag even zo'n beginnetje van ...... wat gaat het worden vandaag, gaan we even naar de camping om te kijken hoe het er daar na die storm bij staat of ?????
We gaan het zien.
Veertje en Falcon ook een fijne zondag.
Iedereen een hele fijne dag en tot later.
Dank je wel Ghyra, ik wil die Boedah wel hebben hoor.
Jammer dat je ze zelf niet mag kopen he want dan had ik het allang gedaan.
Fijn je zus bij je vandaag, maak er een gezellig dagje van he
Hai lief Riekske, dank je wel voor die bloemen nog ..... ik vind ze echt prachtig en staan hier ook heel mooi .... fleuren de nog wat kale kamer heel mooi op.
Vandaag even zo'n beginnetje van ...... wat gaat het worden vandaag, gaan we even naar de camping om te kijken hoe het er daar na die storm bij staat of ?????
We gaan het zien.
Veertje en Falcon ook een fijne zondag.
Iedereen een hele fijne dag en tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-

hallo Angel....heb toevallig een site van de boedha gelezen
is een fabeltje zegt ie,je mag hem zelf kopen hoor,,,,,
heb het hier ook gedaan,op de camping een buitenschilderij.....
fijne avond..laterrrrrrrrrrr
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen......
tot morgen...doeiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-
Goeie avond Angel en Ed,
ik hoop dat je living ondertussen is opgeknapt en het knus en gezellig is.
Kan je nu genieten, samen met Ed....
En wat die boedha betreft, dat wist ik niet!
We wensen je nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Falcon
ik hoop dat je living ondertussen is opgeknapt en het knus en gezellig is.
Kan je nu genieten, samen met Ed....
En wat die boedha betreft, dat wist ik niet!
We wensen je nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Goede avond lieve allemaal,
We waren vanmiddag even naar de camping om te kijken of het noodweer geen schade had aangericht maar nee, er lagen overal losse takken maar verder alles goed.
Even met wat mensen staan praten die een stuk verderop staan en die hebben echt pech ..... hun muren zijn niet geisoleerd maar tussen de muren zitten wel allemaal mieren, met koningin en al.
Dat betekend het einde want de verdelgingsdienst heeft alles gedaan wat gedaan kon worden maar ze zijn niet kapot te krijgen.
Grote wagen overigens, bijna net zo groot als die van ons.
Nog wat staan babbelen en aangezien deze mensen ook twee hondjes (bijna iedereen daar heeft van die kleine hondjes) hebben klaagde ze over de eigenaar/beheerder met zijn grote mond en met zijn vechtlustige herder.
Ik heb alleen maar oh en jaja gezegd want zo langzamerhand ben je voorzichtig geworden.
Ed niet, die zei botweg wat hij van de beheerder dacht en dat vond ik een beetje dom want als ook deze mensen dat verder brieven worden we zo van de camping afgezet (Ed is soms wel een beetje onwetend
).
Thuisgekomen (even bij MacDonald wat gegeten
) keek ik mijn mail na en zat daar wederom een mail van die vrouw die interesse in onze caravan heeft bij .... de vorige keer bood ze echt veel te weinig en ik had geen bieden toegestaan.
We hebben de prijs gevraagd die we er zelf aan kwijt waren (zonder de werkuren want dan was het helemaal onbetaalbaar geworden) en dat is reeel..... een man (kennis van Ed) heeft een waarde taxatie gedaan en schatte hem 7000 hoger in als onze vraagprijs dus mag dat wel zo dachten we ..... we kunnen hem natuurlijk ook zo weg gaan geven (niet dus)
Maar goed, als die vrouw echt interesse heeft zal het misschien wat worden en zo niet dan wachten we gewoon, die tijd zal echt wel aanbreken (hoop ik).
Ik heb gemerkt dat alle mensen op die camping over elkaar lopen te kletsen en ik vind dat echt niet leuk, daarvoor ga je toch niet op een camping staan?!
Ik vind bepaalde boedah's (zoals het plaatje van Ghyra) wel leuk maar heb niets met de bedoeling die er achter zit Falcon en Veertje.
Maar toch .... er eentje zelf kopen als dat ongeluk brengt ..... brrrrrr .... het is wel genoeg geweest de afgelopen jaren he, dan maar geen boedah
Dat was het voor vandaag en ik wens iedereen een hele fijne avond/nacht toe en tot later (morgen zal het echt een later worden want dan moet ik naar het ziekenhuis
)
We waren vanmiddag even naar de camping om te kijken of het noodweer geen schade had aangericht maar nee, er lagen overal losse takken maar verder alles goed.
Even met wat mensen staan praten die een stuk verderop staan en die hebben echt pech ..... hun muren zijn niet geisoleerd maar tussen de muren zitten wel allemaal mieren, met koningin en al.
Dat betekend het einde want de verdelgingsdienst heeft alles gedaan wat gedaan kon worden maar ze zijn niet kapot te krijgen.
Grote wagen overigens, bijna net zo groot als die van ons.
Nog wat staan babbelen en aangezien deze mensen ook twee hondjes (bijna iedereen daar heeft van die kleine hondjes) hebben klaagde ze over de eigenaar/beheerder met zijn grote mond en met zijn vechtlustige herder.
Ik heb alleen maar oh en jaja gezegd want zo langzamerhand ben je voorzichtig geworden.
Ed niet, die zei botweg wat hij van de beheerder dacht en dat vond ik een beetje dom want als ook deze mensen dat verder brieven worden we zo van de camping afgezet (Ed is soms wel een beetje onwetend
Thuisgekomen (even bij MacDonald wat gegeten
We hebben de prijs gevraagd die we er zelf aan kwijt waren (zonder de werkuren want dan was het helemaal onbetaalbaar geworden) en dat is reeel..... een man (kennis van Ed) heeft een waarde taxatie gedaan en schatte hem 7000 hoger in als onze vraagprijs dus mag dat wel zo dachten we ..... we kunnen hem natuurlijk ook zo weg gaan geven (niet dus)
Maar goed, als die vrouw echt interesse heeft zal het misschien wat worden en zo niet dan wachten we gewoon, die tijd zal echt wel aanbreken (hoop ik).
Ik heb gemerkt dat alle mensen op die camping over elkaar lopen te kletsen en ik vind dat echt niet leuk, daarvoor ga je toch niet op een camping staan?!
Ik vind bepaalde boedah's (zoals het plaatje van Ghyra) wel leuk maar heb niets met de bedoeling die er achter zit Falcon en Veertje.
Maar toch .... er eentje zelf kopen als dat ongeluk brengt ..... brrrrrr .... het is wel genoeg geweest de afgelopen jaren he, dan maar geen boedah
Dat was het voor vandaag en ik wens iedereen een hele fijne avond/nacht toe en tot later (morgen zal het echt een later worden want dan moet ik naar het ziekenhuis
.
Groetjes,
Angel4