Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goede avond lieve allemaal,
Nee he, we zitten maar niet stil
Toch komen we er nu toch langzaam maar zeker achter dat er nog het een en ander aan deze woning gedaan moet worden zoals de voorgevel opnieuw schilderen, een raam wat klemt en dan wat kleine dingetjes die eigenlijk niet hoeven maar toch, we willen (als het zover is) een goed huis afleveren waar men niets meer aan hoeft te doen.
Wijzelf hebben dat geluk nog niet gehad.
Weet je, eigenlijk wonen we hier heel erg mooi en we zijn ons ervan bewust dat we dit (zoiets moois) niet meer terug krijgen maar aangezien het maar niet op houdt (de schoondochter van Ed zorgt voor heel veel ruzies in die familie dus zijn wij het echt wel beu) willen wij vluchten, weg uit Lelystad, ergens heen waar we niemand tegenkomen die we niet willen tegenkomen.
Waarom begrijpen we niet maar er is een hetze tegen ons ontstaan (daar had ik het al eerder over) en het schijnt dat ze er (ondanks wij er niets van zeggen, er niet op in gaan) plezier in hebben ons in kwaad daglicht te zetten en nu hebben we daar geen verdriet meer van maar zijn we het gewoon meer dan beu.
Dit is de reden dat ik hier voornamelijk weg wil want er worden zulke nare dingen over Ed gezegd in die familie en dat terwijl hij altijd voor iedereen klaar heeft gestaan en altijd maar heeft gegeven.
Ik begrijp het niet en probeer het ook niet meer te begrijpen en wil het eigenlijk ook niet meer.
Ed en ik willen gewoon fijn samen verder, zonder die ruzie makers.
Zo, daar was ik dus weer ............
Hoe is het met jullie allemaal?
Ik ga zo afsluiten en wens iedereen nog een hele fijne avond toe.
Tot later.
Nee he, we zitten maar niet stil
Toch komen we er nu toch langzaam maar zeker achter dat er nog het een en ander aan deze woning gedaan moet worden zoals de voorgevel opnieuw schilderen, een raam wat klemt en dan wat kleine dingetjes die eigenlijk niet hoeven maar toch, we willen (als het zover is) een goed huis afleveren waar men niets meer aan hoeft te doen.
Wijzelf hebben dat geluk nog niet gehad.
Weet je, eigenlijk wonen we hier heel erg mooi en we zijn ons ervan bewust dat we dit (zoiets moois) niet meer terug krijgen maar aangezien het maar niet op houdt (de schoondochter van Ed zorgt voor heel veel ruzies in die familie dus zijn wij het echt wel beu) willen wij vluchten, weg uit Lelystad, ergens heen waar we niemand tegenkomen die we niet willen tegenkomen.
Waarom begrijpen we niet maar er is een hetze tegen ons ontstaan (daar had ik het al eerder over) en het schijnt dat ze er (ondanks wij er niets van zeggen, er niet op in gaan) plezier in hebben ons in kwaad daglicht te zetten en nu hebben we daar geen verdriet meer van maar zijn we het gewoon meer dan beu.
Dit is de reden dat ik hier voornamelijk weg wil want er worden zulke nare dingen over Ed gezegd in die familie en dat terwijl hij altijd voor iedereen klaar heeft gestaan en altijd maar heeft gegeven.
Ik begrijp het niet en probeer het ook niet meer te begrijpen en wil het eigenlijk ook niet meer.
Ed en ik willen gewoon fijn samen verder, zonder die ruzie makers.
Zo, daar was ik dus weer ............
Hoe is het met jullie allemaal?
Ik ga zo afsluiten en wens iedereen nog een hele fijne avond toe.
Tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

goede morgen angelique
kom je fijne vrijdag wensen
en je hebt groot gelijk
maar als je graag in dat huis woond lieverd loop dan niet weg
voor deze mensen
ik kom er hier ook tegen die ik liever niet zou zien
maar ik ga daarvoor niet verhuizen echt niet
denk er maar goed over na meisje
het zal overal wel iets zijn
ik heb gister heel slecht nieuws gekregen
was bij een andere ortophede en die keek de fotoos
en zei meteen ernstige artrose bot op bot al
ik verga van de vreselijke pijn
waarvoor al die morfine
die andere orth zei aanhechting van de hamstring
komen zware tijden op mij af
maar ik hou op met klagen
moet nieuwe knie angelique
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen allemaal.......wens je veel succes,
met het zoeken,naar nieuw stulpje....je zult er wel goed
over nagedacht hebben,,,en fijn samen verder
een nieuwe toekomst.....heerlijk toch...
erg toch van die familie,ja je gaat ook niet zo maar verhuizen.
fijne dag...weer een zonnige
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
riekske wat erg,wens je veel sterkte,en hopelijk gauw minder pijn
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
ja je hebt in het verleden al veel verteld over de schoondochter van Ed...
