mijn man verloren
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
zo zie je maar dat je nooit te snel mag vooruit kijken. Er zal altijd wel iets gebeuren waardoor je je nuttig gaat voelen. Toch fijn dat je je vriendin hebt kunnen helpen!
Ook voor het verlengde weekend dat aankomt... er zal zich wel weer wat voordoen waar je je kan aan optrekken...
En als het wat moeilijk wordt, kom het dan hier gerust vertellen... dan kunnen we er hier een babbeltje doen.
Wij hebben dit weekend ook een fantastische belevenis gehad. We hebben een goede vriendin bezocht in Scheveningen. Zij had haar lieve man in augustus verloren. Beiden waren actief op ons topic op sennet. Je kan niet geloven hoe fijn, emotioneel, maar ook hoe plezierig we het gehad hebben. En ik ben er zeker van dat zij zich nu heel wat rustiger en geborgen voelt...
Ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat jij ook zo vrienden gaat ontmoeten die er voor je zijn, gewoon zomaar....
We wensen je nog een fine avond en een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Falcon
zo zie je maar dat je nooit te snel mag vooruit kijken. Er zal altijd wel iets gebeuren waardoor je je nuttig gaat voelen. Toch fijn dat je je vriendin hebt kunnen helpen!
Ook voor het verlengde weekend dat aankomt... er zal zich wel weer wat voordoen waar je je kan aan optrekken...
En als het wat moeilijk wordt, kom het dan hier gerust vertellen... dan kunnen we er hier een babbeltje doen.
Wij hebben dit weekend ook een fantastische belevenis gehad. We hebben een goede vriendin bezocht in Scheveningen. Zij had haar lieve man in augustus verloren. Beiden waren actief op ons topic op sennet. Je kan niet geloven hoe fijn, emotioneel, maar ook hoe plezierig we het gehad hebben. En ik ben er zeker van dat zij zich nu heel wat rustiger en geborgen voelt...
Ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat jij ook zo vrienden gaat ontmoeten die er voor je zijn, gewoon zomaar....
We wensen je nog een fine avond en een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
hallo Oma-C en falcon. Ik heb een minuutje tijd om eens op het forum te komen; Ik heb al een hele drukke dag gehad vandaag en dus geen tijd gehad om na te denken en om te wenen.
wel een klein beetje toen ik het laatste vlees dat Marc nog gekocht heeft uit de diepvriezer haalde maar ik heb me snel herpakt , want ik wil het goed klaar maken voor mijn kleinzoon die morgen komt tegen de middag.
groetjes voor jullie en een knuffel.
wat geluk dat ik dat forum gevonden heb.
gerarda
wel een klein beetje toen ik het laatste vlees dat Marc nog gekocht heeft uit de diepvriezer haalde maar ik heb me snel herpakt , want ik wil het goed klaar maken voor mijn kleinzoon die morgen komt tegen de middag.
groetjes voor jullie en een knuffel.
wat geluk dat ik dat forum gevonden heb.
gerarda
-
Lieve Gerarda,
bedankt dat je nog even langs kwam en vertelde hoe het je verging...
Heel druk dus... en misschien maar goed ook..
Tja, en dan zijn er nog al die dingen die je aan je lieve Marc herinneren, maar dat zal je nog wel meemaken...
Maar ik heb het gevoel dat je het momenteel wel een beetje aan kan... hout vasthouden
Als het niet zo is hoop ik dat je het hier ook komt neerschrijven!
Heel veel sterkte en hopelijk heb je toch een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Falcon
bedankt dat je nog even langs kwam en vertelde hoe het je verging...
Heel druk dus... en misschien maar goed ook..
Tja, en dan zijn er nog al die dingen die je aan je lieve Marc herinneren, maar dat zal je nog wel meemaken...
Maar ik heb het gevoel dat je het momenteel wel een beetje aan kan... hout vasthouden
Als het niet zo is hoop ik dat je het hier ook komt neerschrijven!
Heel veel sterkte en hopelijk heb je toch een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Oma-C ik heb wel een heerlijke nacht gehad heel goed geslapen , ik heb zelfs gedroomd heel slecht , er stond buiten een grote zak vuil met bedorven eetwaar en ik had daar zo een last van dat die viezigheid daar moet verdwijnen ,maar ik wist niet hoe; gelukkig als ik wakker werd wist ik dat ik mij geen zorgen moest maken dat het maar een slechte droom was.Oma-C schreef:Dag Gerarda,
Voor jou ook even een avond knuffel![]()
Hopelijk lukt het een beetje?
