Nieuw hoekje voor Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel......weer achter de rug.....
ja bloed kunnen ze gebruiken daar
maar geniet van de kerst,en laat de lichtjes branden
hier maar donker.....en regen.....
smakelijk voor zometeen.......
en tot laterrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
dit is dan ook weer achter de rug.
Dat je je niet goed voelt, zou het misschien van de spanning kunnen zijn? Want elk ziekenhuis bezoek is tochsteeds een stap in het onzekere hé...
Gelukkig heb je toch ook nog fijne dngen om naar uit te kijken en van te genieten... en dat kunnen jullie nu samen doen, met nog meer liefde voor elkaar...
We wensen jullie alvast een fijne avond en een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
dit is dan ook weer achter de rug.
Dat je je niet goed voelt, zou het misschien van de spanning kunnen zijn? Want elk ziekenhuis bezoek is tochsteeds een stap in het onzekere hé...
Gelukkig heb je toch ook nog fijne dngen om naar uit te kijken en van te genieten... en dat kunnen jullie nu samen doen, met nog meer liefde voor elkaar...
We wensen jullie alvast een fijne avond en een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Lekker 6 uur achter elkaar geslapen .... heerlijk.
Bijna kerst, hebben jullie er ook zin in?
Ja Dolfijntje, daar heb ik heel veel werk op gehad en eerst was het niet de bedoeling om er een soort van tekenfilmpje van te maken maar ik heb er enorm plezier in gehad en daarom werd het steeds meer uitgebreid.
Destijds heb ik op mijn website gevraagd of kinderen een naam voor het muisje wilde bedenken en degene die het meest paste zou het worden en dat was heel leuk.
De uiteindelijke naam werd "Chico", dat stond echt leuk bij dat eigenwijze ding
Leuk dat het je vrolijk heeft gemaakt want daarom maak je ze ook he, mensen blij maken, gevoelens raken en de gelegenheid tot uitting.
Helaas hebben we ook dit jaar door de omstandigheden die er nu hier zijn bijgekomen en onze nodige energie vreten (de kanker) geen kerst op mijn website geplaatst maar toe maar, ik zie dat jullie ze nog opgeslagen hebben en ook ik heb de volledige map natuurlijk nog.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.

Lekker 6 uur achter elkaar geslapen .... heerlijk.
Bijna kerst, hebben jullie er ook zin in?
Ja Dolfijntje, daar heb ik heel veel werk op gehad en eerst was het niet de bedoeling om er een soort van tekenfilmpje van te maken maar ik heb er enorm plezier in gehad en daarom werd het steeds meer uitgebreid.
Destijds heb ik op mijn website gevraagd of kinderen een naam voor het muisje wilde bedenken en degene die het meest paste zou het worden en dat was heel leuk.
De uiteindelijke naam werd "Chico", dat stond echt leuk bij dat eigenwijze ding
Leuk dat het je vrolijk heeft gemaakt want daarom maak je ze ook he, mensen blij maken, gevoelens raken en de gelegenheid tot uitting.
Helaas hebben we ook dit jaar door de omstandigheden die er nu hier zijn bijgekomen en onze nodige energie vreten (de kanker) geen kerst op mijn website geplaatst maar toe maar, ik zie dat jullie ze nog opgeslagen hebben en ook ik heb de volledige map natuurlijk nog.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Goeie middag Angel en Ed,
toch goed kunnen slapen, dat is al belangrijk...
Inderdaad mooi plaatje dat gemaakt hebt... Eens zal de tijd wel komen dat je er terug kan aan beginnen.
Maar nu eerst en vooral goed voor jezelf zorgen!
We wensen jullie nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
toch goed kunnen slapen, dat is al belangrijk...
Inderdaad mooi plaatje dat gemaakt hebt... Eens zal de tijd wel komen dat je er terug kan aan beginnen.
Maar nu eerst en vooral goed voor jezelf zorgen!
We wensen jullie nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel....zo nu eindelijk rustig....
morgen nog wat dingen ophalen.....
ben alleen met mijn zoon,
dus niet zoveel nodig
fijne avond ,,laterrrrrrrrrrrrr...een goede nacht
ja die plaatjes heb ik ook nog .....vind ze ook mooi
groetjes GHYRA
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Goedemorgen Angelique, kom je een fijne dag toewensen, en een fijne kerstavond.
Heb nog een naar Chico gekeken, en raak er maar niet op uitgekeken.
Net een mooie tekenfilm, dat je dat zelf hebt gedaan, waaw zal zeker veel werk aan geweest zijn, als je ziet welke bewegingen Chico allemaal maakt.
Angelique, geniet van kerstavond lieverd samen met Ed.
Ik denk aan je.
Knuffel meis xxx
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
De hele nacht op de operatie tafel gelegen en alles ging fout en als ik dan wakker werd was ik heel zwaar aan het hyperventileren.
Gelukkig is het weer dag
Ik heb de animatie van chico echt van a tot z zelf gemaakt Dolfijntje en ik had er ook heel erg veel lol in, zag er ook de humor van in, net als jij nu.
Het "filmpje" bestaat dan ook uit 57 frames (alhoewel ik dat niet eens zoveel vindt).
Blij dat je het zo waardeerd, doet me goed, thx.
Deze was ook veel werk maar o zo leuk om te doen en op mijn website heb ik er altijd een "voorbeeld" verhaaltje bijgeschreven:

