Assa's Image Magick creaties..
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Maatjes en bezoekers,ik kom jullie een zonnig weekend wensen,

Groetjes.. Assa
bedankt voor de mooie creaties,
mersikes Norman,schoon jou naam
Gustilpe knap werkje,ik heb ook bij Bo'ke gelezen op welke manier die mensen leven,op een mat moeten slapen,nog goed dat ze een huisje hebben.

Groetjes.. Assa
bedankt voor de mooie creaties,
mersikes Norman,schoon jou naam
Gustilpe knap werkje,ik heb ook bij Bo'ke gelezen op welke manier die mensen leven,op een mat moeten slapen,nog goed dat ze een huisje hebben.
Groetjes van assa
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Assa -- Een vlug antwoord : Ik vind het goed , het mag lichter en ook donkerder . Dit hangt van persoon tot persoon af . Maar dit is ook ieder zijn keus , mijn gedacht : Of de achtergrond groter Of de afbeelding wat kleiner , maar dat MOET niet hoor . Je moet het bekijken als je er aan aan't werken bent als alles nog in IMs staat , is een wijziging met enkele klikjes gebeurd
PS: Ik werk 99% met 2 of 3 IMsen gelijk soms nog meer bij de pendel (long a go) 10
Groetjes Cleopa
PS: Ik werk 99% met 2 of 3 IMsen gelijk soms nog meer bij de pendel (long a go) 10
Groetjes Cleopa
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
hallokes allemaal,

was even 2 dagen van de kaart, griep dacht ik maar nu voel ik me weer kiplekker ! daarjuist een fikse wandeling met sammeke, zaaaaalig !
bedankt voor al de mooie plaatjes, mag ook nog eens gezegd worden !
groetjes
eva-sammeke

was even 2 dagen van de kaart, griep dacht ik maar nu voel ik me weer kiplekker ! daarjuist een fikse wandeling met sammeke, zaaaaalig !
bedankt voor al de mooie plaatjes, mag ook nog eens gezegd worden !
groetjes
eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva