Assa's Image Magick creaties..
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goeie morgen,

wat een winderige dag. daarjuist goed uitgewaaid met sammeke. overal vallen de bladeren al, dan is sammeke van de partij. neus in de bladeren en maar snuffelen .
nog een fijne dag en tot ziens
eva-sammeke

wat een winderige dag. daarjuist goed uitgewaaid met sammeke. overal vallen de bladeren al, dan is sammeke van de partij. neus in de bladeren en maar snuffelen .
nog een fijne dag en tot ziens
eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29

kleuren van de vlinder zijn niet zo mooi ben vergeten hoe het moet,
moest er iemand een tip hebben ? is het welkom
Mersikes voor de mooie creaties,
en de komplimentjes
Norman bedankt,ik ga hier en daar nog enkele vlinders pikken,voor na de winter
http://www.flixxy.com/parahawking-over-nepal.htm
Groetjes van assa
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Assa -- Ik denk dat je deze leidraad bedoeld
Je afbeelding met vier wisselende kleurvlakken // archief
Ik denk ook dat dit het voornaamste is , voor je oefening van vandaag
We gebruiken een functie van IMS die een soort kleurfilter op je afbeelding plaatst.
Enhance > heu > Parameter = xxx%.
Je afbeelding en je smaak bepalen de grootte van het % dat je gebruikt. Je kunt starten bij 0% en eindigen bij 200%. Maar houd je aan je keuze en gebruik deze keuze voor elk van de vier delen. Ik koos voor 20% - 60% - 80%. Maar test zelf eens met andere waarden.
Bij mij gaat het redelijk goed , ik mag niet klagen maar het stappen blijft moeilijk . Zoveel te rechter dat ik ga zoveel te moeilijker en ook wat meer pijn . En als ik wat wil oprapen dat gaat goed zelfs even goed dan voor de ingreep , ik gan nu ook zonder wandelstok .

Je afbeelding met vier wisselende kleurvlakken // archief
Ik denk ook dat dit het voornaamste is , voor je oefening van vandaag
We gebruiken een functie van IMS die een soort kleurfilter op je afbeelding plaatst.
Enhance > heu > Parameter = xxx%.
Je afbeelding en je smaak bepalen de grootte van het % dat je gebruikt. Je kunt starten bij 0% en eindigen bij 200%. Maar houd je aan je keuze en gebruik deze keuze voor elk van de vier delen. Ik koos voor 20% - 60% - 80%. Maar test zelf eens met andere waarden.
Bij mij gaat het redelijk goed , ik mag niet klagen maar het stappen blijft moeilijk . Zoveel te rechter dat ik ga zoveel te moeilijker en ook wat meer pijn . En als ik wat wil oprapen dat gaat goed zelfs even goed dan voor de ingreep , ik gan nu ook zonder wandelstok .

-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Assa -- Die kleuren zijn eigelijk verkregen door in deze leidraad met de getallen te spelen dat je rechte strepen krijgt . Indien geintreseerd maak ik nog een andere dan kan ik je de getallen doorspelen . Dit is wel al laaaaaaang geleden maar ik zal dat wel weer vinden in dat stom zot kopeke van mij .
Je kan ook enkele gradients naast elkaar plakken maar dat moet je goed opletten en een gradient maken met
Voorbeeld: rood+geel > geel+groen > groen+blauw > blauw+magenta > magenta+rood
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... c&start=93
Dit model vind je op mijn website

Hier heb ik een gronvlak van gemaakt > vergroot > dan gedraaid > opmaat gemaakt , dat heb ik het over een getekende kader geplakt heb , en dan over de foto gezet

Deze kader is met een gradient gemaakt

Je kan ook enkele gradients naast elkaar plakken maar dat moet je goed opletten en een gradient maken met
Voorbeeld: rood+geel > geel+groen > groen+blauw > blauw+magenta > magenta+rood
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... c&start=93
Dit model vind je op mijn website

Hier heb ik een gronvlak van gemaakt > vergroot > dan gedraaid > opmaat gemaakt , dat heb ik het over een getekende kader geplakt heb , en dan over de foto gezet

Deze kader is met een gradient gemaakt

-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Maatjes en bezoekers,nog een fijne woensdag gewenst

Groetjes... Assa
Bedankt voor al het mooie,vergeet jullie vitamientjes niet
of de muizekes gaan der mee lopen
Cleopa mooi hoor,zal een zoeken naar jou website.

Groetjes... Assa
Bedankt voor al het mooie,vergeet jullie vitamientjes niet
of de muizekes gaan der mee lopen
Cleopa mooi hoor,zal een zoeken naar jou website.
Groetjes van assa