Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Ik heb heerlijk geslapen, we gingen om 22.00 uur al naar bed, waren moe.
Natuurlijk vannacht wel even een poosje wakker, begon weer angstig te piekeren maar heb het van me afgegooid en ben weer in slaap gevallen.
Ben echt zo blij dat die MRI achter de rug is (even afkloppen).
We hebben een andere huisarts, dit is nu zeker.
Het is de huisarts van mijn ouders en die heb ik vele malen meegemaakt, ook tijdens het sterfbed van mijn vader waarin hij ons goed heeft bijgestaan, heel veel geduld had en zelfs midden in de nacht kwam kijken.
Straks het ziekenhuis bellen om deze wijziging door te geven.
Zondag is mijn moeder jarig, ze wordt dan ook 88 jaar en ze heeft Ed en mij uitgenodigd om samen met haar en haar vriendin (84 jaar) bij de Chinees te gaan eten .... gezellig!
Nat buiten maar we hoeven vandaag niet weg dus wordt het uitrusten van alle stress van de afgelopen tijd en kracht op doen voor de aankomende tijd want maandag a.s. krijg ik te horen wat er uit de MRI is gekomen en wat mijn behandeling gaat worden.
Ik ga proberen me zoveel mogelijk aan mijn onderschrift te houden.
Wens iedereen een heel fijne dag toe, thx voor alles ... jullie zijn echte vrienden .......
Tot later.
Ik heb heerlijk geslapen, we gingen om 22.00 uur al naar bed, waren moe.
Natuurlijk vannacht wel even een poosje wakker, begon weer angstig te piekeren maar heb het van me afgegooid en ben weer in slaap gevallen.
Ben echt zo blij dat die MRI achter de rug is (even afkloppen).
We hebben een andere huisarts, dit is nu zeker.
Het is de huisarts van mijn ouders en die heb ik vele malen meegemaakt, ook tijdens het sterfbed van mijn vader waarin hij ons goed heeft bijgestaan, heel veel geduld had en zelfs midden in de nacht kwam kijken.
Straks het ziekenhuis bellen om deze wijziging door te geven.
Zondag is mijn moeder jarig, ze wordt dan ook 88 jaar en ze heeft Ed en mij uitgenodigd om samen met haar en haar vriendin (84 jaar) bij de Chinees te gaan eten .... gezellig!
Nat buiten maar we hoeven vandaag niet weg dus wordt het uitrusten van alle stress van de afgelopen tijd en kracht op doen voor de aankomende tijd want maandag a.s. krijg ik te horen wat er uit de MRI is gekomen en wat mijn behandeling gaat worden.
Ik ga proberen me zoveel mogelijk aan mijn onderschrift te houden.
Wens iedereen een heel fijne dag toe, thx voor alles ... jullie zijn echte vrienden .......
Tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
gelukkig hebben jullie toch goed kunnen slapen... De voorbije dag zullen wel enorm veel energie gekost hebben...
Zondag je moeder jarig en zijn jullie uitgenodigd voor een etentje... zal wel fijn zijn. Anders zou het zondag misschien een piekerdag geweest zijn.
Ik moet wel zeggen dat je je toch vrij sterk op stelt, daar heb ik bewondering voor. Hopelijk helpen je Facebook vriendinnen je ook een beetje door deze moeilijke periode...
En je onderschrift zegt inderdaad enorm veel!!!!
We wensen je nog een fijne en rustige dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
gelukkig hebben jullie toch goed kunnen slapen... De voorbije dag zullen wel enorm veel energie gekost hebben...
Zondag je moeder jarig en zijn jullie uitgenodigd voor een etentje... zal wel fijn zijn. Anders zou het zondag misschien een piekerdag geweest zijn.
Ik moet wel zeggen dat je je toch vrij sterk op stelt, daar heb ik bewondering voor. Hopelijk helpen je Facebook vriendinnen je ook een beetje door deze moeilijke periode...
En je onderschrift zegt inderdaad enorm veel!!!!
We wensen je nog een fijne en rustige dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Thx Rudy en Veertje.
Mijn twee vriendinnen van facebook hebben me vandaag heel voorzichtig benaderd en ik begrijp ze.
Gelukkig zijn het er twee die ondanks alles wat ze al achter de rug hebben (heel veel kan ik zeggen) de humor blijven waarderen en er in te geloven dat je niet bij de pakken neer moet gaan zitten al kun je soms niet anders en stort je steeds weer in.
