Op midzomernacht/ begon voor het lentekind de laatste winter
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Omdat, na de moeilijke avond ogenschijnlijk een goede dag zou volgen, dacht ik, maar neen hoor, niets was minder waar. Dus gezien niets moet en alles mag heb ik mezelf toegestaan de luiaard uit te hangen en ben met mijn puzzelboek boven mijn doorlopers regelmatig in slaap gevallenna je moeilijke avond hebben we niks meer van je gehoord...
Alles in orde?????????????
Hopelijk horen we snel iets van jou!
Vandaag voor het eerst weernar de bibliotheek geweest, daar een toffe klasgenote van de Engelse les tegengekomen voor een kort deugddoend babbeltje...
Ik heb het er toch verdomd moeilijk mee dat ik zo vlug terug zo moe ben...
Ik kan toch niet elke dag tien uur slaap nodig hebben?
De kaartjes zijn geschreven geraakt. Nu nog de Franstaligen en de Engelstaligen en wat doe ik: ons moeder haar vriendinnen gedenken of ze in hun sop laten gaar koken? Mijn lievelingstante en marraine mijn lapmeter(Congometer) die heb ik al voorzien. Waarom moet zoveel van de conventies? Als ik mijn wensen niet meen?
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Helena,
die vermoeiheid is er eentje van uitputting denk ik. Je moet toch niet onderschatten hoeveel energie je de afgelopen maanden hebt verspilt hoor. Uw lichaam legt zelf die verplichtte rust op...
En wat die kaartjes schrijven betreft. Ik heb er ook veel moeten laten vallen. Soms ondervond ik dat ze enkel terugschreven als ik een schreef. Als ik hen het initiatief liet kwam er dikwijls niets... Nu schrijf ik nog naar diegenen aan wie ik mijn welgemeende wensen wil overmaken... En ik voel me daar nu een pak geruster in!
Hopelijk kan je toch met een gerust hart een boek lezen of een puzzeltje invullen... doe gewoon wat je graag doet!
Nog een fijne dag,
Liefs,
Veertje & Rudy
die vermoeiheid is er eentje van uitputting denk ik. Je moet toch niet onderschatten hoeveel energie je de afgelopen maanden hebt verspilt hoor. Uw lichaam legt zelf die verplichtte rust op...
En wat die kaartjes schrijven betreft. Ik heb er ook veel moeten laten vallen. Soms ondervond ik dat ze enkel terugschreven als ik een schreef. Als ik hen het initiatief liet kwam er dikwijls niets... Nu schrijf ik nog naar diegenen aan wie ik mijn welgemeende wensen wil overmaken... En ik voel me daar nu een pak geruster in!
Hopelijk kan je toch met een gerust hart een boek lezen of een puzzeltje invullen... doe gewoon wat je graag doet!
Nog een fijne dag,
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeienavond lieve mensen,
Een droge dag gehad vandaag, 't is lang geleden
er was wel veel wind.
Voor de middag naar de markt geweest,
verse groentjes en fruit gehaald, nu de buik niet meer
protesteert moeten we weer goeie goed eten, niet veel maar vers
Helena, jij moet niks hé, alleen waar je je goed bij voelt,
en als jij met de oma-oma vrienden geen dichte vriendschap hebt,
moet je daar niet schuldig om voelen, jouw zus zal waarschijnlijk
ook niet naar al die mensen een kaart sturen
Jij kan niemand vervangen, en oma-oma is niet te vervangen
Net als iedereen die heengegaan is onvervangbaar zijn.
Als die dames daar boos om zijn dan hebben ze 2x werk helaas.
Je kan niet de hele wereld op je schouders laden
Lees en Puzzel gerust verder aan je doorlopertjes,
(ik doe dat ook graag,allerlei puzzels trouwens)
alleen die soduko's daar hou ik niet van
Falcon en Veertje bij jullie alles OK, de verkoudheden voorbij?
Jullie ook terug aan de gewone bezigheden
Dewill, heb jij ook een aangename dag gehad?
huishoudelijke karweitjes gedaan, en nu weer ontspannend
TV kijken of een andere leuke bezigheid, zolang het
een plezante afleiding is
Fijne avond. 
