mijn man verloren
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Bedankt Oma-C voor uw goede raad , maar zelfs yoghort of platte kaas heb ik zelfs last van . Ik eet zo graag die platte kaasjes van danone met fruit, helaas ik moest het snel opgeven.Ik kan tegenwoordig heel veel dingen wel eten, maar ik heb lange tijd veel last gehad van migraine. Nu heb ik het nog zelden.Oma-C schreef:Dag Gerarda,
Als je een gevoelige maag hebt , (ik heb dat ook)
kan je die zware pillen innemen met melk
ik doe dat op aanraden van de dokter
en veel Yoghurt en platte (witte) kaas eten
dat beschermt de maag een beetje.(ook veel water drinken)
Ik wens je beterschap. De tijd van 't jaar en de vochtigheid
zal ook meespelen aan de gewrichten zeker. (bij mij ook)![]()
Als we wat ouder worden is dat zo hé.
Hou het rustig dat het vlug betert![]()
Groetjes,
Oma-C
Vroeger moest ik geen frieten eten hoor, maar nu eet ik er elke week. Maar ik zou geen moeten halen aan een frietkot.
Ik zal me zelf zo moeten verslijten hé.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag Gerarda,
Ik kan ook niet tegen platte kaas en yoghurt, krijg er
maagpijn en oprispingen van:oops:
maar de pillen neem ik wel met lauwe melk.
Vette en pikante dingen kan ik ook niet verdragen
vervelend, maar niet veel aan te doen;
ik neem er wel medicatie voor.
Slaap lekker vannacht en tot morgen
groetjes, Oma-C
Ik kan ook niet tegen platte kaas en yoghurt, krijg er
maagpijn en oprispingen van:oops:
maar de pillen neem ik wel met lauwe melk.
Vette en pikante dingen kan ik ook niet verdragen
vervelend, maar niet veel aan te doen;
ik neem er wel medicatie voor.
Slaap lekker vannacht en tot morgen
groetjes, Oma-C
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
ik hoop dat de maagproblemen een beetje zijn opgelost. Bestaat er zo niks dat een beschermlaag aanbrengt in de maag? Een soort pasta dacht ik.
En, lukt het verder een beetje? Het zal wel met ups en downs zijn denk ik.
Zorg wel voor voldoende rust hé! Daarmee bedoel ik niet dat je een ganse dag in de zetel gaat moeten zitten maar dingen doen die je kunnen ontspannen...
We wensen je nog een fijn weekend.
Liefs,
Veertje & Falcon
ik hoop dat de maagproblemen een beetje zijn opgelost. Bestaat er zo niks dat een beschermlaag aanbrengt in de maag? Een soort pasta dacht ik.
En, lukt het verder een beetje? Het zal wel met ups en downs zijn denk ik.
Zorg wel voor voldoende rust hé! Daarmee bedoel ik niet dat je een ganse dag in de zetel gaat moeten zitten maar dingen doen die je kunnen ontspannen...
We wensen je nog een fijn weekend.
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Dag Oma-C bedankt en voor u ook een gezellig week-endOma-C schreef:Dag Gerarda,
Een knuffelke om het weekend goed door te komen
groetjes, Oma-C
Ik zal het wat eenzaam hebben want de kinderen die anders de zaterdag komen hebben bezoek van vrienden. maar het gaat mij wel want ik heb een rok gekocht en moet daar natuurlijk aan veranderen hé. Goed in de lenden maar op de heupen dan wat te wijd en een beetje inkorten ook.
Ik heb het deze namiddag klaar gemaakt en morgen gaat het dan onder de machiene.
Ik denk dat ik mij deze week nog eentje ga halen , een zwart rokje kunt ge veel dragen hé.
Groetjes en een dikke knuffel Gerarda
-
Lieve Gerarda,
kinderen komen niet langs... hopelijk kan je dan wat tot rust komen...
En nieuwe kleren gekocht... je mag jezelf ook wat gunnen hé
Was bij ons ook zo enkele maanden naar het overlijden van onze echtgenoten....
We wensen je in elk geval nog een fijn weekend...
