Op midzomernacht/ begon voor het lentekind de laatste winter

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

falcon1

30 dec 2011, 21:17

Lieve Helena,

een oud zeer? Een lidteken dat weer effe werd open gereten? Zal wel terug genezen hoor.... maar zal weer wat tijd nodig hebben!

Aha,jij hebt ook een wekkerradio om in slaap te geraken? Die zet ik ook altijd op als ik alleen ben (na overlijden van mijn vrouw en nu als ik alleen in Limburg ben). En het hielp ook wel. Aan het aantal liedjes kon ik bepalen hoe snel ik in slaap was. Na een uur viel hij uit en dat was een teken om effe rond te wandelen... dan terug bed in....

Ik kan best begrijpen dat je nu vooral de mooie momenten mist die je samen had met je lieve man.... ik heb er ook duizende als ik in Limburg ben... en het went nooit, maar wordt minder pijnlijk na verloop van tijd....
Ik schreef net"je lieve man", maar zou het kunnen dat je zijn naam nog niet hebt vernoemd? Pasop het kan weer een van die gaten liggen in mijne kaasbol :? (worden precies alsmaar groter :evil: )

Het wordt stilaan tijd om 2011 af te sluiten en aan een nieuw jaar te beginnen.... daarom wens ik alle forumvrienden hier het allerbeste voor 2012...

Afbeelding

2011, een onvergetelijk jaar,
je had het niet voor het kiezen,
maar het is nu zo waar,
je hebt er je liefste moeten verliezen.

2012, een nieuw begin,
met nieuwe uitdagingen en moed,
vlieg er maar weer in...
je zal zien, het doet je goed.

Maar probeer vooral te genieten,
van elke nieuwe dag,
zodat je niet moet verschieten,
wat deze je telkens bieden mag....

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Helena van Troje

30 dec 2011, 21:50

ja Falcon, gatenkaas zenne!!! een heel groot vergiet. Ik dacht dat ik Hugo al had voorgesteld...

Dankjewel voor de wensen

falcon1

30 dec 2011, 22:03

Helena, toemenje... ik wou net de tekst veranderen omdat ik wist dat het Hugo was. Maar zat efkes met andere naam in mijn hoofd en geraakte er niet meer vanaf :twisted:
We zullen maar denken dat we oud worden zeker?
Zal er nu niet meer aan twijfelen zenne....
Denk dat de verkoudheid me ook parten speelt... zwaar hoofd...

We hopen dat je het vandaag al een beetje beter gelukt is dan gisteren... zoniet... je weet wat je moet doen hé :wink:

Nog een fijne avond...

Liefs,

Veertje & Rudy

falcon1

30 dec 2011, 22:27

Beste Dewill,

omdat je eigen topic niet meer wordt gebruikt wil ik het via deze weg even tegen jou vertellen.
Ik heb zo dikwijls kunnen ervaren welk interger man je bent. Steeds jezelf wegcijferen voor anderen, ondanks het feit dat je het zelf zo moeilijk hebt!
Steeds iedereen bijstaan met raad en daad.
Maar wat me enorm trof was je bezorgdheid om je lieve vrouwtje, je kinderen en kleinkinderen! Ik ben er zeker van dat als je kon je je hart zou wegschenken.... Dat is zoals je bent en ik je steeds zal herinneren...

Dewill, hopelijk brengt het volgend jaar,
een wonderlijk gebaar...
Vreugde in je hart,
iets wat elke verbeelding tart...
Maar wees vooral fier op wie je bent,
je bent een pracht van een vent!
Misschien brengt 2012 iets speciaal op je pad...
vele mooie dingen al had je het liever anders gehad.
Maar geniet vooral van het leven...
het kan je nog zovele mooie dingen geven...

Afbeelding

Liefs,

Veertje & Falcon

dewill

31 dec 2011, 04:55

Dag Falcon ,

Bedankt voor het compliment en de wensen , weet dat mijn bewondering wederzijds is en dat ze evenzeer geldt voor alle Forumvrienden.

Beste Falcon , ik hoop ook dat je snel van je verkoudheid verlost bent en dat je niet zoals ik antibiotica van doen hebt .