Gerarda, was jouw dag een beetje rustig ondanks
de harde wind
voor jou ook een aangname avond nog
reline en Bout, ik wens jullie een gezellige avond
en een goeie nacht
Voor allen een slaapwel voor straks, en een knuffelke
aan wie het kan gebruiken en sterkte voor als het nodig is.
Lieve groetjes,
Oma-C
Een droge dag gehad vandaag, 't is lang geleden
er was wel veel wind.
Voor de middag naar de markt geweest,
verse groentjes en fruit gehaald, nu de buik niet meer
protesteert moeten we weer goeie goed eten, niet veel maar vers
Helena, jij moet niks hé, alleen waar je je goed bij voelt,
en als jij met de oma-oma vrienden geen dichte vriendschap hebt,
moet je daar niet schuldig om voelen, jouw zus zal waarschijnlijk
ook niet naar al die mensen een kaart sturen
Jij kan niemand vervangen, en oma-oma is niet te vervangen
Net als iedereen die heengegaan is onvervangbaar zijn.
Als die dames daar boos om zijn dan hebben ze 2x werk helaas.
Je kan niet de hele wereld op je schouders laden
Lees en Puzzel gerust verder aan je doorlopertjes,
(ik doe dat ook graag,allerlei puzzels trouwens)
alleen die soduko's daar hou ik niet van
Falcon en Veertje bij jullie alles OK, de verkoudheden voorbij?
Jullie ook terug aan de gewone bezigheden
Dewill, heb jij ook een aangename dag gehad?
huishoudelijke karweitjes gedaan, en nu weer ontspannend
TV kijken of een andere leuke bezigheid, zolang het
een plezante afleiding is
Gerarda, was jouw dag een beetje rustig ondanks
de harde wind
reline en Bout, ik wens jullie een gezellige avond
en een goeie nacht
Voor allen een slaapwel voor straks, en een knuffelke
aan wie het kan gebruiken en sterkte voor als het nodig is.
Lieve groetjes,
Oma-C
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Helena....
En alles waar je door moest, alles dat zo emotioneel is....emoties zijn grote energievreters.
Dit werd me door de therapeute gezegd enkele maanden geleden toen ik zo moeilijk zat en ik moest aan de huisarts vitaminen vragen om weer extra energie op te bouwen....
En gisteren een alles mag, alles kan en niks moet dag...tot rust komen na alle drukte en dan het leuke in de bib.....
Hier ook een puzzelfreak af en toe...ook sudoku's!!
Voor iedereen.....hou het veilig vannacht.....is maar amper te geloven dat het plots weer gaat stormen!
Vanmorgen was het bijna een lenteweertje...de zon was er, een beetje wind en de lucht rook zo heerlijk zuiver....
Ik wens jullie allemaal een veilige nacht toe en oma-C...ik ben heel blij met dat knuffeltje.
Ik stuur jullie allen er een warme knuffel terug!!
Liefs, Reline
Het is wel zeker dat jou lichaam die rust nodig heeft...het zegt het zelf.Ik heb het er toch verdomd moeilijk mee dat ik zo vlug terug zo moe ben...
En alles waar je door moest, alles dat zo emotioneel is....emoties zijn grote energievreters.
Dit werd me door de therapeute gezegd enkele maanden geleden toen ik zo moeilijk zat en ik moest aan de huisarts vitaminen vragen om weer extra energie op te bouwen....
En gisteren een alles mag, alles kan en niks moet dag...tot rust komen na alle drukte en dan het leuke in de bib.....
Hier ook een puzzelfreak af en toe...ook sudoku's!!
Voor iedereen.....hou het veilig vannacht.....is maar amper te geloven dat het plots weer gaat stormen!
Vanmorgen was het bijna een lenteweertje...de zon was er, een beetje wind en de lucht rook zo heerlijk zuiver....
Ik wens jullie allemaal een veilige nacht toe en oma-C...ik ben heel blij met dat knuffeltje.
