Assa's Image Magick creaties..
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Hallo Assa
Ik kom je een knusse avond wensen

Ik kom je een knusse avond wensen

-
schrijfster - Lid geworden op: 26 sep 2008, 16:16
Assa
met extra dikke knuffels
Tonen wat je hebt,is niet laten zien wie je bent.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Mijn uitleg is misschien niet duidelijkAssa schreef:Hallo CleopaCleopa,de stukjes van de roos heb ik moedwillig zo gemaakt,een klein stukje geknipt en resize,kon het ook op een ander manier doen,cleopa schreef:Dus dit denk ik dat je in IMs niet kan (of heb ik nog niet kunnen vinden)
Na het lezen van verkleinen bij Yorkske dit >
Je mag ook GEEN vinkje plaatsen maar dan is dat ook bedoeld , en weet je ook dat je foto vervormd zal zijn . Kijk naar de roos van de oefening van Assa vandaag (08-12-11)
Ook nog eens kijken bij YNA
en waarom ik sumo niet wil gewoon omdat ik niet normaal kan opslaan,via mijn mailjes,het is ne hele cinema voor je afgewerkte afb binnen te halen.
Groetjes en een fijne avond.. assa
Dus dit denk ik dat je in IMs niet kan (of heb ik nog niet kunnen vinden)
Hier bedoel ik dit mee
Ik denk dat je wat moet invullen in het vakje Blend (naast fuzz) maar de vraag is wat . Ik heb al de tientallen ingevul voor % maar je ziet geen verschil , en ik ben er bijna zeker van dat je daar iets mee kan doen
Je mag ook GEEN vinkje plaatsen maar dan is dat ook bedoeld , en weet je ook dat je foto vervormd zal zijn .
Als je geen vinkje plaatst heb je het zelfde als in IMs Resize zonder uitroepteken
Als je een vinkje plaatst is de bewerking het zelfde als in IMs met uitroepteken . Dan weet je dat je de foto BEWUST vervormd . En ik wou een voorbeeld maken maar ik dacht toen Assa heeft al een voorbeeld gemaakt dat ik kan gebruiken , en ik weet dat jij dat bewust gedaan hebt
Dat is dan het verschil met geregistreerd zijn of niet . Eenmaal geregistreerd (zoals hier) dan kan je normaal je foto rechtstreeks in je map plaatsen als je "Opslaan als" gekozen hebtAssa schreef:waarom ik sumo niet wil gewoon omdat ik niet normaal kan opslaan,via mijn mailjes,het is ne hele cinema voor je afgewerkte afb binnen te halen.