Hey Gerarda,
Ben je niet vergeten hoor!Wat lees ik ?Boodschappenn gaan doen,neen je moest aan de deuren werken

De boodschappen is toch plezanter he (allee soms

)Woensdag namiddag al volzet ;zaterdag,al volzet.Blijft er niet veel over voor de deuren,maar wees gerust hoor ,die lopen niet weg!
Mijn over gordijnen ook niet,ze zijn afgespeld en nu laat mijn naaimachien me in de steek!Is nog een van mijn ma,Bernina,een goed machien,maar kan het niet meer laten maken,zei die meneer de laatste keer!Duuuuus ,ofwel een nieuw ofwel niet meer stikken,wat zou ik kiezen?????
Alles laten maken? We zijn vandaag naar de macro geweest en ik heb me een puzzeltje gekocht ,zoo een bolleke, hou niet van een grote puzzel want ik ben daar te zenuwachtig voor,maar dit wou ik ook eens proberen!
Is maar zo groot als een tennisbal en het iw af

Heb er een uur aan gewerkt,en er staan cijfers op

dus een keer ,maar geen tweede keer he!
Als ik eens niet weet wat doen

ga ik voor Yunna een kasteel proberen te maken met dozen en wc rolletjes...Dat is mijn ding,maar voor de ogenblik nog niet he,eerst de rest
Ik zing dikwijls dat liedje hoor ALS IK OOIT EENS MINUTEN TIJD HEB!
en tegen opperhoofd zeg ik dikwijls dat hij juist een ziekenwagen is naar mij toe,.....zeg het maar eens luid dan versta je het doe dit doe dat doe dit doe dat

vergeett dat niet ,maar zijn bolleke is leeg en het mijne vol,heb het opgelost,schrijf alles op de kalender en die hangt boven mijn gasvuur,dus zie het allemaal als ik aan het koken ben!
Nu vraagt de kinesist in een email om morgenvroeg om 9 uur bij hem te zijn;maar opperhoofd is al slapen,zalhem moeten wakker maken!Zal weer een zonneke in huis zijn lorgen,maar dat komt goed uit ;is aan het vriezen!!!!!Ben er mee weg ,tot morgen en slaap goed he,dikke kus
Hugie