Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Arme Riekske, het zit ook niet mee he.
Heb je pijnstillers?
Sterkte meis, ik denk aan je.
Ik doe mijn best Ghyra.
In ieder geval gaan we zondag mijn verjaardag vieren samen en daar kijk ik nu wel naar uit, gewoon even lekker eruit.
Wandelen hier heb je niet veel aan want of je moet het "bos" in waar je niet veilig kan wandelen en verder heb je geen wandelroutes.
Mijn fiets is nog steeds op de camping en aangezien de eigenaren van de camping nooit zullen veranderen willen wij onze caravan nog steeds liever verkopen dan daar op eieren te blijven zitten.
Vind het wel verschrikkelijk jammer maar het is niet anders.
Nu ga ik verder met proberen positief te leven en dat lukt me soms best wel.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Arme Riekske, het zit ook niet mee he.
Heb je pijnstillers?
Sterkte meis, ik denk aan je.
Ik doe mijn best Ghyra.
In ieder geval gaan we zondag mijn verjaardag vieren samen en daar kijk ik nu wel naar uit, gewoon even lekker eruit.
Wandelen hier heb je niet veel aan want of je moet het "bos" in waar je niet veilig kan wandelen en verder heb je geen wandelroutes.
Mijn fiets is nog steeds op de camping en aangezien de eigenaren van de camping nooit zullen veranderen willen wij onze caravan nog steeds liever verkopen dan daar op eieren te blijven zitten.
Vind het wel verschrikkelijk jammer maar het is niet anders.
Nu ga ik verder met proberen positief te leven en dat lukt me soms best wel.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
we hopen echt voor jullie dat je zondag gaat genieten van je verjaardag! Het is je in elk geval gegund!
Seffens vertrekken we naar Limburg. Moet nog eerst die 4 katers in hun korfje krijgen
Dat worden ondertussen ook serieuze globetrotters...
We wensen jullie nog een fijne warme dag.
Liefs,
Veertje & Falcon
we hopen echt voor jullie dat je zondag gaat genieten van je verjaardag! Het is je in elk geval gegund!
Hahaha... alle begin is moeilijk hé... Rome is ook niet op een dag gebouwd!Nu ga ik verder met proberen positief te leven en dat lukt me soms best wel.
Seffens vertrekken we naar Limburg. Moet nog eerst die 4 katers in hun korfje krijgen
We wensen jullie nog een fijne warme dag.
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

angelique
kom je fijne dagen wensen zondag enz.
geniet er maar lekker van meisje
het is je gegunt
en het is zo voorbij
dat waren onze 2 weken ook met dat hete weer in spanje
30 graden in de schaduw
mijn medicatie helpt steeds maar ff angelique
ik heb al 3x vehoogde morfine gekregen
en nog lig ik zowat hele nachten wakker ,dat is vreselijk
maar ik wens je fijne dagen
knuf riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
magrit - Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12

Lieve Angel4 met zo een schitterend weer kan je toch alleen maar positief zijn.Probeer van de mooie herfst te genieten en zet al je zorgen aan de kant.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er zondag een leuk feest van.
Wij vieren morgen twee verjaardagen,onze kleinzoon 9jaar en de kleindochter 1 jaar.De slingers en ballonnen hangen alvast omhoog en mijn man is de verjaardag taarten aan het maken.
Lieve groeten van Magrit
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel.....goed zo positief blijven......
ook voor de camping
eerst hebben we nog de winter
leuk vooruitzicht voor zondag,lekker saampjes weg
fijne avond....laterrrrrrrrrr
een goede nacht......
voor dat je weggaat,vast proficiat maak er samen een leuke
tijd van....groetjessssss...dikke verjaarsknufffffffffffffffffff
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Goede avond lieve allemaal,
Magrit, was het bij jullie mooi weer vandaag?
Hier was het troosteloos, net zoals in zo'n rare film, nevelig, somber en nat.