Aan alle Forumvrienden , bedankt voor de genegenheid die ik van jullie in het oude jaar mocht ondervinden en mijn beste wensen voor 2012 ,

dewill
Afbeelding

Oma-C

31 dec 2011, 15:30

Aan alle lieve forumvrienden:

Mijn allerbeste wensen voor een 'beter' en vooral gezond 2012Afbeelding
De voorbije gebeurtenissen gaan we diep in het hart bewaren,
en alleen aan de mooie herinneringen denken
Hopend op een ander en beter jaar, met al onze geliefde personen
nog om ons heen :? De moed geven we niet op.
Aan Helena, Dewill, Gerarda, reline, Veertje en falcon (en wie nog meer?)
allemaal 3 nieuwjaarsbezen :wink:

Met vele groetjes,
Oma-C :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

falcon1

31 dec 2011, 18:52

Lieve forumvrienden,

we komen jullie nog een fijn jaareinde wensen.
Hopelijk wordt het een rustige avond, misschien met familie om je heen...
En straks maken we ons klaar om aan 2012 te beginnen.
Verder wens ik dat dan ook jullie wensen en voornemens uit gaan komen.

Afbeelding

Dikke knuff van ons om het nieuwe jaar te beginnen...

Veertje & Rudy

reline

31 dec 2011, 20:53

Lieve forumvrienden,

Ik kom jullie op de valreep nog het allerbeste wensen voor 2012!

En dit door enkele nieuwjaarzangers met hun papa en mama.... nl...Anke en Sofie, terwijl Tim en Bert als mijn helpers hen verrassen met een cent en lekkers om uit te kiezen....onze Limburgse kleinkindjes....

Zal niet lukken...de foto's zijn verdwenen...vind ze niet meer terug....

Maar ze zongen dit liedje...

"Helder klinkt ons liedje
Door de frisse lucht
In alle straatjes
Hoor je wat gerucht
Kinderhartjes wensen
U een zalig jaar
Ik wil mijn zakje vullen en tot volgend jaar..."

Een dikke knuffel, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

reline

01 jan 2012, 00:44

Lieve allemaal,

Jullie kwamen allemaal het laatste uur in mijn gedachten......jullie zijn stuk voor stuk heel biezonder geworden voor ieder van ons, voor mij....
We maakten allemaal hele moeilijke momenten door.....

Nu is 2012 gestart....een jaar van hoop....een jaar dat hopelijk veel posiviteit gaat brengen voor ieder van ons...samen met onze geliefden.

Fijn dat we hier steun kunnen betekenen voor elkaar....

Vandaag wordt het voor ons allemaal een fijne dag met familie en mogelijk vrienden.

Helena...Oma-C...Dewill....Falcon en Veertje....Gerarda....Bout....ik wens jullie allemaal een fijn 2010!!!!

Een dikke warme knuffel ,

Reline en Franske

Oma-C

01 jan 2012, 13:57

Goeie nieuwjaarsmiddag alle lieve forumvrienden.

Voor iedereen een gelukkig en vooral een gezond 2012
met alles wat je graag hebt. :)
Afbeelding
Ik ben niet bij de kinderen gaan 'vieren' ik heb gistermiddag
last van maag en darmen gekregen :roll:
Ben om 22u met 38,8° koorts in bed gekropen :?
Ik heb oudjaar in het kleinste kamertje doorgebracht :oops:
Het is nog niet gedaan maar wel een heel klein beetje beter.
eten zit er nog niet in, een droog beschuitje ja... (nieuwjaarskost!)
Maar ik leef op goeie hoop, nog nooit is iets blijven duren; dus... :?

Voor allen nog een fijne dag, ik ga terug bankhangen ....
Tot later.

Lieve groetjes
Oma-C :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

falcon1

01 jan 2012, 14:24

Reline, nieuwjaarszingertjes aan de deur gehad uit Limburg... en spijtig dat je foto's verdwenen zijn...

Oma C, we staan er nooit bij stil dat er op oudejaar ook mensen zijn die ziek zijn...
Vanharte beterschap!

Helena, is je nieuwjaarsavond goed verlopen?

Gerarda, ik las dat het je toch allemaal gelukt is... proficiat!

Dewill, hoe is het gegaan met de cadeautjes voor kinderen en kleinkinderen? Gelukkig zeker?

