Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
De dag begon hier mistig maar nu schijnt de zon weer volop en daar wordt ik wel blij van, ik hou van de zon.
Ook koud maar daar kun je je tegen kleden.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
De dag begon hier mistig maar nu schijnt de zon weer volop en daar wordt ik wel blij van, ik hou van de zon.
Ook koud maar daar kun je je tegen kleden.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Hier ook troosteloos en heel erg waterkoud, jammer hoor.
Had vannacht een hele erge nachtmerrie en heb daarom vanmorgen het ziekenhuis gebeld voor een afspraak (mammografie) doch werd daar afgesnauwd (zoals gewoonlijk in het zuiderzee ziekenhuis hier in lelystad) en het kwam er op neer dat ik maar het best kon wachten op de oproep van de bus van het bevolkingsonderzoek.
Dit is dus de 4e keer dat we afgesnauwd worden vanuit dat ziekenhuis op verschillende afdelingen en daar hoef je helemaal geen aanleiding voor te geven.
Heb de website opgezocht met recencies en heb daar ook mijn ervaringen opgeschreven.
Het is toch van de gekke, je bent een mens maar wordt als een stoute hond behandeld (afgesnauwd) en dat terwijl je al zo bang bent, het helpt niet echt zo natuurlijk.
Het wordt dus toch wachten op de bevolkingsonderzoek bus en ik ga proberen het van me af te zetten tot die tijd.
Als de zon vandaag geschenen had (daar hoopte we toch wel op) waren we vanmorgen even naar Elburg (markt ... gezelligheid) gegaan maar jammer .... gaat niet door met dit weer he.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later ....... Riekske sterkte.
Hier ook troosteloos en heel erg waterkoud, jammer hoor.
Had vannacht een hele erge nachtmerrie en heb daarom vanmorgen het ziekenhuis gebeld voor een afspraak (mammografie) doch werd daar afgesnauwd (zoals gewoonlijk in het zuiderzee ziekenhuis hier in lelystad) en het kwam er op neer dat ik maar het best kon wachten op de oproep van de bus van het bevolkingsonderzoek.
Dit is dus de 4e keer dat we afgesnauwd worden vanuit dat ziekenhuis op verschillende afdelingen en daar hoef je helemaal geen aanleiding voor te geven.
Heb de website opgezocht met recencies en heb daar ook mijn ervaringen opgeschreven.
Het is toch van de gekke, je bent een mens maar wordt als een stoute hond behandeld (afgesnauwd) en dat terwijl je al zo bang bent, het helpt niet echt zo natuurlijk.
Het wordt dus toch wachten op de bevolkingsonderzoek bus en ik ga proberen het van me af te zetten tot die tijd.
Als de zon vandaag geschenen had (daar hoopte we toch wel op) waren we vanmorgen even naar Elburg (markt ... gezelligheid) gegaan maar jammer .... gaat niet door met dit weer he.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later ....... Riekske sterkte.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel...is toch te gek.....is er geen andere zkh??
of mogelijkheid op een mammografie te laten maken???
hier is de zon gekomen....was lekker weer.wel koud...
fijne middag en smakelijk voor laterrr
doeiiii
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Goede avond lieve allemaal,
Omgekeerde wereld Ghyra, nu hebben we hier geen straaltje zon gezien maar wel waterkoud (2 graden was het).
Ben m'n prik gaan halen, vandaag de laatste kans maar zo gepiept.
Magrit, die tien geboden zijn geweldig en ik zal toch eens gaan proberen die na te leven
Riekske, sterkte meis.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe en tot later.
Omgekeerde wereld Ghyra, nu hebben we hier geen straaltje zon gezien maar wel waterkoud (2 graden was het).
Ben m'n prik gaan halen, vandaag de laatste kans maar zo gepiept.
Magrit, die tien geboden zijn geweldig en ik zal toch eens gaan proberen die na te leven
Riekske, sterkte meis.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe en tot later.
.
Groetjes,
Angel4