De ene (Linda) is de webmaster van het borstkankerforum waar ik vorige week lig van werd maar waar ik maar een paar dingen heb gelezen want ik werd er naar en bang van dus ben ik er niet meer (wel pb met Linda maar niet op het forum) geweest op (jawel) aanraden van Ed en Linda.
Vanmorgen zag ik in het voorbij gaan (pb met Linda klikte ik verkeerd) dat er alweer 2 vrouwen waren overleden en tja, hoe moet je daarmee om gaan als je het zelf ook hebt, je schrikt je ellendig.
Ed zei gisteren ineens (we waren net in de parkeergarage van het AMC ziekenhuis aangekomen) dat ik beter wordt, dat hij dat voelde en zich er rustig door voelde.
Ik geloof hem en natuurlijk wil ik heb geloven.
Nu begin ik ook weer zwaar op de hand te worden en dat wil ik niet dus .....
Wens iedereen een hele fijne avond toe, eet smakelijk voor straks en tot later.
Lieve en warme groetjes,
Angel
Mijn twee vriendinnen van facebook hebben me vandaag heel voorzichtig benaderd en ik begrijp ze.
Gelukkig zijn het er twee die ondanks alles wat ze al achter de rug hebben (heel veel kan ik zeggen) de humor blijven waarderen en er in te geloven dat je niet bij de pakken neer moet gaan zitten al kun je soms niet anders en stort je steeds weer in.
De ene (Linda) is de webmaster van het borstkankerforum waar ik vorige week lig van werd maar waar ik maar een paar dingen heb gelezen want ik werd er naar en bang van dus ben ik er niet meer (wel pb met Linda maar niet op het forum) geweest op (jawel) aanraden van Ed en Linda.
Vanmorgen zag ik in het voorbij gaan (pb met Linda klikte ik verkeerd) dat er alweer 2 vrouwen waren overleden en tja, hoe moet je daarmee om gaan als je het zelf ook hebt, je schrikt je ellendig.
Ed zei gisteren ineens (we waren net in de parkeergarage van het AMC ziekenhuis aangekomen) dat ik beter wordt, dat hij dat voelde en zich er rustig door voelde.
Ik geloof hem en natuurlijk wil ik heb geloven.
Nu begin ik ook weer zwaar op de hand te worden en dat wil ik niet dus .....
Wens iedereen een hele fijne avond toe, eet smakelijk voor straks en tot later.
Lieve en warme groetjes,
Angel
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
lieve angelique
ik lees het met een traan
maar meisje is het niet beter als je daar niet gaat lezen
dan wordt je helemaal gek
zie mij.....ik heb nieuwe knie
maar heb zeker niet eerst gekeken op internet
want dan zou ik die o.p nooit gedaan hebben
dit wat betreft mij lieverd
nu kan ik het wel zien
wacht ff rustig af en blijf vooral positief
en luister naar ed die heeft het goed meisje
fijn dat ie jou zo opbeurd
ik kan mij voorstellen ik liep toen der tijd als een zombie rond
en niemand gaf mij raad
ik ben van het een naar het andere gelopen
tot in het ziekenhuis met vrouwen zonder borsten
en die hebben mij gerust gesteld
ik mocht zelfs bij hun voelen hoe het daarna was
maar probeer niet op internet te gaan lezen angelique
liefs riekske sterkte
ik lees het met een traan
maar meisje is het niet beter als je daar niet gaat lezen
dan wordt je helemaal gek
zie mij.....ik heb nieuwe knie
maar heb zeker niet eerst gekeken op internet
want dan zou ik die o.p nooit gedaan hebben
dit wat betreft mij lieverd
nu kan ik het wel zien
wacht ff rustig af en blijf vooral positief
en luister naar ed die heeft het goed meisje
fijn dat ie jou zo opbeurd
ik kan mij voorstellen ik liep toen der tijd als een zombie rond
en niemand gaf mij raad
ik ben van het een naar het andere gelopen
tot in het ziekenhuis met vrouwen zonder borsten
en die hebben mij gerust gesteld
ik mocht zelfs bij hun voelen hoe het daarna was
maar probeer niet op internet te gaan lezen angelique
liefs riekske sterkte
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Goeie avond Angel en Ed,
Angel ik had ergens wel verwacht dat je op internet ging zoeken en daar had ik een beetje bang voor. Gelukkig heb je ook mensen gevonden die je willen verder helpen.