En ergens kan ik je begrijpen dat Lelystad nare gevoelns oproept die je toch steeds achtervolgen. Je bent een nieuw leven begonnen en waarschijnlijk kan je er dat ook niet meer bijnemen...
Een mooi huis is relatief... dat weet ik maar al te goed!
We wensen je nog veel succes en hopen dat het dit maal allemaal wat mag meevallen...
Nog een fijne dag voor jullie beiden.
Liefs,
Veertje & Falcon
Riekske, wat erg... ik hoop dat ze je snel kunnen helpen en dat je van die vreselelijke pijn verlost wordt! Veel sterkte nog...
ja je hebt in het verleden al veel verteld over de schoondochter van Ed...
En ergens kan ik je begrijpen dat Lelystad nare gevoelns oproept die je toch steeds achtervolgen. Je bent een nieuw leven begonnen en waarschijnlijk kan je er dat ook niet meer bijnemen...
Een mooi huis is relatief... dat weet ik maar al te goed!
We wensen je nog veel succes en hopen dat het dit maal allemaal wat mag meevallen...
Nog een fijne dag voor jullie beiden.
Liefs,
Veertje & Falcon
Riekske, wat erg... ik hoop dat ze je snel kunnen helpen en dat je van die vreselelijke pijn verlost wordt! Veel sterkte nog...
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
We praten er nu gelukkig meer over dan voorheen, over al dan niet verhuizen en de reden en zien wel wat er uit komt.
Riekske, jou blijft verdorie ook niets bespaard he meissie.
Verdorie nog aan toe.
Je hoeft het woord "klagen" hierin niet te gebruiken want zo kan ik het niet noemen.
Hou ons op de hoogte als je wilt en als je op de momenten dat het je te veel wordt jezelf kenbaar maakt zou dat goed zijn denk ik want zoals ik steun van jullie krijg zal ik proberen jullie te steunen.
O ja, Judith belde daarnet (alsof ze wist dat Ed even niet thuis was) en bij mij is de bom ontploft en ik heb alles eruit gegooid wat me dwars zat en ook gezegd dat het niet meer hoefde van Ed en mij.
Inmiddels (tijdens dat gesprek) kwam Ed thuis en hij vind het helemaal goed zo en wil dan ook dat het vanaf nu alleen nog "wij samen" is, zonder verder gezeur, verdriet wat andere ons steeds aan doen.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
We praten er nu gelukkig meer over dan voorheen, over al dan niet verhuizen en de reden en zien wel wat er uit komt.
Riekske, jou blijft verdorie ook niets bespaard he meissie.
Verdorie nog aan toe.
Je hoeft het woord "klagen" hierin niet te gebruiken want zo kan ik het niet noemen.
Hou ons op de hoogte als je wilt en als je op de momenten dat het je te veel wordt jezelf kenbaar maakt zou dat goed zijn denk ik want zoals ik steun van jullie krijg zal ik proberen jullie te steunen.
O ja, Judith belde daarnet (alsof ze wist dat Ed even niet thuis was) en bij mij is de bom ontploft en ik heb alles eruit gegooid wat me dwars zat en ook gezegd dat het niet meer hoefde van Ed en mij.
Inmiddels (tijdens dat gesprek) kwam Ed thuis en hij vind het helemaal goed zo en wil dan ook dat het vanaf nu alleen nog "wij samen" is, zonder verder gezeur, verdriet wat andere ons steeds aan doen.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Lieve Angele en Ed,
blijkbaar heb je toch stoom kunnen afblazen tijdens het telefoongesprek met Judith. Tja, het kan niet blijven duren hé... Jullie hebben het afgelopen jaar wel duidelijk jullie weg gevonden! Als ik even terug kijk naar hoe dit hoekje hier ooit begon...
