Ludenscheid Kazerne Den Yzer
-
BWANA - Lid geworden op: 22 nov 2011, 15:51
Zijn er nog, die zich herkennen in het volgende: 5e Lanciers/Rikky's van November '63 tot '64? Was zelf 6 maand aktief daarbij, daarna 6 maand Planton Maintenance(Stilleking) Rikky's: De Paepe(Gent)/Cosyns(Gent)/Vandenberghe(Hamme)/
Van Renterghem(Atletiek-Maraton))/Samyn/DeWinter(Wetteren)/Stropke(Gent)/Droesbeke(Evergem)/Van Praet(Aalst)/Verdegem/(Doornzele)Sandra(Kortrijk) enz.. Wachtmeesters: Van Dierendonck/De Maan/Forceville/Gekiere/De Wachter enz.. Planton Maintenance: Van Cleynenbreugel/Beirens(St-Niklaas)/Bradt(De Pinte)/Vande Vyvere/Crevits/Bodart(Erembodegem)/Van Eeckhaute(Burst).
Adj. Hoefkens/Kapt. De Jaeger(Oudenaarde) enz.. Den Barman in de Kelder(Staff) was
Tavernier.

Van Renterghem(Atletiek-Maraton))/Samyn/DeWinter(Wetteren)/Stropke(Gent)/Droesbeke(Evergem)/Van Praet(Aalst)/Verdegem/(Doornzele)Sandra(Kortrijk) enz.. Wachtmeesters: Van Dierendonck/De Maan/Forceville/Gekiere/De Wachter enz.. Planton Maintenance: Van Cleynenbreugel/Beirens(St-Niklaas)/Bradt(De Pinte)/Vande Vyvere/Crevits/Bodart(Erembodegem)/Van Eeckhaute(Burst).
Adj. Hoefkens/Kapt. De Jaeger(Oudenaarde) enz.. Den Barman in de Kelder(Staff) was
Tavernier.

Laatst gewijzigd door BWANA op 13 apr 2012, 18:26, 3 keer totaal gewijzigd.
-
channelten - Lid geworden op: 27 apr 2006, 19:52
ik herken niet direct iemand op de foto maar ik was van mei tot oktober 64 wachtmeester KROO in het C-eskadron (Patton tanks).
Mijn adjunct peletonscommandant was chef Pierre Boel.
Mijn bemanningsleden (tank 32) waren Gitte Vanwalle, Haegeman en Provoost.
Ik heb al ettelijke keren een oproep geplaatst in Seniorennet maar met nog maar miniem resultaat.
Blijkbaar zijn er toch nog oudstrijders van "Ab origine fortis"
Groetjes aan allemaal
Mijn adjunct peletonscommandant was chef Pierre Boel.
Mijn bemanningsleden (tank 32) waren Gitte Vanwalle, Haegeman en Provoost.
Ik heb al ettelijke keren een oproep geplaatst in Seniorennet maar met nog maar miniem resultaat.
Blijkbaar zijn er toch nog oudstrijders van "Ab origine fortis"
Groetjes aan allemaal
Si vis pacem, para bellum - Aspire 7741G - Linux Mint 19.3 Tricia