Ik ben blij dat je het voorgevoel van Ed hier neerschreef! Dat is iets wat wat je aanvoelt uit je onderbewustzijn en net dat gevoel had ik ook... Ik weet dat je er niet in gelooft, maar toch...
Probeer nog wat dingen te doen waar je wat ontspanning in vindt...
Onze gedachten blijven steeds bij jullie hoor! Eigenlijk houd het ons de ganse dag bezig... omdat we het allemaal zo moeilijk kunnen geloven...
Nog een fijne en rustige avond en nacht...
Liefs,
veertje & Rudy
Angel ik had ergens wel verwacht dat je op internet ging zoeken en daar had ik een beetje bang voor. Gelukkig heb je ook mensen gevonden die je willen verder helpen.
Ik ben blij dat je het voorgevoel van Ed hier neerschreef! Dat is iets wat wat je aanvoelt uit je onderbewustzijn en net dat gevoel had ik ook... Ik weet dat je er niet in gelooft, maar toch...
Probeer nog wat dingen te doen waar je wat ontspanning in vindt...
Onze gedachten blijven steeds bij jullie hoor! Eigenlijk houd het ons de ganse dag bezig... omdat we het allemaal zo moeilijk kunnen geloven...
Nog een fijne en rustige avond en nacht...
Liefs,
veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel......fijn dat je toch een goede nacht hebt gehad....
en leuk met je mams eten......ff afleiding,
moet je ook hebben hoor......
ben morgen naar duitsland,alweer
mij zus is zondag jarig.......dus blijf ff daar....
en zondag weer op tijd naar huis......
fijne avond..laterrrrrrrrrrrr
een goede nacht...dikke knuff hoor,en geef ed er ook een
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Deze nacht was er weer eentje die je "minder" kan noemen.
Soms slaat de paniek je ineens om de oren, giert door je hele lijf en je kunt het niet stoppen.
Nu ben ik nog steeds een beetje .... teleurgesteld (laat ik het maar zo noemen) maar ga mezelf er weer tegen proberen te wapenen.
Ik heb idd veel op het internet over borstkanker gelezen en dat was echt foute boel.
Nu doe ik het nog heel af en toe maar weet dan dat ik het snel moet wegklikken.
Je kunt jezelf met niemand vergelijken en zult naar de behandelend arts/artsen moeten luisteren.
Dus idd voor iedereen een hele goede raad, wat je ook voelt of mankeert, ga nooit op internet kijken/lezen.
Ghrya, thx voor je prachtige kaartje meis, we zijn er blij mee.
En nu weer naar Duitsland, doe je niet verkeerd he
Riekske, hoe is het met je?
En met Gerhard?
Veertje en Rudy, hoe is het met jullie?
Enne, niet te veel aan mij denken hoor, jullie hebben zelf al genoeg voor jullie kiezen gehad ook.
Ik ga straks nog even op de lounge liggen .... proberen de nacht wat in te halen ... Ed is toch aan het werk.
Fijne zaterdag toegewenst en tot later.
Deze nacht was er weer eentje die je "minder" kan noemen.
Soms slaat de paniek je ineens om de oren, giert door je hele lijf en je kunt het niet stoppen.
Nu ben ik nog steeds een beetje .... teleurgesteld (laat ik het maar zo noemen) maar ga mezelf er weer tegen proberen te wapenen.
Ik heb idd veel op het internet over borstkanker gelezen en dat was echt foute boel.
Nu doe ik het nog heel af en toe maar weet dan dat ik het snel moet wegklikken.
Je kunt jezelf met niemand vergelijken en zult naar de behandelend arts/artsen moeten luisteren.
Dus idd voor iedereen een hele goede raad, wat je ook voelt of mankeert, ga nooit op internet kijken/lezen.
Ghrya, thx voor je prachtige kaartje meis, we zijn er blij mee.
En nu weer naar Duitsland, doe je niet verkeerd he
Riekske, hoe is het met je?
En met Gerhard?
Veertje en Rudy, hoe is het met jullie?
Enne, niet te veel aan mij denken hoor, jullie hebben zelf al genoeg voor jullie kiezen gehad ook.
Ik ga straks nog even op de lounge liggen .... proberen de nacht wat in te halen ... Ed is toch aan het werk.
Fijne zaterdag toegewenst en tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel.......hier zonnig en wat wolkjes.....
ga er zo vandoor......
fijn weekend....en tot morgen......
graag gedaan hoor
houd je goed,de kaars laat ik aan hoor
groetjes GHYRA