Nieuw hoekje voor Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
goede morgen angel........hier koud met wind...brrrrr...
voelt koud aan.......ben er vandoor.....
fijne dag ...doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
hopelijk wat beter???
voelt koud aan.......ben er vandoor.....
fijne dag ...doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
hopelijk wat beter???
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Goedemorgen Angelique een griepje te pakken.
Hopelijk voel je je vandaag wat beter meisje.
Dat moet je er nou niet bij hebben
Heb je nog pijn van de operatie.
Goed je medicatie nemen Angel.
Denk aan je.
Wij zijn gisteren gaan wandelen, met de wandelclub.
En het is ons zeer goed bevallen.
Heb nu wel een beetje spierpijn.
Maar dat gaan over.
Wens je nog een fijne dag meisje, en verzorg je goed.
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
hallo lieve allemaal,
weet niet of het een griepje is of de stress want ineens is alles heel nuchter op me neer gekomen het afgelopen weekend, alsof ik met een doffe dreun met beide voeten op de grond kwam en in een grijze wereld terecht was gekomen.
misschien is dat waar ze het over hadden, de naklap of zoiets.
nu heb ik wel angst voor maandag, de definitieve uitslag en ook daar kan ik momenteel niet goed mee omgaan.
ed moest vanmorgen op zakenreis en ik huilen toen hij weg was, dat is niet goed!
pijn heb ik en niet zo'n beetje ook, het lijkt wel of mijn hele linkerkant in brand staat en vandaag heb ik dan toch een sport bh aangedaan die niet strak zit en zoogcompressors ertussen zodat het branden op zou houden of minimaliseren.
ik weet het, het zal stukje bij beetje minder pijnlijk moeten worden zoals met alle wonden het geval is.
voel me depressief en dat vind ik nu erg jammer, vooral omdat ik heel lang heel positief ben gebleven maar mijn reserve is denk ik op, ik had maar een klein tikje nodig en die kreeg ik van de week toen de vrouw die gelijk met mij geopereerd werd mij opbelde en vertelde dat haar vriendin 4 jaar geleden hetzelfde was overkomen maar het ras terug kreeg en vlak daarna was overleden, dit alles in zo'n 4 mnd tijd.
het laat me niet meer los en ik heb de kracht niet om dat van me af te zetten en ben heel bang dat het bij mij ook zo zal gaan.
jammer.
jammer voor mij, voor ed en voor jullie ..... we hebben met z'n allen zo ons best gedaan deze afgelopen tijd draaglijk te maken en zelfs gelachen omdat ik geen reden zag bij de pakken neer te gaan zitten en kijk me nu ..... neergestort, angstig vogeltje, weg stoere angel, niets meer van over ........ balen dus
ik ben overigens blij dat jullie aan de wandel zijn ... veel bewegen, heel goed want ik heb gelezen dat met veel bewegen de kans op kanker heel veel kleiner wordt dus goed bezig blijven, heel gezond eten, goed slapen en proberen stress te vermijden.
laat een ander het maar bekijken en jou geen leed aan doen want stress schijnt ook een van die factoren te zijn dus weg er mee.
jammer dat ik geen beter nieuws/bericht had maar mijn hoop is toch nog steeds op maandag gevestigd dat het dus goed zal zijn.
thx dat jullie die lieve berichten neerschrijven voor me, jullie zijn lieverds.
wens iedereen een hele fijne avond en tot later.
liefs,
angel
weet niet of het een griepje is of de stress want ineens is alles heel nuchter op me neer gekomen het afgelopen weekend, alsof ik met een doffe dreun met beide voeten op de grond kwam en in een grijze wereld terecht was gekomen.
misschien is dat waar ze het over hadden, de naklap of zoiets.
nu heb ik wel angst voor maandag, de definitieve uitslag en ook daar kan ik momenteel niet goed mee omgaan.
ed moest vanmorgen op zakenreis en ik huilen toen hij weg was, dat is niet goed!
pijn heb ik en niet zo'n beetje ook, het lijkt wel of mijn hele linkerkant in brand staat en vandaag heb ik dan toch een sport bh aangedaan die niet strak zit en zoogcompressors ertussen zodat het branden op zou houden of minimaliseren.
ik weet het, het zal stukje bij beetje minder pijnlijk moeten worden zoals met alle wonden het geval is.
