Hugie ik heb nog eens aan uw zwaantjes gedacht dat is zeker met soezendeeg en ermits dat iets is dat ge rolletjes moet maken en dan nadien een kleine opening om de slagroom erin te spuiten of de vanille in te doen.dat zal geen probleem zijn maar hoe het moet voor die zwanenhals moet ook wel kunnen ik denk ook fijne rolletjes aken en nadien in het onderste deel steken ( en als het niet goed gaat een beetje colle gebruiken
)
Uw kleindochter heeft nogal plezier van u. ze zal daar later nog plezier van hebben als ze groot is en die herinneringen zal ze van genieten.Ik denk daar toch dikwijls aan dat ik grootouders gemist heb.Mijn ene grootmoeder was al overleden toen ik geboren was en de andere heb ik toch gekend tot mijn tien jaar en toch voelt ge daar herinnering aan. Ik denk dat mijn kleinkinderen ook nog wel veel aan mij zullen denken want ik speel ook veel met hen (allee nu zoveel niet meer omdat ze veel op de pc zitten )maar toch nog tussendoor spelen we wel nog; verleden zomer waren we bij de zoon van mijn zuster die een pingpong tafel heeft en alle kinderen hadden geen goesting meer om te spelen en mijn oudste kleinzoon kwam bij mij zo doodgewoon , bomma gaat ge eens met mij ping pong spelen ,
ik heb dat dan gedaan en direct waren de fotoapparaten daar he.
Op de schommel durf ik ook nog gaan zitten.
Ja ge ziet dat ik weer nachtdienst heb hé. Ik heb drie nachten doorgeslapen nà die drukke dagen van nieuwjaar , maar nu is de onderbreking er weer. Ik ga nu weer naar mijn bedje voor de laatste shift.
Hugie ik hoop dat het zal lukken voor de zwaantjes want dat is wel lekker hé.
Ik zou graag eens appelbegniers bakken , misschien woensdag als Tim komt.
Slaap maar rustig verder en tot later
gerarda
uw klei
Uw kleindochter heeft nogal plezier van u. ze zal daar later nog plezier van hebben als ze groot is en die herinneringen zal ze van genieten.Ik denk daar toch dikwijls aan dat ik grootouders gemist heb.Mijn ene grootmoeder was al overleden toen ik geboren was en de andere heb ik toch gekend tot mijn tien jaar en toch voelt ge daar herinnering aan. Ik denk dat mijn kleinkinderen ook nog wel veel aan mij zullen denken want ik speel ook veel met hen (allee nu zoveel niet meer omdat ze veel op de pc zitten )maar toch nog tussendoor spelen we wel nog; verleden zomer waren we bij de zoon van mijn zuster die een pingpong tafel heeft en alle kinderen hadden geen goesting meer om te spelen en mijn oudste kleinzoon kwam bij mij zo doodgewoon , bomma gaat ge eens met mij ping pong spelen ,
Op de schommel durf ik ook nog gaan zitten.
Ja ge ziet dat ik weer nachtdienst heb hé. Ik heb drie nachten doorgeslapen nà die drukke dagen van nieuwjaar , maar nu is de onderbreking er weer. Ik ga nu weer naar mijn bedje voor de laatste shift.
Hugie ik hoop dat het zal lukken voor de zwaantjes want dat is wel lekker hé.
Ik zou graag eens appelbegniers bakken , misschien woensdag als Tim komt.
Slaap maar rustig verder en tot later
gerarda
uw klei