We wensen jullie allemaal een fijne en rustige nieuwjaarsdag.

reline

01 jan 2012, 15:23

Oma-C.....wat erg dat het je niet goed ging en dat net nu....
Ik hoop dat je vlug van die grieptoestand vanaf bent, en dat je nu toch kunt een beetje kan genieten van het rustig bankhangen!!
Vlug terug beter!!

Dewill.....ik dacht dat jij vandaag getransformeerd werd en dat je voor een visschotel hebt gezorgd voor 8 personen...met je loebasjes erbij???
Ze gaan genieten van alles waarvoor jij zo zorgde....

Falcon.....jullie rustig thuis met zijn tweetjes......het waren twee mooie foto's....ik vind het spijtig dat ze foetsjie zijn...seffens nog eens op zoek...waarschijnlijk op een fout toets gedrukt...

Gerarda.....ik was er wel heel zeker van hoor dat het koken je prima ging lukken.....

Helena....hoe ging het bij jou....mijn geheugen laat me in de steek, maar ik weet nog wel dat het deze twee dagen gezellig zou zijn.

Wat mij betreft....ik heb het gisteren heel erg moeilijk gehad...ik had het plots heel erg moeilijk met teksten van nieuwjaarswensen om alles wat er gebeurde afgelopen jaar en het nu en de toekomst....gelukkig waren de limburgertjes hier in de voormiddag...bracht afleiding.
Pas 's avonds had ik door dat de HSP er iets mee te maken had en toen heb ik het kunnen opvangen met mindfulness....
Zo hebben we nog kunnen genieten van een fijne avond en jaarwisseling....

Vandaag zijn we ook gewoon rustig thuis....

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!

Liefs, Reline

reline

01 jan 2012, 16:24

Foto's gevonden!!!

Afbeelding
Afbeelding

Helena van Troje

01 jan 2012, 21:50

geeeuw geeeuw, het was heel gezellig op oudjaar bij de schoonzus, allemaal lotgenoten bij mekaar... Schoonzusje viel alleen, verloor op goed twee jaar tijd vader, zus, moeder, dochter, broer...
De man van het overleden schoonzusje was er en ik dan en nog een single schoonzus en een koppel: schoonzusje en haar man.
We hebben een stukske gelachen met de avonturen van schoonbroer J. die met nog een andere schoonbroer en schoonzus naar Afrika was geweest.
Het ene woord bracht het andere mee en gelijk altijd daar in de familie is er wat afgezwanst...
Het was toch halfvijf als ik vanmorgen in mijn bedje kroop.... :oops: :oops: :oops:
Vandaag heel de bende over de vloer + mijn zus en man en dochters, inclusief voor de gourmet alias "spetterfestijn": ik heb morgen nog eten en ik heb al mijn pistolekes voor het avondeten meegegeven met jan en alleman...

Ja, moe maar voldaan. Ik ben nog niet gaan lezen bij gerarda, maar ik zie dat het geslaagd genoemd mag worden ook daar.

Dewill nog moe? Ik hoop dat het daar ook goed verlopen is.

Weet je ik kon in het begin echt niet voor de opvang van de kleinkinderen instaan en wel, ik hoop dat ik ze in de krokus vakantie toch een dag of twee mag opvangen...Zou het?????Ik hoop het....

falcon1

01 jan 2012, 22:53

Lieve Helena,

het doet echt deugd om je berichtje te lezen!!!!

Gelukkig kunnen praten met lotgenoten en er zijn er blijkbaar toch wel die al heel wat hebben meegemaakt!
Maar zo te lezen heb je je toch goed geamuseerd en dat is toch wel het belangrijkste!
Uiteindelijk nog een werk van barmhartigheid... de hongerigen spijzen en al de overschotten meegegeven...
En blijkbaar heb je ook al goede vooruitzichten... voor de kleinkindjes zorgen in krokusverlof! Dat gaat je zeker lukken hoor... die kindjes gaan jou echt nodig hebben!

We krijgen bij dit alles een heel goed gevoel! En ja, bij Gerarda is het ook gelukt... nu nog wachten op nieuws van Dewill, laat ons hopen dat het daar ook wat meegevallen is en we zijn weer een moeilijke tijd gepasseerd...

Enfin, we kunnen weer met een gerust hartje gaan slapen...

Nog een rustige nacht, en morgen... weer een nieuwe dag...

Nog een dikke nachtknuff,

Liefs,

Veertje & Rudy