OM NA TE DENKEN ( vervolg ) .
-
Fazal
Ik ben absoluut geen tegenstander van iets of iemand dat niet bestaat ebenhaezer!
Dat kan ook niet! Misschien beter ook daar eens over nadenken!?
Dat kan ook niet! Misschien beter ook daar eens over nadenken!?
-
Gast
Nog zo een paar SCHIETgebedjes en het is zover.Choerrel schreef:Wanneer zij haar eerste slachtoffer maakt, in zijn naam!rolija schreef:EBENHAEZER,
Ik denk dat jij dringend hulp nodig hebt 8O 8O
Denken.....ben er voor verdomme zeker van, u bent een gevaar voor de maatschappij :!: :!:
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Van schietgebeden geklapt ? Van schietgebeden en schietgeweren en wolfijzers weet ik teen en tander :
Een heel krachtig schietgebed is "" Jezus, Maria, Jozef ""
Een heel krachtig schietgeweer is segenwoordig een Smith&Wesson 50 Magnum.
Wolfijzers en breekijzers kunde naar t'schjint nog altijd in een antieke Stock Americain kopen .
Raad van tante Kaat .
Werewoef
Een heel krachtig schietgebed is "" Jezus, Maria, Jozef ""
Een heel krachtig schietgeweer is segenwoordig een Smith&Wesson 50 Magnum.
Wolfijzers en breekijzers kunde naar t'schjint nog altijd in een antieke Stock Americain kopen .
Raad van tante Kaat .
Werewoef
Laatst gewijzigd door werewoef op 12 aug 2011, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
AMEN en AUM
-
Fazal
En een nog krachtiger schietgebedje is: "allah akbar"!
Want ook 'zijn' navolgers erkennen er maar één!
Als er iets gaande is, slaakt gans Arabië en omstreken samen deze kreet.
Of het hen al (ééns) geholpen heeft, daar heb ik serieuze twijfels over.
Want ook 'zijn' navolgers erkennen er maar één!
Als er iets gaande is, slaakt gans Arabië en omstreken samen deze kreet.
Of het hen al (ééns) geholpen heeft, daar heb ik serieuze twijfels over.
-
cappa - Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49
Wetenschappers tappen beelden af in hersenen.
http://www.fwdmagazine.be/fwd/131546/we ... -hersenen/
De titel is wat misleidend. Onze hersenen bevatten immers geen beelden. Alle elementen (groot, klein, hoekig, rond, fel, verticaal, horizontaal, kleur, enz) worden gescand uit het visuele hersencentrum en door de computer terug samengesteld.
Onvoorstelbaar.
http://www.fwdmagazine.be/fwd/131546/we ... -hersenen/
De titel is wat misleidend. Onze hersenen bevatten immers geen beelden. Alle elementen (groot, klein, hoekig, rond, fel, verticaal, horizontaal, kleur, enz) worden gescand uit het visuele hersencentrum en door de computer terug samengesteld.
Onvoorstelbaar.
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
EB:
werden uitgestoten uit de gemeenschap.Ik moest onmiddelljk denken aan BV die op bevel van haar persoonlijke god zonder aarzelen ongelovigen zou doden.Hoe ver reikt de godsdienstwaanzin?
Ik zag een dag of twee geleden bij Pauw en Witteman een gesprek met een schrijfster, die samen met het hele gezin verplicht deel had uitgemaakt van een nieuwe fundamentalistische christene sekte.Ze had er twee boeken over geschreven. Een vreselijk verhaal:Kinderen werden door hun vader zonder reden brutaal overslagen omdat het letterlijk in hun bijbel stond.Familieleden, die aan die misdaden niet wilden meedoenMijn God is de hemelse Vader , Schepper van hemel en aarde ! al vergeten ? En mijn gebed is geen herhaling van woordjes , maar een gemeend gesprek met mijn Heer , wetende dat Hij luistert naar Zijn kinderen .
werden uitgestoten uit de gemeenschap.Ik moest onmiddelljk denken aan BV die op bevel van haar persoonlijke god zonder aarzelen ongelovigen zou doden.Hoe ver reikt de godsdienstwaanzin?
Wie bewaakt de bewakers.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Waarom denken aan BV, Clausewitz ? Ik heb nooit of te nooit zoiets geschreven ! Indien je meent van wel dan graag de posting hier quoten.Clausewitz schreef:EB:Ik zag een dag of twee geleden bij Pauw en Witteman een gesprek met een schrijfster, die samen met het hele gezin verplicht deel had uitgemaakt van een nieuwe fundamentalistische christene sekte.Ze had er twee boeken over geschreven. Een vreselijk verhaal:Kinderen werden door hun vader zonder reden brutaal overslagen omdat het letterlijk in hun bijbel stond.Familieleden, die aan die misdaden niet wilden meedoenMijn God is de hemelse Vader , Schepper van hemel en aarde ! al vergeten ? En mijn gebed is geen herhaling van woordjes , maar een gemeend gesprek met mijn Heer , wetende dat Hij luistert naar Zijn kinderen .