We zijn blij dat jullie elkaar terug gevonden hebben en het heeft jullie blijkbaar ook sterker gemaakt.
Geniet beiden nog van het weekend... en Ed... af en toe je tekenpen even opbergen hé
Liefs,
Veertje & Falcon
blijkbaar heb je toch stoom kunnen afblazen tijdens het telefoongesprek met Judith. Tja, het kan niet blijven duren hé... Jullie hebben het afgelopen jaar wel duidelijk jullie weg gevonden! Als ik even terug kijk naar hoe dit hoekje hier ooit begon...
We zijn blij dat jullie elkaar terug gevonden hebben en het heeft jullie blijkbaar ook sterker gemaakt.
Geniet beiden nog van het weekend... en Ed... af en toe je tekenpen even opbergen hé
Liefs,
Veertje & Falcon
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
goede avond angelique
wij zijn net thuis van duitsland bruiloft lieverd
wat voor mij niet zo erg leuk was als je de mensen ziet dansen en jij moet op de stoel blijven zitten
maar ja het is niet anders
ik was mijn morfine vergeten in de koffer die lag in hotel
dus je kan je wel denken
dank maatjes voor jullie steun
angelique laat je a.u.b geen pijn meer doen door die stomme mensen
die zijn jullie niet waard
leef samen met jou ed
begin een nieuwe leven en je zal zien dat jullie het best redden zeker weten je niet pijn laten doen
ik heb al bericht van de mri het loopt al aardig
maar ik kan er mij niet bij neer leggen
want het gaat te snel voor mij
knie was goed en plots is knie helemaal versleten bot op bot
voor mij een raadsen
ik ben er helemaal kapot van
wens jullie fijne avond samen met jou edje
wij zijn net thuis van duitsland bruiloft lieverd
wat voor mij niet zo erg leuk was als je de mensen ziet dansen en jij moet op de stoel blijven zitten
maar ja het is niet anders
ik was mijn morfine vergeten in de koffer die lag in hotel
dus je kan je wel denken
dank maatjes voor jullie steun
angelique laat je a.u.b geen pijn meer doen door die stomme mensen
die zijn jullie niet waard
leef samen met jou ed
begin een nieuwe leven en je zal zien dat jullie het best redden zeker weten je niet pijn laten doen
ik heb al bericht van de mri het loopt al aardig
maar ik kan er mij niet bij neer leggen
want het gaat te snel voor mij
knie was goed en plots is knie helemaal versleten bot op bot
voor mij een raadsen
ik ben er helemaal kapot van
wens jullie fijne avond samen met jou edje
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-

fijne avond Angel...laterrrrrrrrrrrrr
een goede nacht........
tot morgen....
riekske heel veel beterschap en sterkte.....
hopelijk alles wat beter.......knuffffff
groetjes GHYRA
-

goede morgen Angel,hier zon en wolken......
vannacht flink geregend......fijne zondag....
riekske kan mij heel goed voorstellen..thx voor het mooie plaatje,
houd moed...
groetjes GHYRA
-
Goeie morgen Angel en Ed,
hier komt het zonnetje er door... hopelijk ook bij jullie. Al mag de zomer nu stilaan ten einde lopen... ik vind de herfst ook altijd wel iets hebben... Die mooie kleuren die ons de natuur dan te bieden heeft...
Maak er nog een fijne zondag van!
Liefs,
Veertje & Falcon
Riekske, ik vind het ook maar raar dat na jarenlange onderzoeken het opeens mis is met je knie... Maar alvast veel sterkte, ik kan heel goed begrijpen dat je het er behoorlijk moeilijk mee hebt... ze sparen jou toch ook nooit hé...
hier komt het zonnetje er door... hopelijk ook bij jullie. Al mag de zomer nu stilaan ten einde lopen... ik vind de herfst ook altijd wel iets hebben... Die mooie kleuren die ons de natuur dan te bieden heeft...
Maak er nog een fijne zondag van!
Liefs,
Veertje & Falcon
Riekske, ik vind het ook maar raar dat na jarenlange onderzoeken het opeens mis is met je knie... Maar alvast veel sterkte, ik kan heel goed begrijpen dat je het er behoorlijk moeilijk mee hebt... ze sparen jou toch ook nooit hé...