voel me depressief en dat vind ik nu erg jammer, vooral omdat ik heel lang heel positief ben gebleven maar mijn reserve is denk ik op, ik had maar een klein tikje nodig en die kreeg ik van de week toen de vrouw die gelijk met mij geopereerd werd mij opbelde en vertelde dat haar vriendin 4 jaar geleden hetzelfde was overkomen maar het ras terug kreeg en vlak daarna was overleden, dit alles in zo'n 4 mnd tijd.
het laat me niet meer los en ik heb de kracht niet om dat van me af te zetten en ben heel bang dat het bij mij ook zo zal gaan.
jammer.
jammer voor mij, voor ed en voor jullie ..... we hebben met z'n allen zo ons best gedaan deze afgelopen tijd draaglijk te maken en zelfs gelachen omdat ik geen reden zag bij de pakken neer te gaan zitten en kijk me nu ..... neergestort, angstig vogeltje, weg stoere angel, niets meer van over ........ balen dus
ik ben overigens blij dat jullie aan de wandel zijn ... veel bewegen, heel goed want ik heb gelezen dat met veel bewegen de kans op kanker heel veel kleiner wordt dus goed bezig blijven, heel gezond eten, goed slapen en proberen stress te vermijden.
laat een ander het maar bekijken en jou geen leed aan doen want stress schijnt ook een van die factoren te zijn dus weg er mee.
jammer dat ik geen beter nieuws/bericht had maar mijn hoop is toch nog steeds op maandag gevestigd dat het dus goed zal zijn.
thx dat jullie die lieve berichten neerschrijven voor me, jullie zijn lieverds.
wens iedereen een hele fijne avond en tot later.
liefs,
angel
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-

lieve Angel.je niet zo aantrekken wat de mensen vertellen.
is gemakkelijker gezegd als gedaan ,ik weet het.....
maar iedereen is anders......en niet teveel aandenken,
wat die vrouw is overkomen......zou zoiets helemaal niet vertellen,
meid je voelt je nu alleen ,ed is weg.......
hopelijk is hij gauw weer thuis......
en duimen hoor voor jou,de kaarsjes blijven branden....
hopelijk helpt je medicatie,voor de pijn ,en anders gewoon ff opbellen
voor iets anders.....als het te erg word......
wens je een goede en rustige nacht.....
dikke steunknufffffff......
groetjes GHYRA
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
hallo lieverd
Luister wat ghyra zegt en luister niet naar die verhalen en weet. Ieder heeft iets anders
Ik snap die mensen niet die jou zo bang gaan maken
lieverd ga niet in de put zitten is erg slecht voor je genezing blijf positief dan kom je er wel
Jeetje Ed nu weg maak hem niet ongerust dan kan hij ook niet helder denken lieverd
Is al zo zwaar voor hem jou alleen te laten
jeetje woonde ik wat dichter bij jou
maar ik zit zelf ook in de put alles. Gaat niet zoals ik wil
Duurt zo lang revelederen. Maar ik moet ook blijven lachen mateke
Ik wens je veel sterke voor maandag en laat kaarsje branden voor jou lieverd
Knuffel van ons xx
Luister wat ghyra zegt en luister niet naar die verhalen en weet. Ieder heeft iets anders
Ik snap die mensen niet die jou zo bang gaan maken
lieverd ga niet in de put zitten is erg slecht voor je genezing blijf positief dan kom je er wel
Jeetje Ed nu weg maak hem niet ongerust dan kan hij ook niet helder denken lieverd
Is al zo zwaar voor hem jou alleen te laten
jeetje woonde ik wat dichter bij jou
maar ik zit zelf ook in de put alles. Gaat niet zoals ik wil
Duurt zo lang revelederen. Maar ik moet ook blijven lachen mateke
Ik wens je veel sterke voor maandag en laat kaarsje branden voor jou lieverd
Knuffel van ons xx
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-

goede morgen Angel,hopelijk wat geslapen???
het weer werkt nu ook niet erg mee,daarom
zonnig plaatje
het regent erg hard hier.....dus word binnen rommelen
toch een fijne dag.......met leuke film of boek
knuffieeeeeeeeeeeee
groetjes GHYRA
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Goed geslapen wel nachtmerries vanuit het verleden, nu pas verwerken?
Ik weet het niet maar het is al zo'n half jaar aan de gang en het zal wel een keertje ophouden.
Natuurlijk ben ik nog steeds bang maar heb mezelf ook wat beter in de hand dan de afgelopen dagen nu.
En nu maar hopen dat ik weer terug kan komen in de positieve zin en daar kan ik geen nare verhaaltjes bij gebruiken anders redt ik het dus niet.