Ik stuur jullie allen er een warme knuffel terug!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
hé hé zalig rustige mensen hier op dit topic...
doet deugd
doet deugd
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Helena. ge moet hoogdringend rusten hoor.dat is iets wat ik mezelf ook op leg. Ik ben ook iemand die alles wil doen en dan ook zo vlug mogelijk op orde hebben , maar toch neem ik onderbreking om te rusten. we moeten beseffen dat ons lichaam niet zo gemakkelijk meer recupereert.
Zoals andere mensen zeggen ge bent bezig met uzelf uit te putten.
Gij hebt het dan nog lastiger gehad dan ik. Zo twee mensen verliezen die u dierbaar zijn en dan nog het huis van uw ma opruimen. Ik zou al gestuikt zijn.
beste helena we zijn begonnen met een pompsteen stopsel, maar nu zullen we eentje moeten zoeken voor u
Groetjes Gerarda
Zoals andere mensen zeggen ge bent bezig met uzelf uit te putten.
Gij hebt het dan nog lastiger gehad dan ik. Zo twee mensen verliezen die u dierbaar zijn en dan nog het huis van uw ma opruimen. Ik zou al gestuikt zijn.
beste helena we zijn begonnen met een pompsteen stopsel, maar nu zullen we eentje moeten zoeken voor u
Groetjes Gerarda
-
Oma-C mijn dag was zeker rustig met die wind want dan kom ik niet buiten hoor;
Ik ben bang om een dakpan op mijn hoofd te krijgen.
Ik denk daar altijd aan omdat ik vroeger met mijn honden ging wandelen en als ge dan zo een en ander ziet vliegen begint ge toch schrik te krijgen
Wij hebben eens een tidje een buitenverblijf gehad en onze auto stond altijd onder een grote notenboom in de schaduw dus.tot hij voor de een of andere reden ergens anders stond toevallig. En deze nacht was er een erge storm en als we s'morgens opstonden lag de boom tegen de grond. Wat een geluk dat onze auto daar niet stond. daar heb ik al dikwijls aan gedacht.
Verleden nacht heb ik helemaal doorgeslapen zonder opstaan. heerlijk en nu ben ik paraat voor de laatste aanval . De oudste kleinzoon is hier dus al sedert dinsdag gans de dag, geen probleem hoor ,maar deze avond en morgen heb ik ze alle twee en ze blijven hier slapen en spreken er van om samen te slapen in één bed en daar heb ik schrik van (figuurlijk hoor) dat zal lachen en plagen zijn de rust in huis zal lekker verstoord worden
Maar ik zal maar eens een preek afsteken met dreigementen dat ze hier niet meer mogen komen , als ze mij maar zullen geloven
Groetjes Gerarda iemand medelijden met mij ?
Ik ben bang om een dakpan op mijn hoofd te krijgen.
Ik denk daar altijd aan omdat ik vroeger met mijn honden ging wandelen en als ge dan zo een en ander ziet vliegen begint ge toch schrik te krijgen
Wij hebben eens een tidje een buitenverblijf gehad en onze auto stond altijd onder een grote notenboom in de schaduw dus.tot hij voor de een of andere reden ergens anders stond toevallig. En deze nacht was er een erge storm en als we s'morgens opstonden lag de boom tegen de grond. Wat een geluk dat onze auto daar niet stond. daar heb ik al dikwijls aan gedacht.
Verleden nacht heb ik helemaal doorgeslapen zonder opstaan. heerlijk en nu ben ik paraat voor de laatste aanval . De oudste kleinzoon is hier dus al sedert dinsdag gans de dag, geen probleem hoor ,maar deze avond en morgen heb ik ze alle twee en ze blijven hier slapen en spreken er van om samen te slapen in één bed en daar heb ik schrik van (figuurlijk hoor) dat zal lachen en plagen zijn de rust in huis zal lekker verstoord worden
Groetjes Gerarda iemand medelijden met mij ?
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Helena....ik voel ook de rust hier...heerlijk na alle drukte...
Weer een rustige alles kan, niks moet-dag?
Hier wel.....ik zie wel...
Een plan...handwerk uitzoeken....een mooie tafelloper....maar daar moet ik de deur niet voor uit....heb heel veel handwerkboeken.
Gerarda...geen medelij.....