Je moet altijd de twee kanten horen zegt men dikwijls en dat kan hier moeilijk toegepast worden, vermits waarschijnlijk de schrijfster alleen tegenwoordig was in het programma en dus niet kon tegengesproken worden. Anderzijds willen de niet-gelovigen in God en in Zijn Woord nogal dikwijls overdrijven als ze over zoiets horen of lezen, en dan vooral de gelovigen er mee tarten. Ik heb niets tegen een oorveeg geven, er is een spreekwoord die zegt wie niet horen wil moet voelen...... en ik denk dat velen onder ons dat wel eens heeft meegemaakt of toegepast. Dat men er dan graag aan toevoegt dat het er BRUTAAL aan toeging of ZONDER reden gebeurde valt nog allemaal te bezien. Ik herhaal het nogmaals, wie in de voetsporen van Jezus wil treden dient te handelen naar zijn voorbeeld, zij het de paus, bisschop, priester, vader, moeder en al wie autoriteit heeft of gezag uitoefent. Maakt men er misbruik van in naam van God en/of Jezus zijn zij niet waard gelovigen genoemd te worden.
Gelieve ons er niet om de oren mee te slaan Clausewitz, een oprechte gelovige is niet verantwoordelijk voor de daden van een ieder van ons. Daarom zal ook elkeen beoordeeld worden naar ZIJN daden en niet voor die van een ander ! Dat is maar rechtvaardig toch ? Ik maak er mij dan ook niet zo druk om, waarom jij wel
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Ja Het was fundamentaliste EB en niet BV.In die sekte werden wel geen oorvegen gegeven maar stokslagen aan hun eigen kinderen omdat het woordelijk in de bijbel stond.Gevaarlijke sektes en arme totaal misvormde kinderen door godsdienstwaanzin.socrates schreef:Ik denk dat Clausewitz hier EB bedoelde. Die heeft inderdaad al eens toegegeven dat ze op bevel van haar god, niet zou aarzelen om iemand naar de hemel te sturen.
Wie bewaakt de bewakers.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wie de roede spaart, haat zijn zoon; maar die hem liefheeft, zoekt hem vroeg met tuchtiging : →Spreuken 13:24
Voor moslims geldt dat nog veel sterker; bekijk deze scene uit een school waar kinderen van max. 5 jaar wordt bijgebracht wat "je best doen" inhoudt. (niet voor gevoelige kijkers)
Kijk hier en meet je hartslag
Voor moslims geldt dat nog veel sterker; bekijk deze scene uit een school waar kinderen van max. 5 jaar wordt bijgebracht wat "je best doen" inhoudt. (niet voor gevoelige kijkers)
Kijk hier en meet je hartslag

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
cappa - Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49
Jij en je brein zijn niet hetzelfde. Je brein kan informatie bevatten die jij niet kent.
Een vrouw, bekend als DF, liep een beschadiging op in dat deel van de visuele cortex dat betrekking heeft op het herkennen van vormen. Ze kan vaag licht, schaduw en kleur onderscheiden maar slaagt er niet in een vorm te herkennen. Ze herkent geen voorwerpen dus en is zo goed als blind.
Maar de dokters bemerkten dat ze toch zeer goed kon rondlopen en dingen vastpakken.
Als een staaf voor haar omhooggehouden wordt kan ze niet zeggen of de staaf horizontaal, verticaal of schuin is. Maar als haar gevraagd wordt haar hand uit te steken en de staaf vast te pakken, dan doet ze dat gewoon. Ze draait haar hand perfect zodat haar vingers de staaf kunnen omvatten en grijpt de staaf zonder problemen vast.
Het brein van DF 'weet' waar de staaf zich bevindt en onder welke hoek deze zich bevindt. Haar brein gebruikt deze informatie om haar hand te sturen.
Haar brein weet iets over de fysieke wereld terwijl haar bewuste geest dat niet weet.
Een vrouw, bekend als DF, liep een beschadiging op in dat deel van de visuele cortex dat betrekking heeft op het herkennen van vormen. Ze kan vaag licht, schaduw en kleur onderscheiden maar slaagt er niet in een vorm te herkennen. Ze herkent geen voorwerpen dus en is zo goed als blind.
Maar de dokters bemerkten dat ze toch zeer goed kon rondlopen en dingen vastpakken.
Als een staaf voor haar omhooggehouden wordt kan ze niet zeggen of de staaf horizontaal, verticaal of schuin is. Maar als haar gevraagd wordt haar hand uit te steken en de staaf vast te pakken, dan doet ze dat gewoon. Ze draait haar hand perfect zodat haar vingers de staaf kunnen omvatten en grijpt de staaf zonder problemen vast.
Het brein van DF 'weet' waar de staaf zich bevindt en onder welke hoek deze zich bevindt. Haar brein gebruikt deze informatie om haar hand te sturen.
Haar brein weet iets over de fysieke wereld terwijl haar bewuste geest dat niet weet.