Lieve groetjes van,
Oma-C
Nu gaat het wel minder goed; ik heb weer van die huilsessies, waarschijnlijk omdat er nu weer twee zondagen zo kort opeen zijn natuurlijk. Misschien gaat het beteren deze namiddag als de hond hier zal zijn , dan heb ik reden om een grote wandeling te maken.
De kindjes mogen naar hun oma voor St Maarten. Hier bij ons is dit in de plaats van Sinterklaas in Oostende. Maar ik heb daar nooit aan meegedaan. Ik zei ik ben van Oostende en bij mij komt de Sint. Feitelijk was dit een voordeel voor de kinderen , zij konden weer verassing krijgen een maand later hé.
Bedankt voor uw mailtje en de mooie tekeningen die u er soms bijdoet.
groetjes Gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag lieve gerarda,
Ik volg je zo'n beetje, en wil je een troostknuffel zenden.
Fijn dat de kindjes hun 'Sinte-Merten' komen halen
het brengt weer wat verstrooïng.
En een hond? Fijn zo, dat geeft je ook wat bezigheid.
Je rijgt er ook veel liefde en vriendchap van
en zoals je zegt; je komt ermee buiten onder de mensen
Dan kan je mssn met andere hondenbezitters
ook al eens en babbeltje doen. Wie weet.

Een aangename vrijdag nog
en een beetje positieve kracht doe ik hierbij:)
Groetjes,
Oma-C
Ik volg je zo'n beetje, en wil je een troostknuffel zenden.
Fijn dat de kindjes hun 'Sinte-Merten' komen halen
het brengt weer wat verstrooïng.
En een hond? Fijn zo, dat geeft je ook wat bezigheid.
Je rijgt er ook veel liefde en vriendchap van
en zoals je zegt; je komt ermee buiten onder de mensen
Dan kan je mssn met andere hondenbezitters
ook al eens en babbeltje doen. Wie weet.

Een aangename vrijdag nog
en een beetje positieve kracht doe ik hierbij:)
Groetjes,
Oma-C
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Lieve Gerarda,
een rare droom... misschien was het een vuilzak vol problemen die dringend weg moest
Hopelijk kan je een beetje genieten van het hondje dat op bezoek komt... is toch wat leven in huis hé... Kan er van meepraten want we hebben hier 4 katten
Veertje deed me ook het verhaal van Sint Maarten... kennen wij ook niet...
Ze zei dat sommige kinderen vroeger op school hun speelgoed kregen op die dag, en anderen van de Goede Sint... Ik weet niet wat je daar als kind moet over denken hoor....
Ik heb daarstraks nog iets gelezen over huilbuien... het zou goed zijn voor je hersenen om emotionele spanningen te ontladen... dus kwaad kan het zeker niet!
We wensen je nog een fijne avond met je hondje en hopelijk een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Falcon
een rare droom... misschien was het een vuilzak vol problemen die dringend weg moest
Hopelijk kan je een beetje genieten van het hondje dat op bezoek komt... is toch wat leven in huis hé... Kan er van meepraten want we hebben hier 4 katten
Ze zei dat sommige kinderen vroeger op school hun speelgoed kregen op die dag, en anderen van de Goede Sint... Ik weet niet wat je daar als kind moet over denken hoor....
Ik heb daarstraks nog iets gelezen over huilbuien... het zou goed zijn voor je hersenen om emotionele spanningen te ontladen... dus kwaad kan het zeker niet!
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Ik heb inderdaad een goede namiddag gehad met de hond. het is zoals ge zegt van dieren kunt ge ook veel vriendschap krijgen.falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
een rare droom... misschien was het een vuilzak vol problemen die dringend weg moest![]()
Hopelijk kan je een beetje genieten van het hondje dat op bezoek komt... is toch wat leven in huis hé... Kan er van meepraten want we hebben hier 4 katten![]()
Liefs,
Veertje & Falcon
We hebben het beiden heel erg gevonden als onze laatste honden overleden zijn en we dus al ver in de 60 jaren waren en we besloten geen hond meer te nemen omdat we dachten als er met ons iets gebeurt moet dat beestje misschien naar een asiel en dat hadden we niet gewild. Ook het feit dat we ons huis met grote tuin zouden verlaten omdat mijn man dat niet meer kon onderhouden en hier hebben we maar een kleine tuin en dat vind ik niet voldoende voor een hond.