Laat die mannen maar wat dollen....en jij lekker luisteren naar hun jeugdcapriolen....op den duur vallen ze wel in slaap....
Ik hoop natuurlijk dan dat het de spuigaten niet uitloopt, maar is normaal niet.....heb er hier al veel te slapen gehad....het is plots een hele andere situatie voor hen....
Hier ook doorgeslapen met het venster wagewijd open aan de goeie kant (oost)....zou de storm pas vanmorgen echt opgestoken zijn?????
Iedereen de nacht goed doorgekomen?
Ik wens jullie allemaal een fijne rustige dag toe....en een veilige!
Liefs, reline
Weer een rustige alles kan, niks moet-dag?
Hier wel.....ik zie wel...
Een plan...handwerk uitzoeken....een mooie tafelloper....maar daar moet ik de deur niet voor uit....heb heel veel handwerkboeken.
Gerarda...geen medelij.....
Laat die mannen maar wat dollen....en jij lekker luisteren naar hun jeugdcapriolen....op den duur vallen ze wel in slaap....
Ik hoop natuurlijk dan dat het de spuigaten niet uitloopt, maar is normaal niet.....heb er hier al veel te slapen gehad....het is plots een hele andere situatie voor hen....
Hier ook doorgeslapen met het venster wagewijd open aan de goeie kant (oost)....zou de storm pas vanmorgen echt opgestoken zijn?????
Iedereen de nacht goed doorgekomen?
Ik wens jullie allemaal een fijne rustige dag toe....en een veilige!
Liefs, reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
-
Oeps, ik hoop dat ik de rust hier niet kom verstoren want de voorbije dagen was het toch behoorlijk druk. Gisteren afgesloten met verjaardag van kleinkind.
Maar ben ook terug met "het project" bezig en de mails vliegen hier weer de deur uit! Toch tijd- en zenuwslopend
Deze nacht hier toch serieus stormweer aan zee. Hebben praktisch niks geslapen. Tot overmaat van ramp is hier beneden in de straat om 2 u 's nachts een boom omgewaaid op een wagen. Men heeft meer dan een uur gewerkt om deze te verwijderen. Gerarda uw ongerustheid over storm is dus wel gegrond hé...
Helena, zo stillekes? Of is dat maar een gedacht van mij?
We wensen iedereen nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
Maar ben ook terug met "het project" bezig en de mails vliegen hier weer de deur uit! Toch tijd- en zenuwslopend
Deze nacht hier toch serieus stormweer aan zee. Hebben praktisch niks geslapen. Tot overmaat van ramp is hier beneden in de straat om 2 u 's nachts een boom omgewaaid op een wagen. Men heeft meer dan een uur gewerkt om deze te verwijderen. Gerarda uw ongerustheid over storm is dus wel gegrond hé...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
falcon1 schreef: Oeps, ik hoop dat ik de rust hier niet kom verstoren want de voorbije dagen was het toch behoorlijk druk. Gisteren afgesloten met verjaardag van kleinkind.
Maar ben ook terug met "het project" bezig en de mails vliegen hier weer de deur uit! Toch tijd- en zenuwslopend![]()
Liefs
Ja Rudy ik kan me voorstellen aan de kust. Ik heb ooit eens met iemand op de dijk gewandeld met stormweer en die vrouw had een hond bij zich Een cocker spaniel en die hond waaide omhoog, we zijn moeten de dijk verlaten.
Dat dit maar snel gedaan is, dat gevaarlijk weer.
groetjes voor u en veertje
Gerarda
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Koekoek hier ben ik!
Heb gisteren en vandaag gezwoegd aan de aangifte van nalatenschap nummer twee...
Volgende week 13/1 de laatste dag om ze aan te geven.
was ik toch maar wat vaardiger op de pc in word, maar heb dan maar de pdf versie gebruikt. Leek eerst moeilijker, maar werkte tenslotte toch gemakkelijker alles bijeen. Het klad is naar de schoonzoon...
Zweet, zweet, zweet, oef...
Alweer aan het opruimen en op zijn plaats zetten geweest. ik dacht nu echt toch dat ik niet zo een sloddervos was....