Plotseling zijn de bladeren van de bomen (bijna allemaal) oranje gekleurd vandaag, wel mooi maar ik hou er niet van .... van de herfst.
Ik hoorde wel op de weersverwachting dat het in andere delen heel lekker zonnig weer geweest is vandaag maar oké, ik gun dat iedereen natuurlijk en vooral jullie.
Lief van jullie hoor, die felicitaties maar morgen ben ik nog gewoon thuis, zondag gaan we pas rond 12.00 uur weg hier want Zeewolde ligt hier niet ver vandaan, ongeveer zo'n 30 km.
Daar aangekomen gaan we ............. http://youtu.be/cMeD1MxVXts
En daarna ......

Wisten jullie dat wij beide (Ed en ik) dit jaar onze verjaardag samen vieren/den.
Ook de feestdagen (kerst enz.) .... wij saampjes.
Ik wil er een hele mooie en gezellige kerst van maken en Ed ziet het ook helemaal zitten.
Het huis enorm mooi en gezellig in kerstsfeer maken en niet veel maar wel lekker eten ....... genieten dus en niet ons 2 dagen in het zweet werken om daarna blij te zijn dat die kerstdagen ook weer voorbij zijn.
We zijn er volgens onszelf redelijk oftewel behoorlijk overheen, Ed al veel eerder dan ik maar ik heb er zo'n geweldig opgelucht gevoel van overgehouden nu het allemaal voorbij is en al die negativiteit nu niet meer bij ons kan komen.
Samen gaan we de rest doen en we zouden niet anders meer willen eerlijk gezegd.
Raar he, ik snap het zelf ook niet maar we hebben zo'n opgelucht en verlost gevoel, allebei en die snap ik niet maar ga er wel van genieten.
Natuurlijk begrijp ik wel dat het niet gezond is zo'n verstandhouding, blij zijn met het leed dat nu eindelijk geleden is en dat het heel raar over kan komen bij jullie en de mensen die dit lezen maar ik zag het op tv ook afgelopen week (gisteren) dat mensen grenzen hebben en één man wilde na 20 jaar waarvan de eerste jaren enorm veel verdriet te hebben gehad en door een diep, donker dal gegaan te zijn ook zijn "familie" niet meer bij zich in de buurt hebben ..... alleen maar uit angst dat ze hem weer zo zouden krenken en hij nu gelukkig was met een nieuw leven.
Ach, ik zit mijn gedachten even neer te pennen hier en laat het ook maar staan ook.
Ik hoop dat het bij ons net als bij die man gaat ..... gewoon nog even van je leven mogen genieten na al die pijn.
Ik ga nu afsluiten en hoop jullie morgen nog te "zien" dus wens iedereen nog een heel fijne avond en een goede nacht toe.
Riekske, ik doe dit niet snel maar zal mijn handjes vouwen en vragen of ook jij een fijne nacht zonder pijn mag hebben.
Liefs,
Magrit, was het bij jullie mooi weer vandaag?
Hier was het troosteloos, net zoals in zo'n rare film, nevelig, somber en nat.
Plotseling zijn de bladeren van de bomen (bijna allemaal) oranje gekleurd vandaag, wel mooi maar ik hou er niet van .... van de herfst.
Ik hoorde wel op de weersverwachting dat het in andere delen heel lekker zonnig weer geweest is vandaag maar oké, ik gun dat iedereen natuurlijk en vooral jullie.
Lief van jullie hoor, die felicitaties maar morgen ben ik nog gewoon thuis, zondag gaan we pas rond 12.00 uur weg hier want Zeewolde ligt hier niet ver vandaan, ongeveer zo'n 30 km.
Daar aangekomen gaan we ............. http://youtu.be/cMeD1MxVXts
En daarna ......

Wisten jullie dat wij beide (Ed en ik) dit jaar onze verjaardag samen vieren/den.
Ook de feestdagen (kerst enz.) .... wij saampjes.
