mijn man verloren
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Reline ik ben blij te horen dat het u ook beter gaat. ge hebt tijd gevonden om mijn krant te lezen
.
Ik ga u nog wat leesvoer geven met mijn antwoorden.
Met de pc is het vooral zoeken waar alles nu staat omdat het heel anders is dan de vista en xp. maar ik denk dat ik nog een andere boek zal moeten kopen.
Mijn rug is weer in orde. Met de pijnstillers hielp het niet en daardoor wilde de dokter een MR laten maken en omdat het 2 dagen slecht weer was en ik die dagen veel gerust heb en toch die pillen genomen heb was dat ineens gedaan. Ik heb deze week kunnen de vloer schuren en toch geen pijn gehad.
Vandaag ben ik nu al wat boodschappen gaan doen voor zaterdag enkel nog de groenten wacht ik zolang mogelijk.
ja wat de kleinkinderen betrefd , ze komen graag bij mij, deze week kwam mijn zoon met de oudste hier en hij wilde bij mij blijven.Maar zijn vader had geen tijd om hem nadien te komen halen en nu kom ik niet meer buiten met de auto rond 16 uur omdat het dan heel druk is op de baan en dat ik voor een ritje die anders maar 10 min duurt dan een 1/2 uur nodig heb.
De jongste kleinzoon komt hier ook graag maar de reden dat ik hem moest halen is dat die hoofdpijn feitelijk migraine is. Hij heeft dit al van toen hj klein was. We zijn nog naar het grootouderfeest geweest en ik moest daar ook vertrekken met hem,. In de klas heeft de juf zijn speciale siroop maar dat helpt niet altijd. Ik heb dit vroeger ook veel gehad maar ik moest toch ook altijd gaan liggen.
Dus in de school weten ze dat ze mij moeten bellen als het met hem niet gaat. maar het is al veel minder dan vroeger; Hopelijk groeit dit eruit. Ik heb het nu ook niet meer en als het toch gebeurt (chocolade eten zeker allee te veel
) .
De week nà nieuwjaar zal ik dan de oudste hier hebben gans de week. En die is 12 jaar en we samen eens koken. Verleden week heeft hij hier panne koeken gebakken.
Reline ik wens u nog veel prettige eindjaarsdagen en nog veel mailtjes .
Ik vind het hier heel gezellig.
Volgende week laat ik jullie dan weten hoe mijn menu geweest is.
slecht of heel slecht
Groetjes Gerarda
Ik ga u nog wat leesvoer geven met mijn antwoorden.
Met de pc is het vooral zoeken waar alles nu staat omdat het heel anders is dan de vista en xp. maar ik denk dat ik nog een andere boek zal moeten kopen.
Mijn rug is weer in orde. Met de pijnstillers hielp het niet en daardoor wilde de dokter een MR laten maken en omdat het 2 dagen slecht weer was en ik die dagen veel gerust heb en toch die pillen genomen heb was dat ineens gedaan. Ik heb deze week kunnen de vloer schuren en toch geen pijn gehad.
Vandaag ben ik nu al wat boodschappen gaan doen voor zaterdag enkel nog de groenten wacht ik zolang mogelijk.
ja wat de kleinkinderen betrefd , ze komen graag bij mij, deze week kwam mijn zoon met de oudste hier en hij wilde bij mij blijven.Maar zijn vader had geen tijd om hem nadien te komen halen en nu kom ik niet meer buiten met de auto rond 16 uur omdat het dan heel druk is op de baan en dat ik voor een ritje die anders maar 10 min duurt dan een 1/2 uur nodig heb.
De jongste kleinzoon komt hier ook graag maar de reden dat ik hem moest halen is dat die hoofdpijn feitelijk migraine is. Hij heeft dit al van toen hj klein was. We zijn nog naar het grootouderfeest geweest en ik moest daar ook vertrekken met hem,. In de klas heeft de juf zijn speciale siroop maar dat helpt niet altijd. Ik heb dit vroeger ook veel gehad maar ik moest toch ook altijd gaan liggen.
Dus in de school weten ze dat ze mij moeten bellen als het met hem niet gaat. maar het is al veel minder dan vroeger; Hopelijk groeit dit eruit. Ik heb het nu ook niet meer en als het toch gebeurt (chocolade eten zeker allee te veel
De week nà nieuwjaar zal ik dan de oudste hier hebben gans de week. En die is 12 jaar en we samen eens koken. Verleden week heeft hij hier panne koeken gebakken.
Reline ik wens u nog veel prettige eindjaarsdagen en nog veel mailtjes .
Ik vind het hier heel gezellig.
Volgende week laat ik jullie dan weten hoe mijn menu geweest is.
slecht of heel slecht
Groetjes Gerarda
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Geradake, niet twijfelen aan jezelf... gewoon zeggen... heel goed of supergoedVolgende week laat ik jullie dan weten hoe mijn menu geweest is.
slecht of heel slecht
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Gerarda, het was gisteren een ideale dag om jou krant te lezen en nu ben ik blij met nog extra leesvoer!!!
Fijn dat jou rug terug oké is!
En tof dat de kinderen en kleinkinderen zo dicht bij jou wonen en graag bij jou zijn.
En zo jong en migraine...hopelijk groeit het er snel uit.
En volgende week is het dus kookles!! Zal wel heel leuk zijn.
Gerarda...ik wens je veel geluk met jou kookprestatie van volgend weekend!
Ik ben er wel heel zeker van, eens dat je echt kan beginnen koken , alles goed zal gaan!!
En jou slecht en heel slecht gaat helemaal niet van tel zijn maar wel "goed of supergoed" van Falcon!!
dag, Reline
Fijn dat jou rug terug oké is!
En tof dat de kinderen en kleinkinderen zo dicht bij jou wonen en graag bij jou zijn.
En zo jong en migraine...hopelijk groeit het er snel uit.
En volgende week is het dus kookles!! Zal wel heel leuk zijn.
Gerarda...ik wens je veel geluk met jou kookprestatie van volgend weekend!
Ik ben er wel heel zeker van, eens dat je echt kan beginnen koken , alles goed zal gaan!!
En jou slecht en heel slecht gaat helemaal niet van tel zijn maar wel "goed of supergoed" van Falcon!!
dag, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Gerardake, hoe kun je daar nu nog aan twijfelen!
Marc zal wel een handje toesteken... dat gaat echt wel lukken!!!!
En je zal nog fier zijn over jezelf!
En nu bedje in...
Nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Marc zal wel een handje toesteken... dat gaat echt wel lukken!!!!
En je zal nog fier zijn over jezelf!
En nu bedje in...
Nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Bout1 - Lid geworden op: 03 nov 2006, 16:00
Gerarda, uw menu ziet er heel lekker uit
. 't Zal wel meevallen allemaal, 't belangrijkste is dat je samen bent met je kinderen en kleinkinderen.
Je kleinzoon ook een migrainelijder? En jij vroeger ook. Mijn dochter heeft daar spijtig genoeg ook regelmatig last van, heeft ze geërfd van mijn schoonmoeder, die had dat ook.
En 's avonds rij ik ook niet meer met de auto, ik zie dan niet goed en doe het dan maar niet...
Je kleinzoon ook een migrainelijder? En jij vroeger ook. Mijn dochter heeft daar spijtig genoeg ook regelmatig last van, heeft ze geërfd van mijn schoonmoeder, die had dat ook.
En 's avonds rij ik ook niet meer met de auto, ik zie dan niet goed en doe het dan maar niet...
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Aan Rudy en Veertje- Oma-C - Dewill- Helena - Reline- Bout,
Ik wens jullie allemaal een heel Gelukkig Nieuwjaar samen met jullie familie.
Ik hoop dat we nog veel opbeurende mailtjes mogen ontvangen en nog veel gezellige babbels hebben onder ons.
Groetjes Gerarda
Ik wens jullie allemaal een heel Gelukkig Nieuwjaar samen met jullie familie.
Ik hoop dat we nog veel opbeurende mailtjes mogen ontvangen en nog veel gezellige babbels hebben onder ons.
Groetjes Gerarda