Nu ga ik nog wat lezen
Gemoedstoestand: neutraal
Heb gisteren en vandaag gezwoegd aan de aangifte van nalatenschap nummer twee...
Volgende week 13/1 de laatste dag om ze aan te geven.
was ik toch maar wat vaardiger op de pc in word, maar heb dan maar de pdf versie gebruikt. Leek eerst moeilijker, maar werkte tenslotte toch gemakkelijker alles bijeen. Het klad is naar de schoonzoon...
Zweet, zweet, zweet, oef...
Alweer aan het opruimen en op zijn plaats zetten geweest. ik dacht nu echt toch dat ik niet zo een sloddervos was....
Nu ga ik nog wat lezen
Gemoedstoestand: neutraal
-
Gerarda,
ben net naar het strand geweest en was niet te doen. De mensen werden gewoon omver geblazen! En een hond heb ik er niet gezien... zou trouwens ook niet te doen zijn. En verder zand... véél zand... het kraakt zelfs tussen mijn tanden!
Helana,
bedankt dat je toch even liet weten hoe het met je was.
Ik moet u nu toch wel bewonderen dat jij "2 maal zelf" die aangifte invult. Ik heb destijds al hulp moeten inroepen.
Ik kan me wel voorstellen dat het een verschrikkelijk vervelend werkje is. Maar blijkbaar ben je er bijna door.
Wel fijn je laatste regel! Zo weten we eigenlijk toch met weinig woorden hoe het met je is
We wensen iedereen nog een fijne en rustige avond...
Liefs,
Veertje & Rudy
ben net naar het strand geweest en was niet te doen. De mensen werden gewoon omver geblazen! En een hond heb ik er niet gezien... zou trouwens ook niet te doen zijn. En verder zand... véél zand... het kraakt zelfs tussen mijn tanden!
Helana,
bedankt dat je toch even liet weten hoe het met je was.
Ik moet u nu toch wel bewonderen dat jij "2 maal zelf" die aangifte invult. Ik heb destijds al hulp moeten inroepen.
Ik kan me wel voorstellen dat het een verschrikkelijk vervelend werkje is. Maar blijkbaar ben je er bijna door.
Wel fijn je laatste regel! Zo weten we eigenlijk toch met weinig woorden hoe het met je is
We wensen iedereen nog een fijne en rustige avond...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Bout1 - Lid geworden op: 03 nov 2006, 16:00
Helena, ik zou dat ook niet doen zulle, kaartjes sturen naar de vriendinnen van uw moeder. Da's allemaal veel te "energievretend".
En de aangifte volgende week al binnen voor oma-oma? Wij hebben nog tijd tot 29 februari ek.
Voor mijn nonkel (jongste broer van onze pa) zal het later zijn, die had geen kinderen, neven en nichten zijn erfgenaam. Maar zal niet veel meer van overschieten van erfenis, voor mij moet dat niet, ik heb hem heel graag gezien, hij kwam heel af en toe eens langs voor een babbel en een koffie. Ooit is hij hier geweest (mijn tante leefde toen nog), was in 2002 en we hadden een bbq gedaan voor hen. Supercontent waren die.
En de aangifte volgende week al binnen voor oma-oma? Wij hebben nog tijd tot 29 februari ek.
Voor mijn nonkel (jongste broer van onze pa) zal het later zijn, die had geen kinderen, neven en nichten zijn erfgenaam. Maar zal niet veel meer van overschieten van erfenis, voor mij moet dat niet, ik heb hem heel graag gezien, hij kwam heel af en toe eens langs voor een babbel en een koffie. Ooit is hij hier geweest (mijn tante leefde toen nog), was in 2002 en we hadden een bbq gedaan voor hen. Supercontent waren die.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeie avond lieve forum-maatjes
Wat een weer, heb niet veel geslapen en tegen de morgen
was het nog het ergste
als je ooit je dak kwijt was
dan slaap je niet meer gerust hoor als er zo 'n rukwinden zijn
Je ligt gewoon te wachten tot je iets hoort.
Goddank ben ik er door geraakt zonder schade.