Ik wil er een hele mooie en gezellige kerst van maken en Ed ziet het ook helemaal zitten.
Het huis enorm mooi en gezellig in kerstsfeer maken en niet veel maar wel lekker eten ....... genieten dus en niet ons 2 dagen in het zweet werken om daarna blij te zijn dat die kerstdagen ook weer voorbij zijn.
We zijn er volgens onszelf redelijk oftewel behoorlijk overheen, Ed al veel eerder dan ik maar ik heb er zo'n geweldig opgelucht gevoel van overgehouden nu het allemaal voorbij is en al die negativiteit nu niet meer bij ons kan komen.
Samen gaan we de rest doen en we zouden niet anders meer willen eerlijk gezegd.
Raar he, ik snap het zelf ook niet maar we hebben zo'n opgelucht en verlost gevoel, allebei en die snap ik niet maar ga er wel van genieten.
Natuurlijk begrijp ik wel dat het niet gezond is zo'n verstandhouding, blij zijn met het leed dat nu eindelijk geleden is en dat het heel raar over kan komen bij jullie en de mensen die dit lezen maar ik zag het op tv ook afgelopen week (gisteren) dat mensen grenzen hebben en één man wilde na 20 jaar waarvan de eerste jaren enorm veel verdriet te hebben gehad en door een diep, donker dal gegaan te zijn ook zijn "familie" niet meer bij zich in de buurt hebben ..... alleen maar uit angst dat ze hem weer zo zouden krenken en hij nu gelukkig was met een nieuw leven.
Ach, ik zit mijn gedachten even neer te pennen hier en laat het ook maar staan ook.
Ik hoop dat het bij ons net als bij die man gaat ..... gewoon nog even van je leven mogen genieten na al die pijn.
Ik ga nu afsluiten en hoop jullie morgen nog te "zien" dus wens iedereen nog een heel fijne avond en een goede nacht toe.
Riekske, ik doe dit niet snel maar zal mijn handjes vouwen en vragen of ook jij een fijne nacht zonder pijn mag hebben.
Liefs,
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
goede morgen angelique
jeetje wat heb je mooi geschreven meisje
je hebt groot gelijk geniet samen met jou edje
en laat de rest uit jullie leven verdwijnen
ik kan je goed begrijpen hoor angelique
ik weet wat het is
maar ik laat mij niet meer kapot maken van mijn familie
ik heb hun niks misdaan
dus ik hoef mij niet schuldig te voelen
en ik heb een keuze gemaakt en leef lekker gelukkig met gerhard
overmorgen al 38jaar
en dat is belangrijk angelique dat je samen met ed wel kerst kan vieren
en niet denken was het maar voorbij
want met jullie tweetjes kan het ook fijn zijn
ik weet dit jaar ook niet wat het wordt of wij weg kunnen gaan vanwegen mijn o.p
maar wij zien wel
en fijn dat je aan mij zo denkt lieverd
maar die nachten zijn vreselijk
de pijn is niet te houden en ik sta steeds halve nachten op
neem dan mijn morfine en dan trekt het weer iets weg
maar weg zal het echt niet meer gaan wordt alleen erger
en ik belast mijn andere enkel zo erg nu waar ook die artrose zo erg zit
en die voet is zo erg dik gezwollen
als dit alles maar goed afloopt
donderdag weet ik wanneer ik opereerd wordt
zo ben je wat op de hoogte lieverd
maar ik wens jullie hele fijne daagjes ,het ziet er goed uit daar
heb je filmke gezien
geniet er lekker van meisje ,het zal jullie goed doen
knuffie van riekske
hou vol he lieve schat
en laat de rot dingen achter jullie
dat maakt jou alleen kapot
sterkte
jeetje wat heb je mooi geschreven meisje
je hebt groot gelijk geniet samen met jou edje
en laat de rest uit jullie leven verdwijnen
ik kan je goed begrijpen hoor angelique
ik weet wat het is