Liefs,
veertje & Falcon
En nieuwe kleren gekocht... je mag jezelf ook wat gunnen hé
Liefs,
veertje & Falcon
-
Dag falcon, ik ben blij u te vernemen , ik was al een beetje ongerust en dacht dat u ziek was.falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
En nieuwe kleren gekocht... je mag jezelf ook wat gunnen hé![]()
Liefs,
veertje & Falcon
Maar ja u bent natuurlijk niet verplicht hé om hier altijd te zijn.
Ik ben verleden week ook niet honderd procent goed geweest en kwam enkel eens in een rapje naar mijn mail kijken en eens rondlopen om ook iemand raad te geven als het kan , vooral op de huisdieren topic tracht ik mensen te helpen omdat ik jaren les gegeven heb in een hondenschool en veel gestudeert heb over honden kan ik daar dus de mensen dikwijls eens nuttige raad geven.
groetjes gerarda
-
Dag Oma-C ja ik zal zeker een goede dag hebben , kreeg pas een telefoontje van mijn schoondochter of ik deze namiddag taart kom eten Ja daar heb ik geen neen tegen gezegd hoor
Wandelen ga ik niet doen want ik tracht een beetje mijn been te sparen , ik heb vrijdag een grote afstand tevoet gedaan en ik had geen pijn maar ik zal de pillen voorzichtig afbouwen en nog wat flexiliumgel smeren.
Ook voor u een gezellig week end
groetjes gerarda
-
Lieve Gerarda,
was niet ziek hoor... enkel te druk...
En gisteren lekkere taart gegeten bij schoondochter? Hopelijk is het er ook een beetje gezellig geweest...
Ja, misschien toch best je been een beetje sparen om niet te hervallen... maar het weer leent er zich niet toe om te wandelen denk ik.
Gisteren hadden we prachtig weer, maar vandaag zit alles dicht van de mist.
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik hoop dat je dag op een rustige manier kan doorbrengen...
Liefs,
Veertje & Falcon
was niet ziek hoor... enkel te druk...
En gisteren lekkere taart gegeten bij schoondochter? Hopelijk is het er ook een beetje gezellig geweest...
Ja, misschien toch best je been een beetje sparen om niet te hervallen... maar het weer leent er zich niet toe om te wandelen denk ik.
Gisteren hadden we prachtig weer, maar vandaag zit alles dicht van de mist.
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik hoop dat je dag op een rustige manier kan doorbrengen...
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Dag falcon en veertje,
Ja falcon gij bent bezorgd in ons maar wij zijn ook bezorgd in u hoor. Natuurlijk bent u niet verplicht om ons op de hoogte te brengen van alles , maar het is normaal als ge iemand niet mer hoort dat ge denkt dat er iets scheelt hé.
Ik heb gisteren een goede namiddag gehad bij de kinderen en zodoende was ik dan wat opgewekt voor s'avonds op mijn gemak t.v; kijken.
Ik zie heel graag het programma van Do you now you can dance. Ik heb altijd graag gedanst , nu wel niet zoals zij het doen maar de klassieke dansen en ook wel met die disco dansen in groep was ik er graag bij.
groetjes en een knuffel voor jullie Gerarda
Ja falcon gij bent bezorgd in ons maar wij zijn ook bezorgd in u hoor. Natuurlijk bent u niet verplicht om ons op de hoogte te brengen van alles , maar het is normaal als ge iemand niet mer hoort dat ge denkt dat er iets scheelt hé.
Ik heb gisteren een goede namiddag gehad bij de kinderen en zodoende was ik dan wat opgewekt voor s'avonds op mijn gemak t.v; kijken.
Ik zie heel graag het programma van Do you now you can dance. Ik heb altijd graag gedanst , nu wel niet zoals zij het doen maar de klassieke dansen en ook wel met die disco dansen in groep was ik er graag bij.
groetjes en een knuffel voor jullie Gerarda
-
Lieve Gerarda,
bedankt om jou bezorgdheid
Maar ben nog met zoveel zaken bezig dat ik elke dag een dag tekort kom
Maar het belangrijkste is dat je gisteren toch een fijne dag gehad hebt. En ook TV kan je zinnen wat verzetten hé.
Jij lijkt wel een goede danseres geweest te zijn. Spijtig genoeg was dat niet aan mij besteed
Misschien nog de vogelkesdans, maar lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus, was al moeilijk
Misschien kan je ooit nog naar een dansgroep...