-
Veertje, Falcon, Gerarda, Oma-C, Helena en Bout....
Ik wens jullie ook een Gelukkig en Voorspoedig Nieuwjaar, maar vooral ook een gezond 2012!!
En Gerarda....voor jou heel speciaal.....mijn beide duimen zijn aan het werk opdat jou kookprestatie super zou zijn!!
En ik ben er wel zeker van dat die mailtjes niet zullen ontbreken!!!
Groetjes, Reline
Ik wens jullie ook een Gelukkig en Voorspoedig Nieuwjaar, maar vooral ook een gezond 2012!!
En Gerarda....voor jou heel speciaal.....mijn beide duimen zijn aan het werk opdat jou kookprestatie super zou zijn!!
En ik ben er wel zeker van dat die mailtjes niet zullen ontbreken!!!
Groetjes, Reline
Laatst gewijzigd door reline op 30 dec 2011, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lieve Gerarda,
je mag er wel gerust in zijn dat we je nog opbeurende mails gaan sturen. dat is toch wel het minste hé!
Ben ook wel benieuwd hoe de feestdagen bij jou gaan verlopen...
In uiterste nood mag men zondigen... of was het dopen (tja wie kent zijne cathechismus nog
)
Wensen jou in elk geval een fijne en gezellige oudejaarsavond!

