Supermarkt André
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Na middernacht zal de superstorm " Andrea" lelijk thuis houden in ons land en de buurlanden , waarom eigelijk deze stormen geen andere namen geven , er zijn toch ook wel duivelse namen , zoals Monte Christo zaliger bvb 
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Gast
idem van mij!katana schreef:Vandaag vrijdag heeft Vivaldi een zware operatie odergaan , katana wenst Vivaldi een spoedig herstel toe .
-
Vanackere ' oordeelt streng ' over bonussen - De Standaard
Vicepremier en minister van Financiën Steven Vanackere(CD&V) kan naar eigen zeggen niets anders dan ' streng oordelen' over de zogenaamde functievergoedingen die Dexia Holding uitkeert aan zijn werknemers .
De regering heeft toch duidelijk bepaalt dat de bestuurders van banken die van staatssteun genieten geen bonussen mogen ontvangen enzv...
Katana begrijpt er geen snars van , weet wel dat er hier wel senioren zijn die dat kunnen uitleggen en waarom , daarom graag antwoord , bij voorhand bedankt
Vicepremier en minister van Financiën Steven Vanackere(CD&V) kan naar eigen zeggen niets anders dan ' streng oordelen' over de zogenaamde functievergoedingen die Dexia Holding uitkeert aan zijn werknemers .
De regering heeft toch duidelijk bepaalt dat de bestuurders van banken die van staatssteun genieten geen bonussen mogen ontvangen enzv...
Katana begrijpt er geen snars van , weet wel dat er hier wel senioren zijn die dat kunnen uitleggen en waarom , daarom graag antwoord , bij voorhand bedankt
-
Gast
...gaat dit niet over 'colums en kolder'?Spacer schreef:Voor men part,mag men de volgende Katana noemen,want dat gezever...
-
Katana heeft deze namiddag nog eens de film OliverTwist gezien op één , een film van RomanPolanski ( Fr/GB 2005).
Wondermooi , het verhaal , de decors , de personages ..
Deze film heb ik bekeken tot in de detailles , haarscherp , ben in diepe bewondering , deze films worden niet meer gemaakt , alles moet nu anders, de verhalen zijn anders , maar dit verhaal zou nog kunnen in deze tijd , maar dan met andere achtergronden.
Denkelijk zijn er hier niet velen die het me eens zijn misschien , maar ja , het mag toch eens gezegd worden en op tafel gegooid worden , als het nog mag

Deze film heb ik bekeken tot in de detailles , haarscherp , ben in diepe bewondering , deze films worden niet meer gemaakt , alles moet nu anders, de verhalen zijn anders , maar dit verhaal zou nog kunnen in deze tijd , maar dan met andere achtergronden.
Denkelijk zijn er hier niet velen die het me eens zijn misschien , maar ja , het mag toch eens gezegd worden en op tafel gegooid worden , als het nog mag
-
bocuse - Lid geworden op: 04 apr 2005, 14:47
Niet trachten te begrijpen Katana. Onze vriend begint er de gewoonte van te maken om her en der zijn intellectueel hoogstaande commentaren te posten...katana schreef:Begrijp het nietSpacer schreef:Voor men part,mag men de volgende Katana noemen,want dat gezever...
-
Mathieu - Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
katana schreef:Vandaag vrijdag heeft Vivaldi een zware operatie odergaan , katana wenst Vivaldi een spoedig herstel toe .
Wens hem/haar alle beterschap toe.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
-
Hier is niemand verplicht van te lezen, dus dat gebeurt op vrijwillige basis. En indien er iemand niet akkoord is " met de zever " ( eigen citaat) dan houdt er toch niemand iets tegen opdat men hier niet meer komt lezen.Spacer schreef:Voor men part,mag men de volgende Katana noemen,want dat gezever...
-
katana schreef:Vanackere ' oordeelt streng ' over bonussen - De Standaard
Katana heel in kort : geen bonussen aan gelijk wie ( en zeker niet aan een bank die miljoenen € in het krijt staat bij de belastingsbeataler) van de banken welke gesteund werden met belastingsgeld. dat hebben ze dus wel gedaan om het gespecialieerd personeel te kunnen houden die anders naar andere banken zouden gaan./ Wat de flauwste zever is die er bestaan want de andere banken danken hun personeel gewoon af.
-
Maar hier is er dan nog iets : de afspraak werd gemaakt dat elkeen moest inleveren en dat dat zowel voor de top als voor de werkman van toepassing was. Dat kieken dat zich koning heet van Belgie krijgt een hoop opslag. Dus gewoon afschaffen die boel. Maar nu ze dat geregeld hebben ( onze schone regering) hebben ze nog iets bedacht. lees maar :
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =1#reageer
Wat hangt er nog allemaal boven onze hoofden en dan bedoel ik de hoofden van de belastingbetaler.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =1#reageer
Wat hangt er nog allemaal boven onze hoofden en dan bedoel ik de hoofden van de belastingbetaler.
-
katana schreef:Katana heeft deze namiddag nog eens de film OliverTwist gezien op één , een film van RomanPolanski ( Fr/GB 2005).
Denkelijk zijn er hier niet velen die het me eens zijn misschien , maar ja , het mag toch eens gezegd worden en op tafel gegooid worden , als het nog mag![]()
En waarom zou dat niet mogen gezegd worden. Ik heb met volle aandacht, ik denk voor de 10de keer, gekeken naar de film van The Fugitive( hopelijk juist geschreven) en vind die nog altijd super.
-
Mathieu schreef:katana schreef:Vanackere ' oordeelt streng ' over bonussen - De Standaard
Katana heel in kort : geen bonussen aan gelijk wie ( en zeker niet aan een bank die miljoenen € in het krijt staat bij de belastingsbeataler) van de banken welke gesteund werden met belastingsgeld. dat hebben ze dus wel gedaan om het gespecialieerd personeel te kunnen houden die anders naar andere banken zouden gaan./ Wat de flauwste zever is die er bestaan want de andere banken danken hun personeel gewoon af.
Begrijp de vrt ook niet , nog maar steeds reklame op tv van ' Dexia'