We wensen je in elk geval nog een fijne avond.
Liefs,
Veertje & Falcon
bedankt om jou bezorgdheid
Maar ben nog met zoveel zaken bezig dat ik elke dag een dag tekort kom
Maar het belangrijkste is dat je gisteren toch een fijne dag gehad hebt. En ook TV kan je zinnen wat verzetten hé.
Jij lijkt wel een goede danseres geweest te zijn. Spijtig genoeg was dat niet aan mij besteed
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Ja Falcon de vogeltjesdans vind ik zeker ook plezant. Maar ieder heeft zo zijn eigen plezier of sport hé. Ik zeg altijd dat ik een luie sportieve ben.falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
bedankt om jou bezorgdheid![]()
Maar ben nog met zoveel zaken bezig dat ik elke dag een dag tekort kom![]()
Jij lijkt wel een goede danseres geweest te zijn. Spijtig genoeg was dat niet aan mij besteedMisschien nog de vogelkesdans, maar lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus, was al moeilijk
![]()
Liefs,
Veertje & Falcon
Dansen heb ik dus altijd graag gedaan en zelfs op latere leeftijd zijn we samen ,Marc en ik naar een dansschool geweest, we vonden dit plezant om onder de mensen te zijn want naar dancings gaan was niet meer voor ons en ik denk dat dit niet meer bestaat.
Mijn tweede hobby was mijn honden. Marc gaf ze eten en had er plezier van als ze bij hem waren ,maar ik ging ermee wandelen toch elke dag een 3 à 5 km volgens het weer.En wekelijks naar de hondenclub eerst en vooral voor hun opvoeding en later dan voor de sport agility.
Maar niettegenstaande dat zijn mijn botjes toch ook versleten. Ik ga morgen voor foto's te laten nemen voor mijn heup, ik ben er niet gerust in. Als ik brufen neem gaat het over maar dat zijn tenslotte maar pijnstillers hé.
Ik hoop niet dat ik een nieuwe heup zal moeten hebben want dat zie ik niet zitten hoor, dat ik met de auto niet meer zou kunnen rijden voor een hele tijd (of zelfs niet meer
Ik wens jullie een gezellige dag en niet teveel drukte op tijd wat rusten
Groetjes Gerarda
-
Lieve Gerarda,
niet te snel ongerust zijn over je heup hé meisje!
Ik weet dat er nog vele mensen het zelfde probleem hebben als jij en lang wachten om een onderzoek. 9 van de 10 hebben enkel een ontsteking van de gewrichten! Dat is dan gemakkelijk op te lossen met medicatie en wat rusten. Dus ik zou voorstellen om toch zo snel mogelijk even naar je huisarts te gaan.
Je vertelt hier dat je vroeger veel met honden bezig was. Heb je nu nog een hond?
En verder, lukt het een beetje? De week goed doorgekomen?
Ik ben gisteravond pas laat teruggekomen van Limburg en had het verder nog enorm druk. Ik zal daar ook eens iets moeten aan doen denk ik... je kan tenslotte niet voor iedereen goed doen hé...
We wensen je nog een fijne avond en rustige nacht... en vooral komen vertellen hoe het met je is!
Liefs,
Veertje & Falcon
niet te snel ongerust zijn over je heup hé meisje!
Ik weet dat er nog vele mensen het zelfde probleem hebben als jij en lang wachten om een onderzoek. 9 van de 10 hebben enkel een ontsteking van de gewrichten! Dat is dan gemakkelijk op te lossen met medicatie en wat rusten. Dus ik zou voorstellen om toch zo snel mogelijk even naar je huisarts te gaan.
Je vertelt hier dat je vroeger veel met honden bezig was. Heb je nu nog een hond?
En verder, lukt het een beetje? De week goed doorgekomen?
Ik ben gisteravond pas laat teruggekomen van Limburg en had het verder nog enorm druk. Ik zal daar ook eens iets moeten aan doen denk ik... je kan tenslotte niet voor iedereen goed doen hé...
We wensen je nog een fijne avond en rustige nacht... en vooral komen vertellen hoe het met je is!
Liefs,
Veertje & Falcon