We leerden elkaar kennen via een stopje in de pompbak.
maar stilaan werd wel duidelijk dat er je iets ontbrak...
Het was je lieve Marc die er niet meer was,
en maakte in je hartje een diepe kras...
Toch gaan we hier allen samen proberen
je hartje een beetje te repareren.
Dus voor 2012 gaan we daar iets aan doen,
en daarvoor krijg je nu al een dikke zoen...
Verder zien we elke dag,
wat het leven je brengen mag.
Hopelijk veel geluk en levenskracht,
en alles wat je hartje nog verwacht!
Liefs,
Veertje & Rudy
je mag er wel gerust in zijn dat we je nog opbeurende mails gaan sturen. dat is toch wel het minste hé!
Ben ook wel benieuwd hoe de feestdagen bij jou gaan verlopen...
In uiterste nood mag men zondigen... of was het dopen (tja wie kent zijne cathechismus nog
Wensen jou in elk geval een fijne en gezellige oudejaarsavond!

We leerden elkaar kennen via een stopje in de pompbak.
maar stilaan werd wel duidelijk dat er je iets ontbrak...
Het was je lieve Marc die er niet meer was,
en maakte in je hartje een diepe kras...
Toch gaan we hier allen samen proberen
je hartje een beetje te repareren.
Dus voor 2012 gaan we daar iets aan doen,
en daarvoor krijg je nu al een dikke zoen...
Verder zien we elke dag,
wat het leven je brengen mag.
Hopelijk veel geluk en levenskracht,
en alles wat je hartje nog verwacht!
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Lieve Gerarda,
we komen jou een fijn jaareinde wensen.
We hopen dat in 2012 al je wensen en verwachting uit mogen komen.
En als het even niet lukt, geven we je wel een duwtje in de rug

Dikke nieuwjaarsknuff...
Veertje & Rudy
we komen jou een fijn jaareinde wensen.
We hopen dat in 2012 al je wensen en verwachting uit mogen komen.
En als het even niet lukt, geven we je wel een duwtje in de rug

Dikke nieuwjaarsknuff...
Veertje & Rudy
-
Lieve Gerarda,
Ik kom je op de valreep nog het allerbeste wensen voor 2012!
En dit door enkele nieuwjaarzangers met hun papa en mama.... nl...Anke en Sofie, terwijl Tim en Bert als mijn helpers hen verrassen met een cent en lekkers om uit te kiezen....onze Limburgse kleinkindjes....
Zal niet lukken...de foto's zijn verdwenen...vind ze niet meer terug....
Maar ze zongen dit liedje...
"Helder klinkt ons liedje
Door de frisse lucht
In alle straatjes
Hoor je wat gerucht
Kinderhartjes wensen
U een zalig jaar
Ik wil mijn zakje vullen en tot volgend jaar..."
Een dikke knuffel, Reline
Ik kom je op de valreep nog het allerbeste wensen voor 2012!
En dit door enkele nieuwjaarzangers met hun papa en mama.... nl...Anke en Sofie, terwijl Tim en Bert als mijn helpers hen verrassen met een cent en lekkers om uit te kiezen....onze Limburgse kleinkindjes....
Zal niet lukken...de foto's zijn verdwenen...vind ze niet meer terug....
Maar ze zongen dit liedje...
"Helder klinkt ons liedje
Door de frisse lucht
In alle straatjes
Hoor je wat gerucht
Kinderhartjes wensen
U een zalig jaar
Ik wil mijn zakje vullen en tot volgend jaar..."
Een dikke knuffel, Reline