Hilde (de vrouw uit het ziekenhuis) moet dus ook stoppen en doet ze dat niet dan zal ik het dit keer eens heel duidelijk vertellen niet niet zoals ik altijd doe, zachtjes en voorzichtig of gewoon mezelf neer laten slaan.
Ik kom haar maandag en donderdag weer tegen in het ziekenhuis (zelfde afspraken, zelfde artsen) en een hallo en glimlach vindt ik voorlopig voldoende, eerst zelf aansterken want ik wil nu geestelijk geen wrak worden en zowel zij als ik hebben er niets aan om mensen (nare dingen) uit het verleden erbij te halen!
Ik zit zo te lezen en denk dan ..... "ja hoor angel ..... Riekske heeft al zoveel ellende achter zich liggen en het blijft maar aan de gang en jij (ik dus) zit hier maar te jammeren en Riekske zit je maar te troosten" en dan schaam ik me.
Niet alleen tegenover Riekske maar tegenover alle andere (ik weet dat er verschillende meelezen) die er niet al te "goed" bij zitten.
Hierbij dan ook mijn verontschuldigingen voor mijn gezeur .... sorry.
We gaan het weer proberen, met opgeheven hoofd ...... vooruit kijken en niet bij de pakken neer gaan en blijven zitten.
Ga zo wel even proberen iemand te bellen (kreeg de mamacare gisteren niet te pakken) of er niets is tegen die branderige huid want dat is toch niet zo lekker.
Riekske meis .... knuffel voor jou want je bent een kei!
Wens iedereen een hele fijne dag en tot later.
Liefs (en een knuffeltje voor iedereen),
Angel
Goed geslapen wel nachtmerries vanuit het verleden, nu pas verwerken?
Ik weet het niet maar het is al zo'n half jaar aan de gang en het zal wel een keertje ophouden.
Natuurlijk ben ik nog steeds bang maar heb mezelf ook wat beter in de hand dan de afgelopen dagen nu.
En nu maar hopen dat ik weer terug kan komen in de positieve zin en daar kan ik geen nare verhaaltjes bij gebruiken anders redt ik het dus niet.
Hilde (de vrouw uit het ziekenhuis) moet dus ook stoppen en doet ze dat niet dan zal ik het dit keer eens heel duidelijk vertellen niet niet zoals ik altijd doe, zachtjes en voorzichtig of gewoon mezelf neer laten slaan.
Ik kom haar maandag en donderdag weer tegen in het ziekenhuis (zelfde afspraken, zelfde artsen) en een hallo en glimlach vindt ik voorlopig voldoende, eerst zelf aansterken want ik wil nu geestelijk geen wrak worden en zowel zij als ik hebben er niets aan om mensen (nare dingen) uit het verleden erbij te halen!
Ik zit zo te lezen en denk dan ..... "ja hoor angel ..... Riekske heeft al zoveel ellende achter zich liggen en het blijft maar aan de gang en jij (ik dus) zit hier maar te jammeren en Riekske zit je maar te troosten" en dan schaam ik me.
Niet alleen tegenover Riekske maar tegenover alle andere (ik weet dat er verschillende meelezen) die er niet al te "goed" bij zitten.
Hierbij dan ook mijn verontschuldigingen voor mijn gezeur .... sorry.
We gaan het weer proberen, met opgeheven hoofd ...... vooruit kijken en niet bij de pakken neer gaan en blijven zitten.
Ga zo wel even proberen iemand te bellen (kreeg de mamacare gisteren niet te pakken) of er niets is tegen die branderige huid want dat is toch niet zo lekker.
Riekske meis .... knuffel voor jou want je bent een kei!
Wens iedereen een hele fijne dag en tot later.
Liefs (en een knuffeltje voor iedereen),
Angel
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Dag Angelique.
Sjonge meisje , niet zo naar anderen luisteren Angel.
Is zoals Ghyra zegt het is bij iedereen anders.
Tracht je op te trekken al goede berichten, en denk niet steeds het ergste.
Het heeft niet dat je hier komt zeuren.
Hebben dit lieverd , dan dat je het gaat op kroppen.
Dat is al helemaal niet goed.
Hoop dat je maandag een goede uitslag krijgt.
Hoop dat de pijn vandaag iets minder is.
En gelijk bellen naar mamacare Angel.
De kaarsjes branden hier ook.
Knuffel Angel, we blijven bij je xx