Ed is aan het stofzuigen nadat hij net mijn haar bijgewerkt heeft (de uitgroei) want tja, hoe dan ook, de meeste mensen worden grijs he, ook ik natuurlijk.
En aangezien ik donkerharig ben zelfs nog sneller dan de blondjes
Ja Riekske, lekker he, de dag voor kerst en vanavond de avond voor kerst.
Jammer dat ze hier geen oude kerken hebben want in Arnhem ging ik (ik ben niet katholiek maar what ever, het is er zo mooi) altijd naar een katholieke kerk om daar naar de kerststal te kijken en de kerk zelf.
Echt mooi en zo'n fijne sfeer.
Ook stak ik dan een kaarsje op voor hen die "weg" waren.
Één keer kreeg ik van de (denk dat hij zo heet) koster zomaar een kerststerplant, ik kende hem niet eens maar uit al die mensen kreeg precies ik die plant en ik was er zo blij mee.
Niet vanwege "een plant" maar het gebaar .... het gaf me zo'n warm gevoel.
Oké, genoeg gezwijmeld weer
Moet straks mijn haar alweer uit gaan spoelen, even een vervelend karwei maar dan heb je ook wat voorlopig
Wens iedereen een hele fijne dag toe en vanavond kom ik (indien mogelijk) terug ..... de avond voor kerst om jullie een mooie kerstavond/nacht te wensen.
Liefs,
Angelique
De hele nacht op de operatie tafel gelegen en alles ging fout en als ik dan wakker werd was ik heel zwaar aan het hyperventileren.
Gelukkig is het weer dag
Ik heb de animatie van chico echt van a tot z zelf gemaakt Dolfijntje en ik had er ook heel erg veel lol in, zag er ook de humor van in, net als jij nu.
Het "filmpje" bestaat dan ook uit 57 frames (alhoewel ik dat niet eens zoveel vindt).
Blij dat je het zo waardeerd, doet me goed, thx.
Deze was ook veel werk maar o zo leuk om te doen en op mijn website heb ik er altijd een "voorbeeld" verhaaltje bijgeschreven:

Ed is aan het stofzuigen nadat hij net mijn haar bijgewerkt heeft (de uitgroei) want tja, hoe dan ook, de meeste mensen worden grijs he, ook ik natuurlijk.
En aangezien ik donkerharig ben zelfs nog sneller dan de blondjes
Ja Riekske, lekker he, de dag voor kerst en vanavond de avond voor kerst.
Jammer dat ze hier geen oude kerken hebben want in Arnhem ging ik (ik ben niet katholiek maar what ever, het is er zo mooi) altijd naar een katholieke kerk om daar naar de kerststal te kijken en de kerk zelf.
Echt mooi en zo'n fijne sfeer.
Ook stak ik dan een kaarsje op voor hen die "weg" waren.
Één keer kreeg ik van de (denk dat hij zo heet) koster zomaar een kerststerplant, ik kende hem niet eens maar uit al die mensen kreeg precies ik die plant en ik was er zo blij mee.
Niet vanwege "een plant" maar het gebaar .... het gaf me zo'n warm gevoel.
Oké, genoeg gezwijmeld weer
Moet straks mijn haar alweer uit gaan spoelen, even een vervelend karwei maar dan heb je ook wat voorlopig
Wens iedereen een hele fijne dag toe en vanavond kom ik (indien mogelijk) terug ..... de avond voor kerst om jullie een mooie kerstavond/nacht te wensen.
Liefs,
Angelique
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4