Alleen de groenbakken rolden door de straat vanmorgen,
en de auto's maar slalommen errond
Het ergste is geleden hoop ik,
Helena, rustig hier, ja er zijn van die dagen dat er
niet veel te vertellen valt
(Maar stilte kan ook zalig zijn)
Je hebt flink gewerkt, amaai! die 2 aangiften al weggewerkt.
Denk nooit meer dat je niks kan
Ik heb het (uit gemakzucht?) in handen van de notaris gegeven.
falcon, het zal wel lelijk gedaan hebben aan zee,
als het hier al zo waaide, een hond moet er niet door
maar de meeste mensen wel
Voorzichtigheid is geboden!
Dewill, ook niet weggewaaid? Ik hoop het maar,
Alles OK daar bij jou?
geen schade door de storm?
Gerarda, en reline en iedereen een gezellige avond,
Ik ga iets eten, smakelijk iedereen;
maar ik ben mssn al telaat
Lieve groetjes voor jullie en tot later.......
Oma-C
Wat een weer, heb niet veel geslapen en tegen de morgen
was het nog het ergste
dan slaap je niet meer gerust hoor als er zo 'n rukwinden zijn
Je ligt gewoon te wachten tot je iets hoort.
Goddank ben ik er door geraakt zonder schade.
Alleen de groenbakken rolden door de straat vanmorgen,
en de auto's maar slalommen errond
Het ergste is geleden hoop ik,
Helena, rustig hier, ja er zijn van die dagen dat er
niet veel te vertellen valt
Je hebt flink gewerkt, amaai! die 2 aangiften al weggewerkt.
Denk nooit meer dat je niks kan
Ik heb het (uit gemakzucht?) in handen van de notaris gegeven.
falcon, het zal wel lelijk gedaan hebben aan zee,
als het hier al zo waaide, een hond moet er niet door
maar de meeste mensen wel
Dewill, ook niet weggewaaid? Ik hoop het maar,
Alles OK daar bij jou?
Gerarda, en reline en iedereen een gezellige avond,
Ik ga iets eten, smakelijk iedereen;
maar ik ben mssn al telaat
Lieve groetjes voor jullie en tot later.......
Oma-C
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
dewill - Lid geworden op: 14 okt 2007, 18:28
Dag Forumvrienden ,
Hier ook al sinds gisteravond stormweer en ik heb daar echt wel last van .
Helena , jij blijft de lat voor jezelf ontzettend hoog leggen waardoor het je soms ontgaat hoe zeer wij en de talrijke bezoekers van je hoekje jou bewonderen . Je mag best wel trots zijn op jezelf hoor !
Ondertussen krijg ik heel veel familie en vrienden die komen nieuwjaren over de vloer wat ik geweldig vind maar waardoor mijn werk wel blijft liggen .
Morgenvroeg kuisen , in de namiddag gaan nieuwjaren bij de buren ,
Zaterdag komen twee klein loebassen op mij passen ( of omgekeerd )en zondag word ik verwacht op het verjaardagsfeestje van mijn oudste kleinkind-loebas … nooit gedacht dat het leven van een opa zo druk kon zijn .
Beste Forumvrienden , ik wens jullie allen nog een rustige avond met een hele warme knuffel van mij ,
dewill
Hier ook al sinds gisteravond stormweer en ik heb daar echt wel last van .
Helena , jij blijft de lat voor jezelf ontzettend hoog leggen waardoor het je soms ontgaat hoe zeer wij en de talrijke bezoekers van je hoekje jou bewonderen . Je mag best wel trots zijn op jezelf hoor !
Ondertussen krijg ik heel veel familie en vrienden die komen nieuwjaren over de vloer wat ik geweldig vind maar waardoor mijn werk wel blijft liggen .
Morgenvroeg kuisen , in de namiddag gaan nieuwjaren bij de buren ,
Zaterdag komen twee klein loebassen op mij passen ( of omgekeerd )en zondag word ik verwacht op het verjaardagsfeestje van mijn oudste kleinkind-loebas … nooit gedacht dat het leven van een opa zo druk kon zijn .
Beste Forumvrienden , ik wens jullie allen nog een rustige avond met een hele warme knuffel van mij ,
dewill