maar ik laat mij niet meer kapot maken van mijn familie
ik heb hun niks misdaan
dus ik hoef mij niet schuldig te voelen
en ik heb een keuze gemaakt en leef lekker gelukkig met gerhard
overmorgen al 38jaar
en dat is belangrijk angelique dat je samen met ed wel kerst kan vieren
en niet denken was het maar voorbij
want met jullie tweetjes kan het ook fijn zijn
ik weet dit jaar ook niet wat het wordt of wij weg kunnen gaan vanwegen mijn o.p
maar wij zien wel
en fijn dat je aan mij zo denkt lieverd
maar die nachten zijn vreselijk
de pijn is niet te houden en ik sta steeds halve nachten op
neem dan mijn morfine en dan trekt het weer iets weg
maar weg zal het echt niet meer gaan wordt alleen erger
en ik belast mijn andere enkel zo erg nu waar ook die artrose zo erg zit
en die voet is zo erg dik gezwollen
als dit alles maar goed afloopt
donderdag weet ik wanneer ik opereerd wordt
zo ben je wat op de hoogte lieverd
maar ik wens jullie hele fijne daagjes ,het ziet er goed uit daar
heb je filmke gezien
geniet er lekker van meisje ,het zal jullie goed doen
knuffie van riekske
hou vol he lieve schat
en laat de rot dingen achter jullie
dat maakt jou alleen kapot
sterkte
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel......heerlijk positief geschreven,
ga zo door
geniet van de jaren die god jullie nog geeft.....
doe ik ook .....probeer
mijn zus gaat vandaag weer naar huis,
ik breng haar zo weg.....
fijne dagen saampjes.....geniet ervan.....licht,liefde,kracht.....
dat is mijn motto
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
-
Goede avond lieve allemaal,
Kom even zeggen dat ik weer ga
Hartstikke bedankt voor de lieve woorden en ook ik wens jullie nog een heel fijne avond toe en tot later.
slaap lekker allemaal en Riekske, ik denk aan je meis.

Kom even zeggen dat ik weer ga
Hartstikke bedankt voor de lieve woorden en ook ik wens jullie nog een heel fijne avond toe en tot later.
slaap lekker allemaal en Riekske, ik denk aan je meis. 
.
Groetjes,
Angel4
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Hahahahaahha, Ghyra een dagje te vroeg maar evengoed hartstikke leuk en dank je wel (ben de 31e jarig maar dan werken we weer he
).
Riekske, wat leuk weer, dat heb je weer leuk gemaakt.
Spring zo even snel onder de douche, daarna gaan we nog even snel naar de camping het kastje van de kpn - digitenne ophalen en op de terugweg slaan we inplaats van naar rechts, links af, naar Zeewolde.
Ik heb er zin in en dat wordt steeds meer.
Het is al gereserveerd (eten ook natuurlijk) en ik eet daar weer (was er al 2 x) 3 soorten vis, gestoomd in aluminium folie met lekkere verse groenten .... jammie.
Hoop vanavond nog verslag uit te kunnen brengen en wens iedereen een hele fijne dag toe.
Liefs,
Hahahahaahha, Ghyra een dagje te vroeg maar evengoed hartstikke leuk en dank je wel (ben de 31e jarig maar dan werken we weer he
Riekske, wat leuk weer, dat heb je weer leuk gemaakt.
Spring zo even snel onder de douche, daarna gaan we nog even snel naar de camping het kastje van de kpn - digitenne ophalen en op de terugweg slaan we inplaats van naar rechts, links af, naar Zeewolde.
Ik heb er zin in en dat wordt steeds meer.
Het is al gereserveerd (eten ook natuurlijk) en ik eet daar weer (was er al 2 x) 3 soorten vis, gestoomd in aluminium folie met lekkere verse groenten .... jammie.
Hoop vanavond nog verslag uit te kunnen brengen en wens iedereen een hele fijne dag toe.
Liefs,
.
Groetjes,
Angel4