Maar wat mij betrefd gaat het weer veel beter. Morgen verwacht ik de kinderen en dat helpt ook om mij beter te voelen.
Ik ga waarschijnlijk een paar dagen niet op het net kunnen komen omdat ik veel weg moet en ook bezoek zal ontvangen, dus druk druk druk
Groetjes voor u beiden gerarda
-
bedankt Oma-C voor uw bezoekje.
Met mij gaat het niet te goed.
En ik moet nochthans goed zijn want ik heb beloofd om voor de kinderen te zorgen, omdat dit normaal voor mij niet erg is zo eenmaal en zo moet er dan niemand van hen verlof nemen . Beter hun verlof houden voor ernstige dingen.
Groetjes Gerarda
-
Lieve Gerada,
oei, zo druk meisje? Hopelijk niet voor te lang want je weet dat je ook rust moet inbouwen!
Maar het is blijkbaar voor het goede doel. Hopelijk kunnen jullie elkaar wat bezig houden
De wafels niet goed bevallen? Kan ook een beetje door de stress komen... maag een beetje overhoop... Verzorg jezelf maar goed... af en toe wat rusten...
Ondanks alles wensen we je toch nog een fijne, zonnige dag... en... veel sterkte!
Dikke knuff,
Veertje & Falcon
oei, zo druk meisje? Hopelijk niet voor te lang want je weet dat je ook rust moet inbouwen!
Maar het is blijkbaar voor het goede doel. Hopelijk kunnen jullie elkaar wat bezig houden
De wafels niet goed bevallen? Kan ook een beetje door de stress komen... maag een beetje overhoop... Verzorg jezelf maar goed... af en toe wat rusten...
Ondanks alles wensen we je toch nog een fijne, zonnige dag... en... veel sterkte!
Dikke knuff,
Veertje & Falcon
-
Hallo lieve vrienden, ik kom in de haast eens een woordje schrijven.Ik heb wat problemen, mijn spijsverteingsprobleem is opgelost ,maar nu heb ik al een week heel veel pijn in mijn linker heup. Er scheelt waarschijnlijk niets aan die heup(heb al laten onderzoeken vroeger ) het is waarschijnlijk artrose of een ontsteking en ik ben begonnen met brufen te nemen en de pijn is bijna weg.Ik rust er veel mee en voel me best in mijn zetel natuurlijk.Nu maar hopen dat ik niet weer last krijg aan mijn maag van die pllen. Ik heb wel een gevoelige maag.
Ik kom zeker weldra terug voor een gezellige babbel. Mijn verdriet voor Marc is zeker nog even erg, maar ik begin het een beetje te kunnen verwerken; ja ik weet het er zal binnenkort zeker wel weer eens een slechte periode zijn hé.
Maar ja ik zal er moeten leren mee leven.
Groetjes veel liefs en een knuffel Gerarda
Ik kom zeker weldra terug voor een gezellige babbel. Mijn verdriet voor Marc is zeker nog even erg, maar ik begin het een beetje te kunnen verwerken; ja ik weet het er zal binnenkort zeker wel weer eens een slechte periode zijn hé.
Maar ja ik zal er moeten leren mee leven.
Groetjes veel liefs en een knuffel Gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag Gerarda,
Als je een gevoelige maag hebt , (ik heb dat ook)
kan je die zware pillen innemen met melk
ik doe dat op aanraden van de dokter
en veel Yoghurt en platte (witte) kaas eten
dat beschermt de maag een beetje.(ook veel water drinken)
Ik wens je beterschap. De tijd van 't jaar en de vochtigheid
zal ook meespelen aan de gewrichten zeker. (bij mij ook)
Als we wat ouder worden is dat zo hé.
Hou het rustig dat het vlug betert
Groetjes,
Oma-C
Als je een gevoelige maag hebt , (ik heb dat ook)
kan je die zware pillen innemen met melk
ik doe dat op aanraden van de dokter
en veel Yoghurt en platte (witte) kaas eten
dat beschermt de maag een beetje.(ook veel water drinken)
Ik wens je beterschap. De tijd van 't jaar en de vochtigheid
zal ook meespelen aan de gewrichten zeker. (bij mij ook)
Als we wat ouder worden is dat zo hé.
Hou het rustig dat het vlug betert
Groetjes,
Oma-C
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat"