Nieuw hoekje voor Angel4

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

ghyra

06 dec 2011, 17:07

Afbeelding

hier net ff alles wit.....van de hagel..
wat een buien :roll:
fijne avond...laterrrrrrrrrrrr
een goede nacht.......moet naar cursus......
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

ghyra

06 dec 2011, 22:19

Afbeelding
groetjes GHYRA

ghyra

07 dec 2011, 08:20

Afbeelding

goede morgen ..........pfffff...wat een weer :roll:
storm en regen......
fijne dag......en tot laterrrrrrrrrrrrrr :wink:
groetjes GHYRA

RIEKSKE

07 dec 2011, 09:27

lieve angelique
kom je sterkte wensen voor deze dag
lukt het een beetje lieverd
kan je er met ed goed over praten
wordt een zware weg he mateke
maar hoofdzaak ze kunnen je genezen
knuffeltje riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

Angel4

07 dec 2011, 10:24

Sorry dat ik er niet helemaal bij ben maar thx dat jullie bij me blijven.

Denk je echt dat ze me kunnen genezen Riekske?

Ik ben bang.

Fijne dag nog allemaal en tot later.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4

Gast

07 dec 2011, 10:27

vechten Angel,nooit opgeven !!
Warme knuffel :wink:

RIEKSKE

07 dec 2011, 12:27

Denk je echt dat ze me kunnen genezen Riekske?

ik hoop van wel angelique
blijven geloven meisje
en hele dikke traan

magrit

07 dec 2011, 17:55

Afbeelding
Lieve Angel4,ik kom even langs om te zeggen dat ik aan je denk.
Ze kunnen tegenwoordig heel veel ivm borstkanker,de meeste mensen genezen ervan.
Je moet doorzetten en positief denken,dat help ook veel!
Niet opgeven,groeten van Magrit.
Afbeelding

RIEKSKE

07 dec 2011, 18:03

wens je goede avond angelique
knuffie van mij ,ik denk aan jou
liefs riekske
en hele dikke traan

Angel4

07 dec 2011, 19:22

Ik ben weer van slag.
Mijn huisarts (die niets voelde en waarbij ik aan moest dringen om een verwijskaart te krijgen .... tweede keer dat het mij het leven had kunnen kosten .... net als dat ik weg gestuurd werd 2 jaar geleden met mijn hart) had een brief ontvangen van het ziekenhuis en natuurlijk met de uitslag .... borstkanker.
Hij vroeg hoe ik er tegenover stond en ik wist niet wat ik met die vraag moest of kon, ik vond het een hele domme vraag en kon alleen maar een wedervraag stellen "wie is er nu blij met borstkanker".
Nee, daar zou hij ook niet blij mee zijn en toen vroeg hij wat er gedaan was en wat er ging gebeuren en toen ik beland was bij "er zijn gelukkig geen uitzaaingen omdat dit met de rontgen onder mijn oksels schoon was/er goed uit zag" zei hij dat dit niet hoefde te betekenen dat ik geen uitzaaingen heb en dat ze dat niet zo kunnen zien.
Ik sloeg weer tegen de grond (bij wijze van) en gaf de telefoon aan Ed die nog kort met hem sprak en ik wilde niet meer met hem praten toen hij dat vroeg, hij had alles teniet gedaan en ik was terug van af ..... kapot en heel erg bang voor toch uitzaaingen.
Toch heb ik het ziekenhuis (degene die er ook over gaat) gebeld en deze zei dat ze alleen voor 100 % zekerheid konden geven na de operatie.
Nu weet ik het helemaal niet meer en Ed en ik zijn weer terug van af.
Morgen bel ik de rechterhand (laat ik haar maar even zo noemen) van de chirurg, Marieke heet ze en ze heeft het hele onderzoek van a tot z op de voet gevolgd en was samen met de chirurg degene die mij vertelde dat ik borstkanker heb en ga haar nogmaals vragen hoe dit nu helemaal in elkaar zit.
Wel geloof ik begrepen te hebben dat ze tijdens de operatie ook klieren onder je oksels verwijderen om daarin te bekijken of er niets zit.
Jammer want ik dacht dat ik alleen in mijn borst ziek was om wat er was gezegd gisteren toen Ed belde (lees maar terug).
Daarnet viel er een brief van het AMC Amsterdam in de bus en daar moet ik de 15e (aanstaande) zijn voor de gevreesde MRI Scan.
We moeten er al om kwart over 8 s'morgens wezen en dat is moeilijk want tussen Almere en Amsterdam staat het altijd dicht s'morgens.
Daar moeten we nog wat over gaan overleggen.
Jammer dat deze huisarts zo dom was mij geen goed advies te geven al die jaren maar me wel in één slag de put in heeft geslagen vanmiddag.

Sorry maar ik moest dit even kwijt, mijn hoop ........ ?????
Voel de bodem weer onder me weggeslagen.

.
Groetjes,
Angel4

ghyra

07 dec 2011, 22:57

Afbeelding

hallo lieve Angel.......was weer ff een tegenslag,van je dokter,
maar ik zou gewoon even de onderzoeken afwachten,
voor dat je helemaal van slag raakt......
dat je gelukkig ook gauw terecht kunt in het amc.....
mss krijg je dan,te horen hoe of wat.......
en ze kunnen veel op dat vlak.....
blijf erin geloven meid,al is het moeilijk geloof ik graag....
positief blijven en geloven,
wens je veel sterkte,weet we zijn er hier voor je......
hopelijk een goede nacht........dikke pakkerd.... :wink:
groetjes GHYRA

ghyra

08 dec 2011, 09:30

Afbeelding

goede morgen Angel.......
hopelijk wat geslapen????
hier niet zoveel wind meer,nog droog..... :roll:
een fijne donderdag...tot laterrrrrrrrrrrr :wink:
groetjes GHYRA

RIEKSKE

08 dec 2011, 12:11

lieverd blijven hopen
en wat betreft onder je oksel
bij mij zijn de oksels helemaal leeg gehaald dat noemen ze oksel toilet
wacht gewoon ff de onderzoeken af lieverd
wat een huisarts is dat toch
liefs riekske
en hele dikke traan

falcon1

08 dec 2011, 12:21

Lieve Angel en Ed,

wat een verhaal alweer... Ik zit hier nu al geruime tijd voor mijn PC... na te denken... hoe kan ik je troosten...

Ik zou nuvanalles kunnen schrijven maar ik weet ook dat ik niet verder geraak dan een plijster op een wonde te doen...
Ik heb de (slechte) eigenschap om me steeds in de plaats te stellen van de persoon die iets voor heeft... en in jou geval zou ik me ook heel onzeker voelen... ik ken dat molentje in het hoofd maar al te goed!

Maar laten we het nu toch ook even positief bekijken... Ik ken momenteel veel mensen die ooit borstkanker hebben gehad en kan me niet één voorstellen die niet genezen is... Dus kan ik maar veronderstellen dat men op dat vlak ver gevorderd is!
Zoals Ghyra en Riekske en al de anderen hier zeggen... blijven hopen en er zeker en vast in geloven dat je terug zal genezen!

We hopen dat je toch wat rustig kan blijven en snel uitsluitsel krijgt over je toestand...

Dikke troostknuff,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Angel4

08 dec 2011, 13:37

Hallo lieve allemaal,

Vandaag weer in aktie gekomen, Ed en ik.
We willen een andere huisarts al zal dat nog heel veel moeite gaan kosten maar dat is niet het belangrijkste.
Ik heb wederom het ziekenhuis gebeld en de nurce praktitoner gesproken en ze werd best boos op wat er gebeurd was en vroeg zich ook af hoe een huisarts zo'n uitspraak durfde te doen.
Ik heb gehuild toen ik het haar vertelde en ja, ze heeft me wederom bevestigd dat zij (de chirurg en alle artsen die er nu bij betrokken zijn) geen reden hebben kunnen vinden om maar te bedenken dat er uitzaaingen zouden zijn, volgens hun zijn ze er dus niet.
Pas na de operatie bekijken ze ze de klier die ze tijdens de operatie weggehaald hebben in heel veel plakjes gedeeld en die worden grondig onderzocht op of er nog tekenen van kanker in zouden kunnen zitten maar daar mag je niet van te voren vanuit gaan.
Pas dan weten ze alles voor zo'n 100% maar daar kan ik mee leven want niets .... op de hele wereld is 100% .... toch?.

... Ik ken momenteel veel mensen die ooit borstkanker hebben gehad en kan me niet één voorstellen die niet genezen is...
Jullie weten half niet hoe blij ik ben om dit te lezen, dank je wel voor deze belangrijke informatie.

Nu ga ik even proberen tot rust te komen, het tot me door te laten dringen dat ik weer net zo moet gaan denken en voelen als dinsdag .... je weet wel .... na het telefoongesprek van Ed met het ziekenhuis.

Kom (hoop ik) later vandaag nog even terug en ondertussen wil ik jullie allemaal even hartelijk bedanken en een warme knuffel geven ......... thx!

.
Groetjes,
Angel4